Gå til innhold

ooooooooo

Gjest klartdetkoster

Anbefalte innlegg

Gjest klartdetkoster
Skrevet

Nå er jeg den lykkelige eier av en ny Miele vaskemaskin, 2 par nye støvletter, ny veske, ei neglfil og en lip-gloss. Livet er herlig dere :)

Skrevet

Ja man får ordne seg så best som mulig så lenge man lever :)

Gjest klartdetkoster
Skrevet

Ja man får ordne seg så best som mulig så lenge man lever :)

Så sant som det er sagt :)

Skrevet

Vært på slag hos Elkjøp nå ;)

''Vært på slag hos Elkjøp nå ;)''

He.he...

Skrevet

He.he...

He he, har du en svakhet for Elkjøp Geir?

Gjest elkjøp?
Skrevet

He.he...

Du da Geir, måtte du henge deg oppi den tasteleifen der også nå da .... du skjønte hva jeg mente :) SALG

Skrevet

He he, har du en svakhet for Elkjøp Geir?

Nei, men eg får ikkje _slag_ når eg er der, heldigvis.

AneM1365380603
Skrevet

Du da Geir, måtte du henge deg oppi den tasteleifen der også nå da .... du skjønte hva jeg mente :) SALG

Ryktene sier at mange slag utleveres når det er salg ;) Kvinner i sin beste alder bruker gjerne både skuldre og vesker for å få tak i røverkjøpet.

Gjest klartdetkoster
Skrevet

Vært på slag hos Elkjøp nå ;)

Nope, kjøpene ble gjort på henholdsvis Expert, Skoringen i Grensen og Estetique, så vet du det ;)

Gjest klartdetkoster
Skrevet

Oioi, gratulerer! Shopping er moro. ;0)

Takktakk :) Ja, det gjør meg glad. Nå ligger kjæresten på alle fire på badet og ordner med slanger og styr på maskina, mens jeg filer negler hehe. Vi snakker fornuftig arbeidsfordeling ;)

Skrevet

Ryktene sier at mange slag utleveres når det er salg ;) Kvinner i sin beste alder bruker gjerne både skuldre og vesker for å få tak i røverkjøpet.

Minner meg om noe min søster sa.

Salg hos slakter winter er ikke bare bare. To voksne damer sto å dro i hver sin ende av ei steik eller noe, skikkelig krangel! ;)

Jeg får latterkule av å se på hvor ville folk kan bli :)

Skrevet

Takktakk :) Ja, det gjør meg glad. Nå ligger kjæresten på alle fire på badet og ordner med slanger og styr på maskina, mens jeg filer negler hehe. Vi snakker fornuftig arbeidsfordeling ;)

Hihi, akkurat slik det skal være! ;0)

AneM1365380603
Skrevet

Minner meg om noe min søster sa.

Salg hos slakter winter er ikke bare bare. To voksne damer sto å dro i hver sin ende av ei steik eller noe, skikkelig krangel! ;)

Jeg får latterkule av å se på hvor ville folk kan bli :)

'' To voksne damer sto å dro i hver sin ende av ei steik eller noe, skikkelig krangel! ;)''

Uff, det høres nesten ut som en parodi, men det er visst slik enkelte steder ;o)

Skrevet

Det er arbeidsfordeling jeg liker:-)

Gjest klartdetkoster
Skrevet

Det er arbeidsfordeling jeg liker:-)

Jeg også ;) Maskinen går i dag så det suser og neglene ble fine hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...