Gå til innhold

Noe som holder inn valkene

Anbefalte innlegg

Gjest cla med grønn the
Skrevet

Jeg fødte en gutt for 3 mnd siden men pga julen og all matem har jeg ikke gått ned i vekt.Skal i 50 årsdag og har en kjole som er passe men henge magen og valkene vises.Har sett at det selges noe som kan holde alt på plass.Noen tips om dette virker eller er det bare tull?Så på lindex at de hadde noe på undertøyavdelingen

Skrevet

Når du er 50 år er det normalt å ha litt valker. Ikke noe å skjemmes over.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det var da en typisk Jølsen-kommentar. Antar du leste at trådstarter nettopp har fått barn? Da burde du skjønne at hun ikke er 50 år, selv om bursdagsbarnet i selskapet hun skal til, er det.

Gjest cla med grønn the
Skrevet

Jeg er ikke 50 år men skal i en bursdag til ei som blir 50

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det finnes både holdin-truser og -strømpebukser. Sitter valkene høyere oppe, finnes det diverse bodyer du kan bruke. Ta en prat i en spesialforreting for undertøy, så får du god hjelp.

Gjest Elextra
Skrevet

Det finnes "magebelter" å få kjøpt i undertøysforretninger. Er et slags elastisk korsett, og ikke så ubehagelig som det kanskje høres ut. Ganske effektivt, faktisk :).

Men helt naturlig at du har mage tre måneder etter fødsel, da! Jeg gikk mye ned i vekt 5-10 måneder etter fødsel - da raste kiloene av i forbindelse med amming og mye trilling ute. Var også flink med situps den tiden, og fikk etterhvert bort det meste av de nye valkene. Men flat mage får jeg neppe noen gang.

Skrevet

Jeg er ikke 50 år men skal i en bursdag til ei som blir 50

Forstår.

Skrevet

Jeg vet en venninne av meg brukte magebelte en stund etter fødselen, funket bra det! Men jeg vet ikke hvor hun kjøpte det..

:0)

Gjest en som vet hvordan det er å ikke føle seg vel
Skrevet

Jeg pleier å gå med Hold inn strømpebukse fra Pierre Robert (eller hvordan det skrives) Den funker bra på meg. Kommer selvsagt en liten elller medium valk når jeg sitter. Men føler meg bedre når jeg går med den. Jeg bruker 38.40 i bukser. Så pleier å kjøpe str 40-44 i strømpebuksen. Da sitter den godt på.

Hvis ikke kan du jo kjøpe en slik:

http://www.laredout.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=31932&productId=205838&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

De kan du også få i litt lengre utgave slik at de holder inne rumpe og lår også.

Lykke til hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...