Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest firepile
Skrevet

Her var den over forrige uke. Og takk for det.

Skrevet

Her var den over forrige uke. Og takk for det.

Den er delvis slutt her, resten åker ut nå til helgen. Har ikke hatt tid til å ta gardiner og puter og sånt før nå, men nissebyen til ungene ble pakket ned på tirsdag.

Skrevet

Tror du Shane MacGowan har registrert at det nettopp har vært jul?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Det har vært lagt ut link til denne på dol opptil flere ganger. Før jul.

Ikke for det, denne spiller jeg hele året om jeg får ånden. Og det er den eneste julesangen som jeg spiller utenom adventa.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Det har han sikkert registrert. Men er mer usikker på om han husker hvorvidt jula var for en uke eller en måned sida. :-D

Skrevet

Det har vært lagt ut link til denne på dol opptil flere ganger. Før jul.

Ikke for det, denne spiller jeg hele året om jeg får ånden. Og det er den eneste julesangen som jeg spiller utenom adventa.

Hehe ja jeg vet at den har vært lagt ut flere ganger, men den er som du sier verdt å se hele året.

Skrevet

Ja jeg tror man registrerer det uansett hvor full man er :)

Skrevet

Hehe... Ikke engang han kan være full hele tiden vel? Han lever jo og spiller musikk fortsatt.

Skrevet

Ja jeg tror man registrerer det uansett hvor full man er :)

Tja...Trommeslageren i The Pouges gikk på Hotellrommet og la seg når de var i Trondheim for å spille konsert, han _trodde_ da hadde spillt...Det hadde de IKKJE gjort! :-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Hehe... Ikke engang han kan være full hele tiden vel? Han lever jo og spiller musikk fortsatt.

''Ikke engang han kan være full hele tiden vel?''

Det finnes en filmbiografi om Shane MacGowan som heter "If I Should Fall From Grace. The Shane MacGowan Story" som vel viser nettopp det. Forresten er svært rørende biografi som er vel verdt å se for oss som er litt over middels fascinert av denne utrolig singer/songwriteren han på tross av alt er.

''Han lever jo og spiller musikk fortsatt.''

Det tror jeg er mer for et under å regne med den livsførselen han har. Så dritings som han var da jeg så ham på Samfunnet i Trondheim i februar (?) 1994, så trodde jeg da at mannen ville stemple ut om kort tid. Og det er altså snart 15 år sida.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...