Gå til innhold

Fullt kaos i Oslo sentrum- Demonstrasjon

Anbefalte innlegg

Gjest det mener nå jeg da
Skrevet

Jeg forstår også at de blir provosert. Det er imidlertid verken en forklaring eller unnskyldning for deres angrep på uskyldige, norske mennesker og politiet.

Det må gå an å bli sint for noe uten å bruke vold.

selvsagt.som jeg sier er all voldsbruk forkastelig.jeg sier bare at jeg skjønner bakgrunnen for hvorfor de handler slik,men rett er det selvsagt ikke.

Gjest det mener nå jeg da
Skrevet

Du kan jo tro hva du vil, de må få prøvd seg først. Dår lig gjort å forhåndsdømme!

Akkurat nå så har vi finanskrise og gatevold på et nivå vi ikke har sett på mange år. De har vel ikke akurat gjort noen kjempejobb den sittende gjengen heller...

verken finanskrisen eller det som skjer i palestina har vel noe å gjøre med den norske regjeringen.

Skrevet

Du kan jo tro hva du vil, de må få prøvd seg først. Dår lig gjort å forhåndsdømme!

Akkurat nå så har vi finanskrise og gatevold på et nivå vi ikke har sett på mange år. De har vel ikke akurat gjort noen kjempejobb den sittende gjengen heller...

Kan vel neppe skylde en verdensomspennende finanskrise og krig i Midtøsten på Arbeiderparti-regneringen:-)

Skrevet

Mange av de som demonstrere er nok yrkesdemonstrantene våre. (Lillevolden & co). I tillegge er det mange vanlige ungdommer. Flere fra klassen til datteren min skulle delta, gjett om jeg er glad for at hun valgte å stå over!

var nok lurt å ikke delta ja.. var ikke særlig moro å vente på bussen på vei fra jobb igår midt i sentrum :/ skumle greier...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...