Gjest det mener nå jeg da Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Jeg forstår også at de blir provosert. Det er imidlertid verken en forklaring eller unnskyldning for deres angrep på uskyldige, norske mennesker og politiet. Det må gå an å bli sint for noe uten å bruke vold. selvsagt.som jeg sier er all voldsbruk forkastelig.jeg sier bare at jeg skjønner bakgrunnen for hvorfor de handler slik,men rett er det selvsagt ikke. 0 Siter
Gjest det mener nå jeg da Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Du kan jo tro hva du vil, de må få prøvd seg først. Dår lig gjort å forhåndsdømme! Akkurat nå så har vi finanskrise og gatevold på et nivå vi ikke har sett på mange år. De har vel ikke akurat gjort noen kjempejobb den sittende gjengen heller... verken finanskrisen eller det som skjer i palestina har vel noe å gjøre med den norske regjeringen. 0 Siter
Bookworm Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Du kan jo tro hva du vil, de må få prøvd seg først. Dår lig gjort å forhåndsdømme! Akkurat nå så har vi finanskrise og gatevold på et nivå vi ikke har sett på mange år. De har vel ikke akurat gjort noen kjempejobb den sittende gjengen heller... Kan vel neppe skylde en verdensomspennende finanskrise og krig i Midtøsten på Arbeiderparti-regneringen:-) 0 Siter
meg__123! Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Mange av de som demonstrere er nok yrkesdemonstrantene våre. (Lillevolden & co). I tillegge er det mange vanlige ungdommer. Flere fra klassen til datteren min skulle delta, gjett om jeg er glad for at hun valgte å stå over! var nok lurt å ikke delta ja.. var ikke særlig moro å vente på bussen på vei fra jobb igår midt i sentrum :/ skumle greier... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.