Rith Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 og tlf til gode forbindelser, som lege, advokat osv her på dol? 0 Siter
Gjest mener jeg Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Jeg synes ikke man skal gjøre det. Da må en i hvert fall vite om det er med stor sannsynlighet greit for vedkommende. Det spørs litt fra tilfelle til tilfelle. 0 Siter
Rith Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Skrevet 8. januar 2009 Hvorfor i alle dager skal du gjøre det? For moro skyld? For å hjelpe andre såklart!!! 0 Siter
Mrs D Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 For moro skyld? For å hjelpe andre såklart!!! Man gjør ganske enkelt ikke slikt! Skal vedde en femmer på at det er mot reglementet til dol også. 0 Siter
Rith Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Skrevet 8. januar 2009 Man gjør ganske enkelt ikke slikt! Skal vedde en femmer på at det er mot reglementet til dol også. Det var jo det jeg spurte om da! 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Reklamering strider mot regelverket. Men om det gjelder referanse til f.eks. en lege man kan anbefale, ser jeg ikke problemet. Har selv gjort det et par ganger, uten å bli slettet. Spør på webmaster-forum så får du kanskje svar derfra. :-) 0 Siter
Rith Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Skrevet 8. januar 2009 Reklamering strider mot regelverket. Men om det gjelder referanse til f.eks. en lege man kan anbefale, ser jeg ikke problemet. Har selv gjort det et par ganger, uten å bli slettet. Spør på webmaster-forum så får du kanskje svar derfra. :-) Takk for et normalt svar. 0 Siter
pekkaline Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Nei. Det kan du lese om her. I allefall oppfatter jeg det slik. http://www.doktoronline.no/info/betingelser.html 0 Siter
Elis31 Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Ja om det skjer av og til går det sikkert bra. Ellers kan du gi e-postadressen din, slik at de kan sende en e-post om de vil ha navnet. Men jeg tviler på en lege, advokat her får en storm av nye kunder, etter å ha vært anbefalt her på Dol. 0 Siter
Rith Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Skrevet 8. januar 2009 Ja om det skjer av og til går det sikkert bra. Ellers kan du gi e-postadressen din, slik at de kan sende en e-post om de vil ha navnet. Men jeg tviler på en lege, advokat her får en storm av nye kunder, etter å ha vært anbefalt her på Dol. Det er jo ikke det som er poenget, det gjelder jo selvfølgelig i enkelttilfeller. 0 Siter
Mrs D Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Takk for et normalt svar. At det strider mot reglementet til dol er faktisk også et normalt svar selv om det ikke nødvendigvis er det svaret du ønsker. 0 Siter
Rith Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Skrevet 9. januar 2009 At det strider mot reglementet til dol er faktisk også et normalt svar selv om det ikke nødvendigvis er det svaret du ønsker. Skal vedde en femmer på at det strider mot reglementet til dol også, er ikke et normalt svar! Den setningen sier at du ikke vet svaret på det helt sikkert, du antyder at det ikke er lov. En litt hyggeligere tone fra starten av hadde kanskje hjulpet... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.