Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

og tlf til gode forbindelser, som lege, advokat osv her på dol?

Gjest mener jeg
Skrevet

Jeg synes ikke man skal gjøre det. Da må en i hvert fall vite om det er med stor sannsynlighet greit for vedkommende.

Det spørs litt fra tilfelle til tilfelle.

Skrevet

Hvorfor i alle dager skal du gjøre det?

Skrevet

Hvorfor i alle dager skal du gjøre det?

For moro skyld? For å hjelpe andre såklart!!!

Skrevet

For moro skyld? For å hjelpe andre såklart!!!

Man gjør ganske enkelt ikke slikt! Skal vedde en femmer på at det er mot reglementet til dol også.

Skrevet

Man gjør ganske enkelt ikke slikt! Skal vedde en femmer på at det er mot reglementet til dol også.

Det var jo det jeg spurte om da!

Gjest minnah
Skrevet

Reklamering strider mot regelverket. Men om det gjelder referanse til f.eks. en lege man kan anbefale, ser jeg ikke problemet. Har selv gjort det et par ganger, uten å bli slettet.

Spør på webmaster-forum så får du kanskje svar derfra. :-)

Skrevet

Reklamering strider mot regelverket. Men om det gjelder referanse til f.eks. en lege man kan anbefale, ser jeg ikke problemet. Har selv gjort det et par ganger, uten å bli slettet.

Spør på webmaster-forum så får du kanskje svar derfra. :-)

Takk for et normalt svar. :)

Skrevet

Ja om det skjer av og til går det sikkert bra. Ellers kan du gi e-postadressen din, slik at de kan sende en e-post om de vil ha navnet. Men jeg tviler på en lege, advokat her får en storm av nye kunder, etter å ha vært anbefalt her på Dol.

Skrevet

Ja om det skjer av og til går det sikkert bra. Ellers kan du gi e-postadressen din, slik at de kan sende en e-post om de vil ha navnet. Men jeg tviler på en lege, advokat her får en storm av nye kunder, etter å ha vært anbefalt her på Dol.

Det er jo ikke det som er poenget, det gjelder jo selvfølgelig i enkelttilfeller.

Skrevet

Takk for et normalt svar. :)

At det strider mot reglementet til dol er faktisk også et normalt svar selv om det ikke nødvendigvis er det svaret du ønsker.

Skrevet

At det strider mot reglementet til dol er faktisk også et normalt svar selv om det ikke nødvendigvis er det svaret du ønsker.

Skal vedde en femmer på at det strider mot reglementet til dol også, er ikke et normalt svar!

Den setningen sier at du ikke vet svaret på det helt sikkert, du antyder at det ikke er lov.

En litt hyggeligere tone fra starten av hadde kanskje hjulpet...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...