Gå til innhold

Trenger ekspert på oppvaskmaskiner evt rørlegger

Anbefalte innlegg

Gjest skulle vært rørlegger
Skrevet

Saken er den at den oversvømmelsesbeskyttelsen til oppvaskmaskina mi har slått seg ut, så nå driver maskina mi og blinker og står i og vil ikke vaske. (den blinker 3 blink og det betyr at den oversvømmelsesgreia har slått seg ut i følge bruksanvisningen). Men hvordan få denne oversvømmelsesgreia til å åpne seg? Hvordan få vasket igjen? Håpet er at jeg skal slippe å ringe kundeservice i morra og at jeg kan vaske opp videre nå i kveld.

Skrevet

Den "oversvømmelsesgreia" har sikkert slått seg ut fordi vannet ikkje får returnere noenlunde fritt til avløpet.

Det er sikkert ei "filtergreie" eller en "dings" som har gått tett pga. matrester osv., men så lenge du har bruksanvisningen så finner du sikkert ut av åssen du skal fjerne dette...

Skrevet

Den "oversvømmelsesgreia" har sikkert slått seg ut fordi vannet ikkje får returnere noenlunde fritt til avløpet.

Det er sikkert ei "filtergreie" eller en "dings" som har gått tett pga. matrester osv., men så lenge du har bruksanvisningen så finner du sikkert ut av åssen du skal fjerne dette...

Jeg har renska og fiksa på alt jeg kan finne på å renske opp i. Jeg hadde ikke spurt her hvis jeg ikke hadde prøvd alt.

Skrevet

Kan være den bare gir falsk alarm, min var sånn.

Jeg lærte et triks av en rørlegger, det var å demontere den vannstopper dingsen, altså å skru den av og på igjen, og det var nok til at maskinen startet igjen!

Men da bør du vite hvilken dings det er selvfølgelig.

Skrevet

Jeg har renska og fiksa på alt jeg kan finne på å renske opp i. Jeg hadde ikke spurt her hvis jeg ikke hadde prøvd alt.

Ok!

Hvis du har prøvd alt, så er det ikkje mere å gjøre.

Skrevet

Ok!

Hvis du har prøvd alt, så er det ikkje mere å gjøre.

Jeg har prøvd alt jeg kan finne på å prøve. Hvis noen VET hvordan man gjør det, så vil jeg gjerne få vite det. Det sier seg selv at jeg har lest bruksanvisningen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...