Gjest dinnamor Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 i albue, såkalt golfalbue? har blitt henvist av min lege etter å hatt dette i 3 mnd og lurer på om noe vil vises på MR? 0 Siter
Cinthia Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Legen og fysioterapeuten min sier at det ikke er noe poeng, det er altfor smått til å kunne ses på MR. 0 Siter
calendula Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Min mann har hatt dette kronisk i snart et år. Han har ogås hatt MR men den viste ingenting :-( 0 Siter
Gjest dinnamor Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Min mann har hatt dette kronisk i snart et år. Han har ogås hatt MR men den viste ingenting :-( Ja det var det jeg hadde misstanke om, synes det var rart at dette skulle vises på MR. Men jeg må vel bare følge det legen sier/beordrer. 0 Siter
BMS! Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Kanskje di tar MR for å sjekke at det ikke er noe annet, bare for sikker het skyld? Jeg har tatt både MR og CT av hode for å sjekke at det faktisk er migreneanfall jeg har og ikke f.eks. svulst. Ikke at jeg vet noe, men mulig det kan være en grunn, i og med at det sies i tråden her at det ikke vil syns uansett... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.