Gjest kunden Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 konto i skandiabanken? Kan jeg gå til hvilken som helst bank/postbank å be de overføre penger jeg kommer med? hva koster det i gebyr? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Hvis du har kontanter vil det nok koste et fett gebyr å få satt pengene over til Skandiabanken fra annen bank du ikke har kundeforhold til. Du har vel en annen bankkonto, kan du ikke heller sette pengene inn der og overføre dem elenktronisk til kontoen i Skandiabanken? Kanskje du kan lese om hvordan det er mest hensiktsmessig å gjøre innskudd på Skandiabankens nettside? 0 Siter
Spirello Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Når jeg skal sette inn cash tl skandiakontoen, så pleier jeg å sette dem først inn på sparebank1-kontoen min. De har en sånn maskin i banken jeg setter dem inn på (kortet mitt). Så overfører jeg fra nettbanken, "betale regning" til skandiabanken. Ellers så kan du fylle ut giro, sette på kontonummeret ditt og overføre som om du betaler en regning, men det koster vel 60-70 kr? 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Kontant innbetaling av bankgiro betalt over skranke i banken koster kr 75,-. 0 Siter
Gjest kunden Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Hvis du har kontanter vil det nok koste et fett gebyr å få satt pengene over til Skandiabanken fra annen bank du ikke har kundeforhold til. Du har vel en annen bankkonto, kan du ikke heller sette pengene inn der og overføre dem elenktronisk til kontoen i Skandiabanken? Kanskje du kan lese om hvordan det er mest hensiktsmessig å gjøre innskudd på Skandiabankens nettside? Jo jeg har annen bank, men ikke nettbank. Altså en vanlig konto uten tilgang til å gå inn på nett , betale regninger ovs. Har heller ikke bankkort knyttet til den bankkonto, så eneste alternativ er vel å betale over skranke her. Må nok betale gebyr selv om jeg har konto i den andre banken. 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Jo jeg har annen bank, men ikke nettbank. Altså en vanlig konto uten tilgang til å gå inn på nett , betale regninger ovs. Har heller ikke bankkort knyttet til den bankkonto, så eneste alternativ er vel å betale over skranke her. Må nok betale gebyr selv om jeg har konto i den andre banken. Kan du ikke bare skaffe deg nettbank i den andre banken da? Trenger ikke ha bankkort til det. 0 Siter
Gjest kunden Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Kan du ikke bare skaffe deg nettbank i den andre banken da? Trenger ikke ha bankkort til det. Jepp, skal gjøre det. Det tar imidlertid ei uke å få det, og jeg skulle få overført pengene i dag. 0 Siter
fresja Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Jo jeg har annen bank, men ikke nettbank. Altså en vanlig konto uten tilgang til å gå inn på nett , betale regninger ovs. Har heller ikke bankkort knyttet til den bankkonto, så eneste alternativ er vel å betale over skranke her. Må nok betale gebyr selv om jeg har konto i den andre banken. Du skriver at du ikke har nettbank, men det går ikke fram hvordan du betaler andre regninger? Når du betaler noe annet, kan du i samme slengen betale inn til Skandiabanken! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.