Gå til innhold

Gåte: hva mangler i denne teksten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svaret

Trist om svaret hadde stått i alle gåter, lite utfordrende da:-)

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Luska

16

• morsan

10

• Bookworm

9

• Faure

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

Neida, gåta er der, den. Gåta er jo: hva mangler i denne teksten?

:o)

Hva

Skrevet

Feil. Gåten er: hva mangler i teksten.

Jeg håper du vet svaret - ellers er dette noe jeg kan gå å irritere meg over i dagevis;-)

Skrevet

Dere gikk rett på hehe. Det er noe mer finurlig som mangler her ja.

Vet du svaret, Faure? :o)

Skrevet

Nei, han skryter bare på seg at han vet svaret - på seg selv kjenner man andre osv osv, ref hans svar i Elextras quiz! ;-)

Skrevet

Hehe nei, og jeg gir blanke også! :P

Skrevet

Jeg håper du vet svaret - ellers er dette noe jeg kan gå å irritere meg over i dagevis;-)

Ja, jeg vet svaret. Men hvis ingen klarer det, så tror jeg at jeg venter med å komme med svaret til mandag. Så ødelegger jeg helga for en del av dere.

:oP

Skrevet

Nei, han skryter bare på seg at han vet svaret - på seg selv kjenner man andre osv osv, ref hans svar i Elextras quiz! ;-)

Du er snål.

Skrevet

Ja, jeg vet svaret. Men hvis ingen klarer det, så tror jeg at jeg venter med å komme med svaret til mandag. Så ødelegger jeg helga for en del av dere.

Var mitt svar også feil?

Skrevet

Du er snål.

Ja, det er helt riktig, faure! ;-) Det er nettopp _jeg_ som er den snåle her!! *LOL*

Skrevet

Ja, det er helt riktig, faure! ;-) Det er nettopp _jeg_ som er den snåle her!! *LOL*

Hehe den traff et ømt punkt ja. God helg! :)

Skrevet

Blæh på deg!! :-(

Legger i all beskjedenhet ut mailadressen min, med et instendig ønske om å få vite svaret:-) : [email protected]

Skrevet

Blæh på deg!! :-(

Legger i all beskjedenhet ut mailadressen min, med et instendig ønske om å få vite svaret:-) : [email protected]

Hehe, har ingen anonym mail som jeg kan maile deg fra, så dessverre... ;o)

Men svaret er helt åpenbart, bare en leser teksten nøye nok og tenker godt. Det er ingen luregåte.

Skrevet

x, z, s, æ, q og w mangler.

Wow, du har jammen gjort deg flid! :-)

Skrevet

Den epostadressen er visst ikke i funksjon lenger, får ikke logget meg på... Søren også, jeg bare MÅ vite svaret...

Skrevet

Wow, du har jammen gjort deg flid! :-)

Men svaret er faktisk rett. Det vil si; svaret en skal frem til, er bokstaven S. De andre bokstavene som spratt nevnte mangler jo også, men S er en såpass vanlig bokstav at det er ganske spesielt at den ikke er med i teksten.

Pokker, jeg hadde håpet ingen klarte den! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...