Bookworm Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Svaret Trist om svaret hadde stått i alle gåter, lite utfordrende da:-) 0 Siter
morsan Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Neida, gåta er der, den. Gåta er jo: hva mangler i denne teksten? ) Hva 0 Siter
Bookworm Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Feil. Gåten er: hva mangler i teksten. Jeg håper du vet svaret - ellers er dette noe jeg kan gå å irritere meg over i dagevis;-) 0 Siter
Luska Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Skrevet 9. januar 2009 Dere gikk rett på hehe. Det er noe mer finurlig som mangler her ja. Vet du svaret, Faure? ) 0 Siter
morsan Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Vet du svaret, Faure? ) Nei, han skryter bare på seg at han vet svaret - på seg selv kjenner man andre osv osv, ref hans svar i Elextras quiz! ;-) 0 Siter
Faure Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Vet du svaret, Faure? ) Hehe nei, og jeg gir blanke også! 0 Siter
Luska Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Skrevet 9. januar 2009 Jeg håper du vet svaret - ellers er dette noe jeg kan gå å irritere meg over i dagevis;-) Ja, jeg vet svaret. Men hvis ingen klarer det, så tror jeg at jeg venter med å komme med svaret til mandag. Så ødelegger jeg helga for en del av dere. :oP 0 Siter
Faure Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Nei, han skryter bare på seg at han vet svaret - på seg selv kjenner man andre osv osv, ref hans svar i Elextras quiz! ;-) Du er snål. 0 Siter
morsan Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Ja, jeg vet svaret. Men hvis ingen klarer det, så tror jeg at jeg venter med å komme med svaret til mandag. Så ødelegger jeg helga for en del av dere. :oP Var mitt svar også feil? 0 Siter
morsan Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Du er snål. Ja, det er helt riktig, faure! ;-) Det er nettopp _jeg_ som er den snåle her!! *LOL* 0 Siter
Faure Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Ja, det er helt riktig, faure! ;-) Det er nettopp _jeg_ som er den snåle her!! *LOL* Hehe den traff et ømt punkt ja. God helg! 0 Siter
Luska Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Skrevet 9. januar 2009 Var mitt svar også feil? Jepp ) 0 Siter
Bookworm Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Ja, jeg vet svaret. Men hvis ingen klarer det, så tror jeg at jeg venter med å komme med svaret til mandag. Så ødelegger jeg helga for en del av dere. :oP Blæh på deg!! :-( Legger i all beskjedenhet ut mailadressen min, med et instendig ønske om å få vite svaret:-) : [email protected] 0 Siter
Luska Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Skrevet 9. januar 2009 Blæh på deg!! :-( Legger i all beskjedenhet ut mailadressen min, med et instendig ønske om å få vite svaret:-) : [email protected] Hehe, har ingen anonym mail som jeg kan maile deg fra, så dessverre... ;o) Men svaret er helt åpenbart, bare en leser teksten nøye nok og tenker godt. Det er ingen luregåte. 0 Siter
morsan Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 x, z, s, æ, q og w mangler. Wow, du har jammen gjort deg flid! :-) 0 Siter
Bookworm Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Ja, jeg vet svaret. Men hvis ingen klarer det, så tror jeg at jeg venter med å komme med svaret til mandag. Så ødelegger jeg helga for en del av dere. :oP Den epostadressen er visst ikke i funksjon lenger, får ikke logget meg på... Søren også, jeg bare MÅ vite svaret... 0 Siter
Luska Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Skrevet 9. januar 2009 Wow, du har jammen gjort deg flid! :-) Men svaret er faktisk rett. Det vil si; svaret en skal frem til, er bokstaven S. De andre bokstavene som spratt nevnte mangler jo også, men S er en såpass vanlig bokstav at det er ganske spesielt at den ikke er med i teksten. Pokker, jeg hadde håpet ingen klarte den! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.