Gjest Elextra Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 http://tjenester.aftenposten.no/quiz/quiz.htm?id=6139 Fikk 12 av 13 rett *S* Men kan det være rett at San Miguel er fra Filipinene? Føler meg temmelig sikker på at det er spansk, og i så fall ville jeg fått full score. 0 Siter
Faure Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Hvis du fikk 12 av 13 så er det verdensrekord i flaks. Kan du ikke bare innrømme det? Ps. Bruk av Google regnes som juks. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Hvis du fikk 12 av 13 så er det verdensrekord i flaks. Kan du ikke bare innrømme det? Ps. Bruk av Google regnes som juks. Har enkelte ganger lurt på det samme når det gjelder andre quiz'er, men denne var stort sett såre enkel - har du forsøkt? Litt flaks skal man dog ha, men ofte blir det en kvalifisert gjetning og således ikke _bare_ flaks!*S* 0 Siter
morsan Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Hvis du fikk 12 av 13 så er det verdensrekord i flaks. Kan du ikke bare innrømme det? Ps. Bruk av Google regnes som juks. Hvorfor har du så vanskelig for å tro at noen kan mye om visse emner? Det har vært mange slike "hint" fra deg på quiz'er om at folk jukser eller juger på seg bra score. Husk at folk typisk tar quizer om ting de føler de behersker, og derfro er det ikke så rart at trådstarter om slikt ofte får ekstra god score. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Hvorfor har du så vanskelig for å tro at noen kan mye om visse emner? Det har vært mange slike "hint" fra deg på quiz'er om at folk jukser eller juger på seg bra score. Husk at folk typisk tar quizer om ting de føler de behersker, og derfro er det ikke så rart at trådstarter om slikt ofte får ekstra god score. ''Husk at folk typisk tar quizer om ting de føler de behersker, og derfro er det ikke så rart at trådstarter om slikt ofte får ekstra god score.'' *nikker og gleder seg til Grolsch'en i kveld* 0 Siter
Faure Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Har enkelte ganger lurt på det samme når det gjelder andre quiz'er, men denne var stort sett såre enkel - har du forsøkt? Litt flaks skal man dog ha, men ofte blir det en kvalifisert gjetning og således ikke _bare_ flaks!*S* Man kan dog og således jukse seg til høyere score for å oppnå høyere status. Selv i nettfora er det personer som setter det høyt. 0 Siter
morsan Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Har enkelte ganger lurt på det samme når det gjelder andre quiz'er, men denne var stort sett såre enkel - har du forsøkt? Litt flaks skal man dog ha, men ofte blir det en kvalifisert gjetning og således ikke _bare_ flaks!*S* Men noen har tydeligvis mer kvalifisert gjetning enn andre, for jeg fikk bare 7 poeng! *he he* Følte meg rimelig sikker på Pilsner Urquell , basert bare på navnet, flaks på Stella Artois og Murphy's , litt kvalifisert gjetting på Holsten, var helt sikkert på Corona og Mack (og trodde tydeligvis jeg var det på Heineken også...) og så hadde jo du avslørt San Miguel;-) 0 Siter
morsan Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Man kan dog og således jukse seg til høyere score for å oppnå høyere status. Selv i nettfora er det personer som setter det høyt. Jeg tvangsmelder deg herved inn i foreningen "stopp forfølgelsen av de paranoide!" 0 Siter
Gjest Moffedille Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Fikk 8 av 13 mulige,og jeg har ikke peiling på øl : ) 0 Siter
Faure Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Jeg tvangsmelder deg herved inn i foreningen "stopp forfølgelsen av de paranoide!" Fremfor å innrømme sine motiver er det lettere å forsøke å uskadeliggjøre sin motstander ja. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Man kan dog og således jukse seg til høyere score for å oppnå høyere status. Selv i nettfora er det personer som setter det høyt. Selvfølgelig er det mulig om man gjerne vil... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 12 av 13 - og jeg liker ikke øl en gang. Tippet i vei 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Jeg fikk 6 rette. Det er vel dårligst av alle så langt:-) Faktisk visste jeg ikke svaret på noen av disse spørsmålene. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Jeg fikk 6 rette. Det er vel dårligst av alle så langt:-) Faktisk visste jeg ikke svaret på noen av disse spørsmålene. Hehe. Jeg trodde i det minste alle visste at Mack-ølet er fra Tromsø! 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Hehe. Jeg trodde i det minste alle visste at Mack-ølet er fra Tromsø! Hadde ikke peiling;o) Men jeg skrev at det kom fra Norge da:-) 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Jeg tvangsmelder deg herved inn i foreningen "stopp forfølgelsen av de paranoide!" 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 8 av 13. Hm, er skuffet over meg selv her kjenner jeg... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.