Gå til innhold

Fredagsquiz: Øl

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du fikk 12 av 13 så er det verdensrekord i flaks. Kan du ikke bare innrømme det? Ps. Bruk av Google regnes som juks.

Gjest Elextra
Skrevet

Hvis du fikk 12 av 13 så er det verdensrekord i flaks. Kan du ikke bare innrømme det? Ps. Bruk av Google regnes som juks.

Har enkelte ganger lurt på det samme når det gjelder andre quiz'er, men denne var stort sett såre enkel - har du forsøkt?

Litt flaks skal man dog ha, men ofte blir det en kvalifisert gjetning og således ikke _bare_ flaks!*S*

Skrevet

Hvorfor har du så vanskelig for å tro at noen kan mye om visse emner?

Det har vært mange slike "hint" fra deg på quiz'er om at folk jukser eller juger på seg bra score.

Husk at folk typisk tar quizer om ting de føler de behersker, og derfro er det ikke så rart at trådstarter om slikt ofte får ekstra god score.

Gjest Elextra
Skrevet

Hvorfor har du så vanskelig for å tro at noen kan mye om visse emner?

Det har vært mange slike "hint" fra deg på quiz'er om at folk jukser eller juger på seg bra score.

Husk at folk typisk tar quizer om ting de føler de behersker, og derfro er det ikke så rart at trådstarter om slikt ofte får ekstra god score.

''Husk at folk typisk tar quizer om ting de føler de behersker, og derfro er det ikke så rart at trådstarter om slikt ofte får ekstra god score.''

*nikker og gleder seg til Grolsch'en i kveld*

Skrevet

Har enkelte ganger lurt på det samme når det gjelder andre quiz'er, men denne var stort sett såre enkel - har du forsøkt?

Litt flaks skal man dog ha, men ofte blir det en kvalifisert gjetning og således ikke _bare_ flaks!*S*

Man kan dog og således jukse seg til høyere score for å oppnå høyere status. Selv i nettfora er det personer som setter det høyt.

Skrevet

Men noen har tydeligvis mer kvalifisert gjetning enn andre, for jeg fikk bare 7 poeng! *he he*

Følte meg rimelig sikker på Pilsner Urquell , basert bare på navnet, flaks på Stella Artois og Murphy's , litt kvalifisert gjetting på Holsten, var helt sikkert på Corona og Mack (og trodde tydeligvis jeg var det på Heineken også...) og så hadde jo du avslørt San Miguel;-)

Skrevet

Man kan dog og således jukse seg til høyere score for å oppnå høyere status. Selv i nettfora er det personer som setter det høyt.

Jeg tvangsmelder deg herved inn i foreningen "stopp forfølgelsen av de paranoide!"

Gjest Moffedille
Skrevet

Fikk 8 av 13 mulige,og jeg har ikke peiling på øl : )

Skrevet

Jeg tvangsmelder deg herved inn i foreningen "stopp forfølgelsen av de paranoide!"

Fremfor å innrømme sine motiver er det lettere å forsøke å uskadeliggjøre sin motstander ja.

Gjest Elextra
Skrevet

Selvfølgelig er det mulig om man gjerne vil...

Skrevet

12 av 13 - og jeg liker ikke øl en gang. Tippet i vei :D

Skrevet

Jeg fikk 6 rette. Det er vel dårligst av alle så langt:-) Faktisk visste jeg ikke svaret på noen av disse spørsmålene.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg fikk 6 rette. Det er vel dårligst av alle så langt:-) Faktisk visste jeg ikke svaret på noen av disse spørsmålene.

Hehe. Jeg trodde i det minste alle visste at Mack-ølet er fra Tromsø!

Skrevet

Hehe. Jeg trodde i det minste alle visste at Mack-ølet er fra Tromsø!

Hadde ikke peiling;o) Men jeg skrev at det kom fra Norge da:-)

Skrevet

:D

Skrevet

8 av 13. Hm, er skuffet over meg selv her kjenner jeg... ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...