Henrikke67 Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Dataen min har vært på verksted og det er blitt kjørt recovery. Det betyr at alt må innstalleres på nytt. Når jeg prøver å innstallere skriver-CD-rommen får jeg beskjed om at innstallajonen mislyktes pga av at internet explorer versjonen min er for gammel...!! Hva i huleste!! Noen som kan forklare meg hva jeg skal gjøre nå!?! Jeg trenger jo å kunne bruke skriveren min! Hadde blitt veldig glad om noen kunne gi meg noen gode råd her=) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Du må oppdatere til nyeste versjon. Det gjør du fra nettet. 0 Siter
citoyen Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Åpne Internet Explorer, gå inn på Windows Update og last ned alle oppdateringene der. Det kan hende du må gjøre det flere ganger for å få installert alt. 0 Siter
Henrikke67 Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Skrevet 9. januar 2009 Åpne Internet Explorer, gå inn på Windows Update og last ned alle oppdateringene der. Det kan hende du må gjøre det flere ganger for å få installert alt. Ok=) Da har jeg fulgt rådene deres og lastet ned nyeste versjon av internett explorer og oppdateringer! Dermed fikk jeg også innstallert skriveren=) Kjempebra! Takk skal dere ha=) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.