Lillemus Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Satt og leste et blad her om dagen og plutselig tok jeg meg selv i å kaste et blikk ned i høyre hjørne på siden for å sjekke hvor mange klokka var... Vært litt vel mye på pc'n kanskje...? 0 Siter
Bookworm Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Jeg har også blitt litt for teknologisk (PC og SMS). Skrev melding i meldingsboka til snuppa her om dagen, og gikk å ventet på at det skulle pipe inn et svar:-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Skrevet 9. januar 2009 Jeg har også blitt litt for teknologisk (PC og SMS). Skrev melding i meldingsboka til snuppa her om dagen, og gikk å ventet på at det skulle pipe inn et svar:-) *Hahahahaha* 0 Siter
pekkaline Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Jeg har også blitt litt for teknologisk (PC og SMS). Skrev melding i meldingsboka til snuppa her om dagen, og gikk å ventet på at det skulle pipe inn et svar:-) *ROFL* Er det mulig! Takk for dagens latterbrøl 0 Siter
adelie Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 På vei ut, bruker jeg knappen på bilnøkkelen jeg har i hånda til å prøve å åpne søppelkasselokket med.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.