Gå til innhold

Veien til et ryddigere hus

Anbefalte innlegg

Gjest ryddeguri
Skrevet

Jeg har i minst ti år slitt med depresjoner og har ikke klart å holde alle deler av mitt hjem ryddig, dvs. det har hopet seg opp med diverse udefinerbart rot i et par rom. Bl.a. mitt hobbyrom hvor symaskin og alle mine hobbysaker har støvet ned i samme periode.

Nå er jeg endelig FRISK og har guts til å gå løs på alt oppsamlet rot. Det virker ganske uoverkommelig men jeg synes jeg har kommet på en kjempegod idè.

Jeg setter kjøkkenklokka på 20 minutter, det er tiden jeg skal rydde i rotet. Når klokka ringer tar jeg en velfortjent pause og surfer eller noe sånt, og etter 20 minutter rydder jeg igjen i 20 min. og avslutter til tiden jeg har bestemt, jeg tar gjerne flere økter pr. dag.

Bilder som skal i album har jeg satt av 20 minutter til hver dag til hele jobben er gjort.

Noen med flere gode ideer??

Skrevet

Jeg har alltid en søppelpose (vanlig plastpose) for hånden når jeg rydder og prøver å kaste med hard hånd.

Jeg elsker esker og kurver og hyller til ting, da er det lettere å holde orden. :o)

Gjest ollymor
Skrevet

Så godt ,at du føler deg kjekk igjen:0)

Den metoden din bruker jeg også..simpelten fordi jeg blir fort sliten,og da tar jeg en liten pause inni mellom.

Vi hadde en hel Kartong med Bilder,som ifjord kom endelig på plass,men det tok flere uker..og ryggen og armer verket i mange dager etterpå!

Men det var deilig å få gjort og ungene fikk hver sitt Album i Julepresang!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...