Gå til innhold

Lillemus eller andre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man gi bort bøker til bibliotek? Da tenker jeg på ordentlige bøker som er relativt nye? Vi planlegger å rydde i bokhylla.

Skrevet

Ja :o)

Jeg er litt redd for at de tenker åh der kommer en særing til med bøker vi absolutt ikke vil ha ;)

Det er vel hovedsaklig bøker fra bokklubber.

candyqueen_83
Skrevet

Jeg er litt redd for at de tenker åh der kommer en særing til med bøker vi absolutt ikke vil ha ;)

De kan vel hvertfall se over bøkene, og plukke ut de dem vil ha da :o)

Skrevet

Vi tar gjerne mot de kjente norske krimforfatterne som lånes ut mye (Skagen, Staalesen, Holt, Fossum, Mankell, Nesbø osv) og andre som er veldig populære. Vi får ofte forespørsler om vi tar imot bøker og da sier vi som regel at vi tar imot, men forbeholder oss retten til å legge dem ut for salg for egen inntekt. :o) Har ennå ikke opplevd at noen har ombestemt seg da. Noen klassikere i bokklubbutgave har vi, har byttet ut eldre utslitte eksemplarer f.eks., men det er mye fra bokklubben som går rett på salgstralla ja.

Men bare spør du - de blir sannsynligvis bare glade. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...