Elis31 Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Kan man gi bort bøker til bibliotek? Da tenker jeg på ordentlige bøker som er relativt nye? Vi planlegger å rydde i bokhylla. 0 Siter
Elis31 Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Skrevet 11. januar 2009 Ja ) Jeg er litt redd for at de tenker åh der kommer en særing til med bøker vi absolutt ikke vil ha Det er vel hovedsaklig bøker fra bokklubber. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Jeg er litt redd for at de tenker åh der kommer en særing til med bøker vi absolutt ikke vil ha Det er vel hovedsaklig bøker fra bokklubber. De kan vel hvertfall se over bøkene, og plukke ut de dem vil ha da ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Jeg er litt redd for at de tenker åh der kommer en særing til med bøker vi absolutt ikke vil ha Det er vel hovedsaklig bøker fra bokklubber. Vi tar gjerne mot de kjente norske krimforfatterne som lånes ut mye (Skagen, Staalesen, Holt, Fossum, Mankell, Nesbø osv) og andre som er veldig populære. Vi får ofte forespørsler om vi tar imot bøker og da sier vi som regel at vi tar imot, men forbeholder oss retten til å legge dem ut for salg for egen inntekt. ) Har ennå ikke opplevd at noen har ombestemt seg da. Noen klassikere i bokklubbutgave har vi, har byttet ut eldre utslitte eksemplarer f.eks., men det er mye fra bokklubben som går rett på salgstralla ja. Men bare spør du - de blir sannsynligvis bare glade. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.