mariaflyfly Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Jepp - jeg skulle gjerne hatt et par halvhøye, sorte som er varme, gode å gå i og som er fine å se på. I mine øyne. Ikke lett. Jeg kjøpte meg et par i forrige uke på Eurosko. De var ganske varme, halvhøye, stilige, litt høy hæl... og var dritvonde å gå med. Men i går fikk jeg gått dem ut litt, og nå er de mye bedre. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Vi har tittet, men fant ikke noe på bildene. Nei, det var jo støvletter her, men du ser primært etter skoletthøyde? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 B-young har jeg shoppet litt på ja. Buksefavoritten er Catch faktisk, Oxford Street tror jeg merket er. Finnes Lene V i Trondheim? *Analfabet* Det ligger ihvertfall en på Solsida. Også tror jeg det er en på torget. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Tusen takk for hjelpen, men du skal ha strutsebein om noen av de der er halvhøye... ;o) Trodde du med halvhøye siktet til hælen, jeg! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 B-young har jeg shoppet litt på ja. Buksefavoritten er Catch faktisk, Oxford Street tror jeg merket er. Finnes Lene V i Trondheim? *Analfabet* Ja, på Mercur, Solsiden, Trondheim Torg og City Lade. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Jepp - jeg skulle gjerne hatt et par halvhøye, sorte som er varme, gode å gå i og som er fine å se på. I mine øyne. Ikke lett. Nå fant jeg forresten bilde: http://www.eurosko.no/kategori/185/stovletter.html Modell 452 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Skrevet 13. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1231849459' post='4063810] Nei, det var jo støvletter her, men du ser primært etter skoletthøyde? Jepp. Var jo en skolett der, helt til høyre på ett av bildene, men den var ikke helt min smak. *Rynker på nesa* 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Skrevet 13. januar 2009 Nå fant jeg forresten bilde: http://www.eurosko.no/kategori/185/stovletter.html Modell 452 Fine! Selv synes jeg mod. nr. 439 var råkule, men må ha litt lavere hel. ) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Jepp. Var jo en skolett der, helt til høyre på ett av bildene, men den var ikke helt min smak. *Rynker på nesa* Skulle du ha flate eller halvhøy hæl? 0 Siter
morsan Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Trodde du med halvhøye siktet til hælen, jeg! Det trodde jeg også:-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Det trodde jeg også:-) For i så måte fant jeg noen fine eksempler, eller hva? 0 Siter
morsan Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 For i så måte fant jeg noen fine eksempler, eller hva? Absolutt! Men nr 3 var jeg ikke spesielt begeistret for - liker best mer "klassiske" støvlettyper, om jeg kan kalle det det:-) Forøvrig helt enig i at støvletter ikke alltid behøver å være varme. Skal man bruke dem innendørs til skjørt etc, er det jo penest og mest praktisk med slike som ikke har varmt for. Men jeg bruker alltid å ha ett varmt par, til brukt til/fra jobb på kaldere dager, når jeg skifter over til innesko. Og da vil jeg ikke bare ha varme, men også ganske lav hæl;-) Jeg må ha meg et par nye slike, for de begynner å bli utslitt de jeg har... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Absolutt! Men nr 3 var jeg ikke spesielt begeistret for - liker best mer "klassiske" støvlettyper, om jeg kan kalle det det:-) Forøvrig helt enig i at støvletter ikke alltid behøver å være varme. Skal man bruke dem innendørs til skjørt etc, er det jo penest og mest praktisk med slike som ikke har varmt for. Men jeg bruker alltid å ha ett varmt par, til brukt til/fra jobb på kaldere dager, når jeg skifter over til innesko. Og da vil jeg ikke bare ha varme, men også ganske lav hæl;-) Jeg må ha meg et par nye slike, for de begynner å bli utslitt de jeg har... Min erfaring er at ufôrede skinnstøvler med tynne ullsokker er tilstrekkelig til og fra jobb selv på de kaldeste dager. Skal jeg derimot _oppholde_ meg utendørs må jeg jo ha helt annet fottøy. Går sjelden i støvletter hele dagen inne, det blir for tett, rett og slett. Hender jeg har ambisjoner om det fordi det passer antrekket, men vanligvis bytter jeg i løpet av dagen. Har bestandig flere par gamle sko stående på kontoret. 0 Siter
morsan Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Min erfaring er at ufôrede skinnstøvler med tynne ullsokker er tilstrekkelig til og fra jobb selv på de kaldeste dager. Skal jeg derimot _oppholde_ meg utendørs må jeg jo ha helt annet fottøy. Går sjelden i støvletter hele dagen inne, det blir for tett, rett og slett. Hender jeg har ambisjoner om det fordi det passer antrekket, men vanligvis bytter jeg i løpet av dagen. Har bestandig flere par gamle sko stående på kontoret. Jeg liker ikke å fryse på føttene:-) Dessuten synes jeg at det kan være upraktisk med hæl, glatt såle etc når det er snø osv. Så derfor havner støvlettene mine i en av følgende to kategorier: A: uforede, med hæl, ikke store nok til å få sokker oppi, brukes bare med nylonstrømper under. Brukes til/fra jobb på dager som ikke er for kalde og/eller for glatte, brukes også ofte innendørs. B: Med for, lav hæl, plass til tykk sokk + ullsåle inni. Brukes til/fra jobb når det er kaldt og/eller glatt og byttes ut med innesko når jeg kommer til jobben. Jeg bruker nesten alltid skjørt eller kjole, så da synes jeg at jeg må ha støvletter til. De brukes også på vei til/fra selskaper osv der jeg kommer i kjole/skjørt og skal skifte til pensko ved ankomst. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Jeg liker ikke å fryse på føttene:-) Dessuten synes jeg at det kan være upraktisk med hæl, glatt såle etc når det er snø osv. Så derfor havner støvlettene mine i en av følgende to kategorier: A: uforede, med hæl, ikke store nok til å få sokker oppi, brukes bare med nylonstrømper under. Brukes til/fra jobb på dager som ikke er for kalde og/eller for glatte, brukes også ofte innendørs. B: Med for, lav hæl, plass til tykk sokk + ullsåle inni. Brukes til/fra jobb når det er kaldt og/eller glatt og byttes ut med innesko når jeg kommer til jobben. Jeg bruker nesten alltid skjørt eller kjole, så da synes jeg at jeg må ha støvletter til. De brukes også på vei til/fra selskaper osv der jeg kommer i kjole/skjørt og skal skifte til pensko ved ankomst. Jeg har støvletter tilhørende begge kategorier samt diverse både mellom og utenom 0 Siter
morsan Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Jeg har støvletter tilhørende begge kategorier samt diverse både mellom og utenom Da har du sikkert mange fler enn meg:-) 0 Siter
morsan Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Jeg har støvletter tilhørende begge kategorier samt diverse både mellom og utenom Da har du sikkert mange fler enn meg:-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Da har du sikkert mange fler enn meg:-) Hehe, sikkert. Utrolig hvor mange par som har samlet seg opp gjennom årene. Og det er gjerne de en ikke liker så godt som varer lengst :/. 0 Siter
pekkaline Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Her er testen - her kan du klikke for din kroppsfasong, høyde etc, og få tips om hva du skal ha på deg: http://www.bbc.co.uk/lifestyle/tv_and_radio/what_not_to_wear/whattowear_index.shtml Jeg ler meg fillete! Jeg trodde tummy var tommel Det var da merkelig ting å spørre om tenkte jeg og svarte gjennomsnittlig. Sånn, værsågod le Jeg og engelsk *rister på hodet* Testen er sikkert fin når jeg finner ut av det 0 Siter
Katt-ja Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Jeg ler meg fillete! Jeg trodde tummy var tommel Det var da merkelig ting å spørre om tenkte jeg og svarte gjennomsnittlig. Sånn, værsågod le Jeg og engelsk *rister på hodet* Testen er sikkert fin når jeg finner ut av det *LOL* Ja, da vet vi at pekkaline er sørlending og har en gjennomsnittlig tommel - nå er du snart sirklet inn :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.