Gjest ned noen liko Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Hater å trene men å trene med wii fit er morsomt :-) 0 Siter
Gjest Mirakelet Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Enig! Nettopp kjøpt Wii fit selv Det er faktisk god trening, ble sliten og støl dagen etter )) 0 Siter
Hushjelpen Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Enig! Nettopp kjøpt Wii fit selv Det er faktisk god trening, ble sliten og støl dagen etter )) Tuller dere eller? Er det virkelig trening og ikke bare spill??? Vi har Wii maskinen, kanskje vi skulle invistert i en sånn:o) Men hva er det man får trent da? Mage, rumpe, lår eller bare kondis og balanse? 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Tuller dere eller? Er det virkelig trening og ikke bare spill??? Vi har Wii maskinen, kanskje vi skulle invistert i en sånn:o) Men hva er det man får trent da? Mage, rumpe, lår eller bare kondis og balanse? Du, det er skikkelig trening, ja! Det er masse styrketrening og yoga der, samt balanse- og kondisøvelser. Utrolig gøy! :-) 0 Siter
Gjest Mirakelet Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Tuller dere eller? Er det virkelig trening og ikke bare spill??? Vi har Wii maskinen, kanskje vi skulle invistert i en sånn:o) Men hva er det man får trent da? Mage, rumpe, lår eller bare kondis og balanse? Jeg har ikke den fit-matten, men har spillet og OL-spillet og får trent masse. NÅ er det mest i overkroppen da, svømming, roing f.eks. det er skikkelig kondisjonstrening, ble skikkelig støl jeg! Skal kjøpe fit-matten og, så får jeg gjør en del beinøvelser og; men man lever seg sånn inn i spilla at en hopper og spretter og er skikkelig med uten matta og Gøy måte å trene på, og en tenker ikke på at det er trening.. . og en bare MÅ klare å slå de andre virituelle konkurrentene, så da holder en på lenger enn en vanligvis ville trent En genial oppfinnelse. 0 Siter
Gjest Mirakelet Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Du, det er skikkelig trening, ja! Det er masse styrketrening og yoga der, samt balanse- og kondisøvelser. Utrolig gøy! :-) Men du, jeg har ikke spillet sports som følger med Wii, må man ha det for å trene? Følger det med noe spill til fit-matten? Jeg har tenkt å kjøpe fit-matten skjønner du... men sportspillet er vanskelig å få tak i løst visstnok. Kjøpte nemlig en utstillingsmodell av wii og der fulgte ikke sportspillet med. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Men du, jeg har ikke spillet sports som følger med Wii, må man ha det for å trene? Følger det med noe spill til fit-matten? Jeg har tenkt å kjøpe fit-matten skjønner du... men sportspillet er vanskelig å få tak i løst visstnok. Kjøpte nemlig en utstillingsmodell av wii og der fulgte ikke sportspillet med. Nei, til sportspillet trenger man ikke balansebrettet. Der er det bowling, golf, baseball og tennis som man bruker den kontrollen for å spille, og boksing som man må ha nunchuk (eller hva det nå heter) for å spille. Ungene digger bowling og golf, jeg spilte på meg dritvondt i armene av 6 (!) timer tennis ei natt - så vær obs! :-) 0 Siter
Gjest ned noen kilo Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Tuller dere eller? Er det virkelig trening og ikke bare spill??? Vi har Wii maskinen, kanskje vi skulle invistert i en sånn:o) Men hva er det man får trent da? Mage, rumpe, lår eller bare kondis og balanse? Får trent alt :-) Vi har også wii sport å spiller en del tennis.Det er slitsomt :-) 0 Siter
Speak Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 ÅÅÅÅååååå jeg ønsker meg den til bursdagen min:-) Fikk den ikke til jul:-( 0 Siter
Gjest ned noen kilo Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 ÅÅÅÅååååå jeg ønsker meg den til bursdagen min:-) Fikk den ikke til jul:-( Du får kjøpe en selv da :-) 0 Siter
Speak Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 Du får kjøpe en selv da :-) Bursdag om en mnd. Så da kan jeg jo vente litt også:-) Men om jeg ikke får den da så er det LØP OG KJØP:-) 0 Siter
Gjest ned noen kilo Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 Bursdag om en mnd. Så da kan jeg jo vente litt også:-) Men om jeg ikke får den da så er det LØP OG KJØP:-) :-) Jeg trener aerobic og rokkering en halvtime hver dag med wii fit.Skikkelig slitsomt men morsomt Håper du får bursdagsønsket oppfylt :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.