Gjest Mirakelet Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 ''og heller mer krem, blir mer dessertaktig, men kjempegodt! Har valnøtter, blå druer, grønne eplebiter, evnt. hermetisk mandarin eller ananas i, og dropper kålen.... nyyydelig! Mix og trix :)'' *Hehe* Du har ikke waldorfsalat, men fruktsalat. ) Kutte ut majonesen helt, og tilsette hakket sjokolade i og mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm 0 Siter
adelie Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Ja, det skal egentlig være stangselleri i den, men det er jo ikke spiselig så jeg peller den ut om jeg får servert waldorfsalat med stangselleri. Stangselleri og eple passer veldig godt sammen. Men stangselleri er bare godt i sesongen, ikke nå om vinteren. Kjempegodt til blåmuggost, feks. Kanskje du har smakt det i den 'dårlige' sesongen, slik som nå? 0 Siter
adelie Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 for svar allesammen ) I alle oppskriftene jeg fant på nettet skulle det være stangselleri, men moren min sa hun ikke pleide å ha dette i, så da droppa jeg det Jeg hadde i hodekål, eple, grønne druer, ananas, nøtter, lett vispa krem, majones og litt sitron. Det ble nyyyyydelig godt og jeg fikk til og med skryt fra gjestene pga den gode salaten ;-) Høres nam-nam ut! Flink du har vært! 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 Stangselleri og eple passer veldig godt sammen. Men stangselleri er bare godt i sesongen, ikke nå om vinteren. Kjempegodt til blåmuggost, feks. Kanskje du har smakt det i den 'dårlige' sesongen, slik som nå? Fikk waldorfsalat i jula og stangsellerien var stram og kraftig på smak så jeg lot den bare ligge igjen. Smaker ikke godt. 0 Siter
adelie Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 Fikk waldorfsalat i jula og stangsellerien var stram og kraftig på smak så jeg lot den bare ligge igjen. Smaker ikke godt. Prøv den til sommern davel. Super til dipp, for du får jo ekstra mye dipp på den pga formen! Som en skje! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.