Gå til innhold

Aktiv helg?


Gjest J31!

Anbefalte innlegg

Har det vært det hos deg? Fått ført deg litt, det trenger ikke engang kalles trening. Det viktigste (iallefall for meg) er at en ikke blir passiv (eller passer inaktiv bedre?).

Jeg har vært syk i flere dager, men i dag har jeg gått tur. Det var deilig. Dessuten var det "kjør" på jobben (bruker kroppen). Så i dag er jeg fornøyd :-)

Hva med deg? Synes du det går greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja..eg har jobba en god del på huset, om det teller med da.

Fredag monterte og kobla eg (sammen med rørelegger) ny varmepumpe, nå bruker eg kun den til oppvarming.

Etterpå var eg hos ei venninde og monterte ei lampe, fikk god middag etterpå.

Lørdag jobba eg rundt 4 timer på yttertaket mitt, med å legge beslag på vannbordene, det blåste som bare juling.

Søndag (i dag) gikk eg opp fjellvegen, det er ca. 550 høgdemeter og 5 kilometer langt, brukte skritteller og den viste 11020 skritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg har det ikke vært en fysisk aktiv helg, egentlig. Hvis ikke rydding av kott regnes, da. Har hatt en del andre ting jeg har trengt å få gjort. Men jeg har hatt fire treningsøkter og en lang gåtur tidligere i uka, så jeg skal ikke klage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

I dag har jeg vært på skitur med en venninne - skikkelig luksus! Skulle ønske det var tid til skiturer uten barn hver helg! :-) Misforstå meg rett, koselig å gå på ski med barna, men det blir jo ikke akkurat trim. I dag ble det ca. tre mil i bra tempo.

I går var det skitur med barn, ikke akkurat trening, men litt bedre enn å ligge på sofaen :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, jeg har nesten ikke lyst til å svare så lat som denne helga har vært:-)

På lørdag var jeg også tribunesliter på badmingtonturnering og etterpå var det middag hos foreldrene mine.

I dag soset vi bort bort hele formiddagen på å diskutere hva i skal gjøre i påsken og hva vi skal gjøre i helgene fremover. Vi diskuterte dette fra kl. 11-14. Deretter gjorde vi ingenting og før vi dro ut og spiste restaurant og drakk kaffe på en annen kafe etterpå.

Jeg har stadig dårlig samvittighet over at jeg ikke har kommet ordentlig i gang med treninga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk trent fredag før middag og det var jo en bra start. Lørdag var jeg opptatt fire timer med hobbyen min og resten av dagen gikk til innkjøp, matlaging og preparering av tre par ski. Søndag hadde vi en snømåke-økt før vi fikk oss en skitur på 7km. Snømåking er tungt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentungen har vært på turnkonkurranse. Jeg har bare sett på. Sto i 5 timer i går. Tror ikke det teller som trening selv om kroppen var sliten:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel vært mest aktiv i *kremt* kakefatene denne helgen... Litt husarbeid og gått til og fra besøk er vel det eneste. Men men, uiken var bra, og det skal denne bli og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViViola

Har ikke gjort noe fysisk overhode (hvis ikke bæring av tunge bager inn og ut av offentlige kommunikasjonsmidler teller, da), har sitti på røven og drukket kaffe, spist sjokolade og vafler helt siden fredag formiddag.

Så jeg nekter å gå på vekta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke gjort noe fysisk overhode (hvis ikke bæring av tunge bager inn og ut av offentlige kommunikasjonsmidler teller, da), har sitti på røven og drukket kaffe, spist sjokolade og vafler helt siden fredag formiddag.

Så jeg nekter å gå på vekta!

Åh, nå fikk jeg lyst på vafler... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He-he, klin til! Jeg har spist så mange at jeg er fornøyd for et halvt års tid.

:-/

Sitter på skolen utenfor vaffelrekkevidde. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViViola

Sitter på skolen utenfor vaffelrekkevidde. ;)

Vedder på at du enten skulker litt og går på nærmeste vaffelsjappe - eller at det blir vaffel til middag i flyfly-huset i kveld!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedder på at du enten skulker litt og går på nærmeste vaffelsjappe - eller at det blir vaffel til middag i flyfly-huset i kveld!

:-)

Vaffel er ikke middag! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViViola

Vaffel er ikke middag! ;)

He-he, det er jeg jo selvfølgelig heeeelt enig i, men gjett hvilken jubel det ville avstedbringe _om_ det ble det! :-) (Dessuten, mors lyster _kan_ være et godt argument for en helt annerledes middag. Så det så.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-he, det er jeg jo selvfølgelig heeeelt enig i, men gjett hvilken jubel det ville avstedbringe _om_ det ble det! :-) (Dessuten, mors lyster _kan_ være et godt argument for en helt annerledes middag. Så det så.)

Godt poeng. Ungene er uansett hos faren sin. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaffel er ikke middag! ;)

Da får du ta flisa-varianten med pølse i vaffel! ;-)

Eventuelt en variant som jeg så på TV en gang (kan det ha vært TV2-Wenche, montro?) som laget "lunsjvafler" hvor hun blandet oppi vaffelrøra både revet os og skinke i biter;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...