Gå til innhold

En herre-duft som er veldig god, Cacharel

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på: finnes det flere dufter for heter noe med Cacharel? Jeg leter etter en herre-duft som var på markedet allerede i/før 1990. Jeg er bare _så_ god. Jeg dåner nesten når jeg kjenner denne lukten... ;-)

Jeg husker denne lukten veldig godt, den skiller seg ut fra alle andre herre-dufter *sniff*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/323465-en-herre-duft-som-er-veldig-god-cacharel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Det er ikke bare "pour homme" duften da? Den har de hatt lenge... Gå inn på hjemmesiden til cacharel - kanskje det gir noen tips.

Sukk - jeg har vel fremdeles en Anaïs Anaïs i skapet fra ungdommen... Som vi dengang kranglet om hvordan vi skulle uttale riktig...(A-N-A-I-S A-N-A-I-S) er korrekt om noen fremdeles lurer...

Det er ikke bare "pour homme" duften da? Den har de hatt lenge... Gå inn på hjemmesiden til cacharel - kanskje det gir noen tips.

Sukk - jeg har vel fremdeles en Anaïs Anaïs i skapet fra ungdommen... Som vi dengang kranglet om hvordan vi skulle uttale riktig...(A-N-A-I-S A-N-A-I-S) er korrekt om noen fremdeles lurer...

''Sukk - jeg har vel fremdeles en Anaïs Anaïs i skapet fra ungdommen... Som vi dengang kranglet om hvordan vi skulle uttale riktig...(A-N-A-I-S A-N-A-I-S) er korrekt om noen fremdeles lurer...''

Haha - det er den jeg kjøper til mormor på 89 år! Ingen ungdomsuft det, vel? ;-p

Annonse

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1233668496' post='4082897]

''Sukk - jeg har vel fremdeles en Anaïs Anaïs i skapet fra ungdommen... Som vi dengang kranglet om hvordan vi skulle uttale riktig...(A-N-A-I-S A-N-A-I-S) er korrekt om noen fremdeles lurer...''

Haha - det er den jeg kjøper til mormor på 89 år! Ingen ungdomsuft det, vel? ;-p

Joda - da jeg var 18 skulle *alle* ha den...

Gjest Elextra

Lurer på om jeg har fått dårligere luktesans etterhvert.

Husker jeg i tenårene kunne bli aldeles besatt av et etterbareringsvann - kjente jeg et godt (les= noe som minnet om en flørt jeg likte), kunne jeg følge etter ukjente menn i butikken! :-). Husker også jeg søkte etter passende prøver jeg kunne får i parfymeriet! :)

Er fremdeles kresen med etterbarberingsvann og parfymer, men nå synes jeg mange milde er gode. Har ikke den helt store (erotiske) favoritten, liksom.

Lurer på om jeg har fått dårligere luktesans etterhvert.

Husker jeg i tenårene kunne bli aldeles besatt av et etterbareringsvann - kjente jeg et godt (les= noe som minnet om en flørt jeg likte), kunne jeg følge etter ukjente menn i butikken! :-). Husker også jeg søkte etter passende prøver jeg kunne får i parfymeriet! :)

Er fremdeles kresen med etterbarberingsvann og parfymer, men nå synes jeg mange milde er gode. Har ikke den helt store (erotiske) favoritten, liksom.

Det er ikke bare luktesansen din som er svekket. Humoren også ;p *geipe fornærmet*

Gjest Elextra

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1233699810' post='4083404]

Det er ikke bare luktesansen din som er svekket. Humoren også ;p *geipe fornærmet*

Øh, fornærmet? Jeg har ikke sagt noe om Cacharel :-).

Derimot har jeg fuktige minner om Fahrenheit(!), en viss Davidoff og Boss-lukt... og noen enda eldre ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...