org Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Jeg prøver å bli mer økonomisk. Handler nå en gang i uka (stort sett, iallefall) og det har hjulpet svært mye på matbudsjettet. Men jeg (og særlig min bedre halvdel) har en inngrodd skepsis til "billigprodukter" som f. eks. First price. Hva synes du er bra av billigproduktene? Og hva bør jeg styre unna? 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Isen gir meg brekninger. Det er en vannaktig greie som jeg ikke klarer å spise. Resten av familien sluker den med glede 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Tja... Jeg har stort sett styrt unna må jeg innrømme. Dvs. pasta (tørket) kjøper jeg gjerne rimeligste sort. Har prøvd hårshampoo et par ganger og lar det bli med det, de er bare møkk. 0 Siter
vilde Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Jeg pleier å kjøpe First Price 2 kg kyllingfilet fra frysedisken. Tror den koster ca 149 kr. 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Pasta og q-tips, og hvitløksbaguettene fra ICA sitt eget merke er ok. That's it tror jeg... 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Laksen smaker det samme synes jeg, den som er pakket i 4 enkle biter i kjøledisken. Den kommer visst fra samme fabrikk som Findus som koster 2-3 ganger mer. 0 Siter
Onsdag1365380628 Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Jeg styrer unna first-price produktene...tidligere kjøpte jeg endel av dem men jeg sparer ingenting på mat som må kastes fordi det smaker rart og annerledes. Noen tørrvarer går greit, likeså toalettpapir og rengjøringsprodukter. Fiskekakene er uspiselige...du må nesten prøve deg frem for det er vel ikke slik at alt er uspiselig. Vi er ikke spesielt kresne, og jeg prøver å kjøpe billig for å spare litt her og der. Her i huset har vi kanskje spart mest på å feks stramme inn på antall sorter pålegg. Tidligere hadde vi hele sortimentet i kjøleskapet, nå greier vi oss med færre produkter og da heller av god kvalitet. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Jeg handler ikke så ofte på KIWI, men når jeg gjør det, kjøper jeg av og til følgende First Price varer: *tacolefser *tacosaus *shampo (kjøpte for første gang i forrige uke, syne den var helt ok) *bananer 0 Siter
Gjest vingla Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 First price dopapir funker:) Ellers handler jeg lite first price 0 Siter
org Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Skrevet 2. februar 2009 Styr i alle fall unna fiskegratengen. Høres fornuftig ut... :-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Bananer, q-tips (de er litt myke men...), fruktbrusen, tacolefser og skjell, baguetter. tja, det var det jeg kom på i farten. 0 Siter
ilaria Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Jeg handler ikke så ofte på KIWI, men når jeg gjør det, kjøper jeg av og til følgende First Price varer: *tacolefser *tacosaus *shampo (kjøpte for første gang i forrige uke, syne den var helt ok) *bananer Men det er ikke bare Kiwi som har First Price-produkter...:-) 0 Siter
ilaria Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Hunden min får First Price leverpostei en gang i ny og ne. Ellers kjøper jeg ikke så mange produkter nå, som jeg gjorde før (da jeg hadde litt dårligere råd:) Hvitosten er helt ok, men jeg foretrekker andre merker. Champignonene er ålreite. Potetsalaten deres er faktisk veldig god. Toalettpapiret er grusomt. Kjøper oppvaskmiddelet og q-tipsene ofte. Og hermetiske maiskorn. 0 Siter
ingoen Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Truseinnlegg (9.90 imot 29.90 for Libresse-innlegg), bind, q-tips og den typen ting. Maten har jeg ikke prøvd så mye, dusjsåpen er heilt grei. 0 Siter
Gjest fattiglus her Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Men det er ikke bare Kiwi som har First Price-produkter...:-) hvor ellers de det da? selv bruker jeg vel mest coop ekstra,men mer som "nødløsning" 0 Siter
Gjest Lilje30 Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 hvor ellers de det da? selv bruker jeg vel mest coop ekstra,men mer som "nødløsning" Meny har first price 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 hvor ellers de det da? selv bruker jeg vel mest coop ekstra,men mer som "nødløsning" Meny har også First price 0 Siter
calendula Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Styr unna pasten som aldri blir skikkelig kokt og den grønne posen med pasta i ostesaus. "dette er ikkje mat" sa guttungen min da han fikk ostesaussmørja en gang! 0 Siter
ilaria Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 hvor ellers de det da? selv bruker jeg vel mest coop ekstra,men mer som "nødløsning" Bunnpris, ikke minst! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.