Gjest på tur ja Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Vi foreldre ønsker å ta datteren (9 år) med på en weekend tur for å glede henne. Hun har ikke hatt det så lett i det siste. Hva kan anbefales og hvor? Noen som kan tipse oss. Må være noe som er til fordel bare for henne. Hun er ei aktiv jente som elsker opplevelser vil jeg tro. Vi har er ikke særlig reisevant. Kan være borte maks 3 dager i nærmeste fretid. 0 Siter
Liliaceae Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Kommer an på hvor dere bor, økonomi og interesser til jenta.. Men min jente på 10 liker dette: museer, gallerier, kunst teater, musicals sitte på kafé, spise middag ute på restaurant reise til utlandet - hva med en tur til london eller et sted der de reklamerer med billigtur, så kan man bo på et rimelig hotell? Mange nye attraksjoner og inntrykk. 0 Siter
avidi Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Kommer an på hvor dere bor, økonomi og interesser til jenta.. Men min jente på 10 liker dette: museer, gallerier, kunst teater, musicals sitte på kafé, spise middag ute på restaurant reise til utlandet - hva med en tur til london eller et sted der de reklamerer med billigtur, så kan man bo på et rimelig hotell? Mange nye attraksjoner og inntrykk. Bor dere sentralt på østlandet vil jeg anbefale Peers hotell på Gol med Tropicana badeland. 10- åringen min elsker vannsklier , bølgebasseng og boblebad. Et greit sted for barn og voksne. 0 Siter
adelie Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Bor dere sentralt på østlandet vil jeg anbefale Peers hotell på Gol med Tropicana badeland. 10- åringen min elsker vannsklier , bølgebasseng og boblebad. Et greit sted for barn og voksne. Enig! 0 Siter
adelie Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Kommer an på hvor dere bor, økonomi og interesser til jenta.. Men min jente på 10 liker dette: museer, gallerier, kunst teater, musicals sitte på kafé, spise middag ute på restaurant reise til utlandet - hva med en tur til london eller et sted der de reklamerer med billigtur, så kan man bo på et rimelig hotell? Mange nye attraksjoner og inntrykk. Hvis de ikke er reisevante er ikke det beste å dra til London. Man kan jo ikke være en god guide når man selv er ny og usikker og uvant. Men det leste du kanskje ikke, det kan jo gå fort i svingene, og du hadde mange fine tips. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.