Gå til innhold

Vasking av hender etter dobesøk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fysj,nei det er iallefall ikke sterilt..

Hi, hi - nei :)

• Svar 124
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

15

• Lillemus

14

• sant å si

5

• Lotte :o)

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Greit nok at du ikke er overrasket i dette konkrete tilfellet, men jeg tar generelt sett ikke alltid ungers snakk om hvordan de har det hjemme for god fisk;-) Jeg husker godt selv at jeg i ymse situasjoner ikke fortalte sannheten om hjemmelivet hvis jeg var flau over å bli tatt på fersken i noe...;-)

Jeg kjenner til denne familien såpass at det ikke forbauser meg at ungen ikke har lært å vaske hendene hjemme ja. Dessverre er nok ikke forholdene de optimale. Nå har barnet flyttet og jeg har ikke lenger kontakt med det, så jeg vet ikke hvordan det går, men har egentlig ingen grunn til å tro at det er noen stor bedring (har hatt sporadisk kontakt).

Skrevet

Er nok noen som ikke vasker seg på henda etter de har tissa. Men jeg MÅ det, hvis ikke føler jeg meg skitten.. usj..

Skrevet

Er nok noen som ikke vasker seg på henda etter de har tissa. Men jeg MÅ det, hvis ikke føler jeg meg skitten.. usj..

Samme her..

AneM1365380603
Skrevet

Jeg trodde de aller fleste voksne vaska hendene etter dobesøk. Jeg har også opplevd at de minste ungene har prøvd å snike seg unna når de tror de ikke kan bli oppdaget, eller at de rett og slett har glemt det. Håper for all del de ikke oppfører seg slik hos andre, for da kan jo foreldrene tro vi gjør en slett jobb her hjemme....

Skrevet

Jeg trodde de aller fleste voksne vaska hendene etter dobesøk. Jeg har også opplevd at de minste ungene har prøvd å snike seg unna når de tror de ikke kan bli oppdaget, eller at de rett og slett har glemt det. Håper for all del de ikke oppfører seg slik hos andre, for da kan jo foreldrene tro vi gjør en slett jobb her hjemme....

Ja det er det. Lett å forstå at barn kan glemme,men voksne...hmf de burde vite bedre.

AneM1365380603
Skrevet

Eg vasker hendene etter dobesøk minst 9 av 10 ganger, ved pissing midt på natta kan det hende eg er så trøtt at eg dropper det.

6-åringen er også i en annen verden når hun er på toalettet om natta. Hun glemmer å spyle ned, slå av lys og lukke døra. Det skulle ikke forbauset meg om vasking av hender også blir glemt.

Skrevet

Dropper det av og til på offentlig toalett hvis jeg synes vasken osv ser såpass udelikat at at jeg tviler på jeg blir renere av det...

(Hvorfor har en del søppelbøtter på off. toalett lokk man må ta på for å få åpnet? *knurr*)

Har mang en gang ønsket at jeg hadde blære til å holde meg til jeg kommer hjem gitt.... ;)

Gjest Mirakelet
Skrevet

Har merket at spesielt mannfolk er slurvete på det punktet, de trenger liksom ikke vaske seg når de bare har tisset... men hallo, menn holder jo faktisk i utstyret sitt når de tisser!!!!

Skrevet

Har merket at spesielt mannfolk er slurvete på det punktet, de trenger liksom ikke vaske seg når de bare har tisset... men hallo, menn holder jo faktisk i utstyret sitt når de tisser!!!!

''men hallo, menn holder jo faktisk i utstyret sitt når de tisser!!!!''

Jeg synes absolutt det hører til normal renslighet å vaske hendene etter dobesøk altså, men en normalt ren penis (som dusjes hver eller annenhver dag) er da ikke så full av bakterier at man må vaske hendene etter å ha vært borti den? Vi kvinner har nok en adskillig heftigere bakterieflora nedentil enn menn.

Om du er litt bortpå penisen til mannen din og kosestryker på den, må du vaske deg etterpå da? Om den er helt tørr og fin mener jeg.

Skrevet

*grøsser* Kan da ikke være vanlig å ikke vaske seg etter et dobesøk??

Skrevet

Dropper det av og til på offentlig toalett hvis jeg synes vasken osv ser såpass udelikat at at jeg tviler på jeg blir renere av det...

(Hvorfor har en del søppelbøtter på off. toalett lokk man må ta på for å få åpnet? *knurr*)

Har mang en gang ønsket at jeg hadde blære til å holde meg til jeg kommer hjem gitt.... ;)

Hmf,ja offentlige toaletter er ikke alltid innbydende akkurat!

Skrevet

Jah,det er sant det,de burde tenke på det.

Skrevet

Er nok vanligere enn vi tror,men fysj!

Gjest Mirakelet
Skrevet

''men hallo, menn holder jo faktisk i utstyret sitt når de tisser!!!!''

Jeg synes absolutt det hører til normal renslighet å vaske hendene etter dobesøk altså, men en normalt ren penis (som dusjes hver eller annenhver dag) er da ikke så full av bakterier at man må vaske hendene etter å ha vært borti den? Vi kvinner har nok en adskillig heftigere bakterieflora nedentil enn menn.

Om du er litt bortpå penisen til mannen din og kosestryker på den, må du vaske deg etterpå da? Om den er helt tørr og fin mener jeg.

Ikke alle menn dusjer hver dag, og kanskje har de nettopp hatt sex....

Nei, fysj sier jeg.

Gjest Mirakelet
Skrevet

Ja, urin er det reneste som finnes, så hvorfor ikke vaske hendene i urin :D

Skrevet

Ja, urin er det reneste som finnes, så hvorfor ikke vaske hendene i urin :D

*he he* Det hadde jo vært et ypperlig svar! :-)

Gjest Mirakelet
Skrevet

...ukjente på fellesdo skal vel neppe hjem til deg og ta på tingene dine, så da er det vel ikke så farlig? ;-)

Tenk deg på kjøpesentre, noen har vært på do, men ikke giddet å vaske hendene... så tar de i penger, tar i en del varer som de legger tilbake....

så kommer du, tar de samme varene, får tilbake vekslepenger som denne personen har tatt i.... så går du på cafe, gidder kanskje ikke vaske hendene, for du har jo ikke tatt borti noe skittent - tror du....

så spiser du med hendene...

kommer hjem igjen og føler deg uggen, får løs mage og skjønner ingenting, tror det må være noe du har spist.

Takke meg til å betale med kort :D

Og vask alltid hendene før du spiser.

Skrevet

Jeg har lest noen prosenttall en gang, men om det var fra Norge eller ikke, er jeg ikke sikker på. Det var en test som registrerte automatisk om folk vasket hendene etter besøk på et do på et offentlig sted.

Jeg mener å huske at vaskeprosenten lå bare rundt 90, men at adskillig færre kvinner enn menn var blant dem som ikke vasket seg. Så kanskje ca 85% vaskemenn og 95% vaskedamer?? Sånn røffli?

Skrevet

Tenk deg på kjøpesentre, noen har vært på do, men ikke giddet å vaske hendene... så tar de i penger, tar i en del varer som de legger tilbake....

så kommer du, tar de samme varene, får tilbake vekslepenger som denne personen har tatt i.... så går du på cafe, gidder kanskje ikke vaske hendene, for du har jo ikke tatt borti noe skittent - tror du....

så spiser du med hendene...

kommer hjem igjen og føler deg uggen, får løs mage og skjønner ingenting, tror det må være noe du har spist.

Takke meg til å betale med kort :D

Og vask alltid hendene før du spiser.

Det der har garantert skjedd meg mange ganger og jeg har foreløbig ikke blitt syk av det. :o) Litt bakterier tåler vi dersom vi har et normalt utrustet immunforsvar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...