Gjest Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 På en skala fra -10 til 10, hvordan vil du gradere livet? -10 er dårligst, 10 er best. Positive tall er bra, negative dårlig. Null er midt i mellom. 0 Siter
Gjest Vinita Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Jeg synes livet er en gåte for det meste,like stor gåte som døden. Men tror vi er her i livet for å lære og utvikle oss i positiv retning,så det er det jeg prøver på. Men kan ikke sette noe tall på hva jeg syns om livet. 0 Siter
Gjest Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Jeg synes livet er en gåte for det meste,like stor gåte som døden. Men tror vi er her i livet for å lære og utvikle oss i positiv retning,så det er det jeg prøver på. Men kan ikke sette noe tall på hva jeg syns om livet. Ikke engang et terningkast? =P 0 Siter
Gjest er noe dritt akkurat nå...... Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 -5 Sikkert -5 her også. 0 Siter
Gjest Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Sikkert -5 her også. =) Synd for din del, men koselig med likesinnede. 0 Siter
Gjest er noe dritt akkurat nå...... Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 =) Synd for din del, men koselig med likesinnede. Mitt liv er dritt fordi broren min tok selvmord. Jeg sørger sånn at jeg tror jeg aldri blir bra igjen. Så hvis du har sånne tanker, please ikke gjennomfør det......... 0 Siter
Gjest Vinita Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Ikke engang et terningkast? =P Næ ; ) 0 Siter
Gjest dette syns jeg om livet Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 10. Har et bra liv! Livet blir litt det en gjør det til da, alt kommer ikke rekendes på ei fjøl. Har jobba for det jeg har oppnådd og det har definitivt vært tunge motbakker innimellom. 0 Siter
Gjest Vinita Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Mitt liv er dritt fordi broren min tok selvmord. Jeg sørger sånn at jeg tror jeg aldri blir bra igjen. Så hvis du har sånne tanker, please ikke gjennomfør det......... Det er helt forferdelig å oppleve noe sånt,føler med deg.. Det er sikkert vanskelig å se/tenke det akkurat nå,men det blir lettere etterhvert som tiden går. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Mitt liv akkurat NÅ, vil eg plassere på -5. 0 Siter
også en mor Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Det svinger mellom 5 og 10. Med positivt fortegn 0 Siter
mrxx Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Langt opp på pluss siden, vanskelig, men mellom 5 og 7. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Akkurat nå ligger det på -5. ( Men jeg fikk mensen i går og da er humøret sånn et par dager, så om du spør igjen om et par dager til så ligger det nok på +8 tenker jeg. ) 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Har pleid å være +9 Endel problemer for tiden, så nå -5. :-( Men jeg regner med at når utfordringene er løst så blir livet topp igjen. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 + 8, men med noen smådykk innimellom. 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Det er umulig å sette poeng på livet sitt. Noen dager er jeg i godt humør, andre dager i dårlig humør, men stor sett er jeg fornøyd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.