Gå til innhold

Hva syns du om livet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På en skala fra -10 til 10, hvordan vil du gradere livet? -10 er dårligst, 10 er best. Positive tall er bra, negative dårlig. Null er midt i mellom.

Skrevet

Jeg synes livet er en gåte for det meste,like stor gåte som døden. Men tror vi er her i livet for å lære og utvikle oss i positiv retning,så det er det jeg prøver på. Men kan ikke sette noe tall på hva jeg syns om livet.

Skrevet

Jeg synes livet er en gåte for det meste,like stor gåte som døden. Men tror vi er her i livet for å lære og utvikle oss i positiv retning,så det er det jeg prøver på. Men kan ikke sette noe tall på hva jeg syns om livet.

Ikke engang et terningkast? =P

Gjest er noe dritt akkurat nå......
Skrevet

-5

Sikkert -5 her også.

Skrevet

Sikkert -5 her også.

=) Synd for din del, men koselig med likesinnede.

Gjest er noe dritt akkurat nå......
Skrevet

=) Synd for din del, men koselig med likesinnede.

Mitt liv er dritt fordi broren min tok selvmord. Jeg sørger sånn at jeg tror jeg aldri blir bra igjen. Så hvis du har sånne tanker, please ikke gjennomfør det.........

Gjest dette syns jeg om livet
Skrevet

10. Har et bra liv!

Livet blir litt det en gjør det til da, alt kommer ikke rekendes på ei fjøl. Har jobba for det jeg har oppnådd og det har definitivt vært tunge motbakker innimellom.

Skrevet

Mitt liv er dritt fordi broren min tok selvmord. Jeg sørger sånn at jeg tror jeg aldri blir bra igjen. Så hvis du har sånne tanker, please ikke gjennomfør det.........

Det er helt forferdelig å oppleve noe sånt,føler med deg..

Det er sikkert vanskelig å se/tenke det akkurat nå,men det blir lettere etterhvert som tiden går.

Skrevet

Det svinger mellom 5 og 10. Med positivt fortegn :)

Skrevet

Langt opp på pluss siden, vanskelig, men mellom 5 og 7.

Skrevet

Akkurat nå ligger det på -5. :o(

Men jeg fikk mensen i går og da er humøret sånn et par dager, så om du spør igjen om et par dager til så ligger det nok på +8 tenker jeg. :o)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Har pleid å være +9

Endel problemer for tiden, så nå -5. :-(

Men jeg regner med at når utfordringene er løst så blir livet topp igjen. :)

Skrevet

Det er umulig å sette poeng på livet sitt.

Noen dager er jeg i godt humør, andre dager i dårlig humør, men stor sett er jeg fornøyd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...