Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aldeles tåpelig, men det er sikkert noen som kjøper det.

Skrevet

Aldeles tåpelig, men det er sikkert noen som kjøper det.

Det skulle ikke forundre meg:-)

Gjest ViViola
Skrevet

DET kan jeg være et sannhetsvitne på at ikke fungerer, i alle fall! :-)

Skrevet

DET kan jeg være et sannhetsvitne på at ikke fungerer, i alle fall! :-)

Ok, det var godt du sa det:-)

Gjest ViViola
Skrevet

Ok, det var godt du sa det:-)

Ikke sant? Ellers hadde du vel stupt ut og handlet deg blakk, tenker jeg!

;-)

Skrevet

Ikke sant? Ellers hadde du vel stupt ut og handlet deg blakk, tenker jeg!

;-)

Ja erru gæærn:-) Vannet kommer jo fra Snåsa så.

Skrevet

Dustenorge på sitt beste!

Helt klart og det verste er at folk biter på. Til og med "inteligente" politikere.

Gjest Elextra
Skrevet

*lol*

Ja, når en kan selge såkalt isbrevann i dyre dommer til amerikanere, så...

Skrevet

Kunne de nå ikke la være å utnytte den stakkars mannen da?

Skrevet

Vann selger de jo fra mange vann rundt om i landet, men jeg synes det er teit å selge det som "helsebringende" fordi det heter snåsa. Utnytte at en helbreder bor på stedet, lure folk til å tro at det er helbredende dråper. For det er jo det de utnytter etter min oppfatning.

At vann er helsebringende er jo klart, uansett hvor i landet det tappes fra til flaskesalg.

Her har snåsamannen hjulpet folk gratis så og si, så skal plutselig komunen bli griske.......

Skrevet

I tillegg for å kalde vannet for helsebringene (det er i alle fall nytt for meg), fordi en i nabolaget har evner, så kan man i tillegg diskutere hvor miljøvennlig det er å eksporte flaskevann. Vi er allerede miljøsvin med hvordan vi eksporterer vossevannet, men jeg innrømmer at jeg syns det var litt stas sist jeg var i Frankfurth og se at hotellet hadde Vossevann på frokstbufeen.

Skrevet

Ikke rart folk får motforestillinger mot 'evner'. Når kommunen skal bruke det til humbug. Fy så dumt!

AneM1365380603
Skrevet

Jeg hadde trengt noen flasker Snåsa-vann etter å ha drømt om deg absolutt hele natta, sånn hakk i plata-drøm.

Skrevet

En genial forretningsidé! ;-) Sikker på at de selger supermye, og så kan de jo ha en logo som er tegnet på en mønstret bakgrunn slik at bakgrunnsmønsteret gjør at V-en nesten kan se ut som en M...;-)

Men bortsett fra det rent kommersielle er det jo tåpelig.

Skrevet

En genial forretningsidé! ;-) Sikker på at de selger supermye, og så kan de jo ha en logo som er tegnet på en mønstret bakgrunn slik at bakgrunnsmønsteret gjør at V-en nesten kan se ut som en M...;-)

''Men bortsett fra det rent kommersielle er det jo tåpelig.'' Men det kan man jo ikke se bort fra. Ergo: tåpelig!

Gjest Mirakelet
Skrevet

Jeg syns det er litt misbruk av han "snåsamannen", jeg tror ikke han egentlig ønsker så mye oppmerksomhet, og nå vil kommunen attpåtil tjene penger på han.... greit nok de er fra Snåsa, men alle vet jo at det er pga denne mannen at de har blitt kjent.

Skrevet

Jeg syns det er litt misbruk av han "snåsamannen", jeg tror ikke han egentlig ønsker så mye oppmerksomhet, og nå vil kommunen attpåtil tjene penger på han.... greit nok de er fra Snåsa, men alle vet jo at det er pga denne mannen at de har blitt kjent.

Jeg er helt enig med deg i det. Og generelt sett er jeg møkka lei hele oppstyret rundt snåsamannen.

Men jeg antar at de har lovlig adgang til dette, så lenge de ikke markedsfører virkninger av vannet som de ikke kan holde. Flaskevann selges over alt, og det har typisk navn fra der det er tappet, enten det er Olden eller Imsdal eller Farris.

Skrevet

Jeg hadde trengt noen flasker Snåsa-vann etter å ha drømt om deg absolutt hele natta, sånn hakk i plata-drøm.

Hva drømte du da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...