Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AneM1365380603
Skrevet

Hva drømte du da?

Det var bare sånt surr fra min side, men det var nesten som feberfantasier der en drømmer det samme om og om igjen, til en omtrent tørner.

Jeg husker ikke så mye hva det dreide seg om, men du startet en tråd der jeg var svært så delaktig. Det dreide seg mye om butikker og klær i allefall. Og så hele natta da, he he.

Skrevet

Det var bare sånt surr fra min side, men det var nesten som feberfantasier der en drømmer det samme om og om igjen, til en omtrent tørner.

Jeg husker ikke så mye hva det dreide seg om, men du startet en tråd der jeg var svært så delaktig. Det dreide seg mye om butikker og klær i allefall. Og så hele natta da, he he.

He he

Skrevet

Egentlig burde de vel ikke selge (bare) drikkevann fra Snåsa, men dertil selveste Snåsamannens pent brukte (?) badevann! DET hadde vært noe, det! :-D

Skrevet

For all del, ta vannet fra selve Snåsavatnet og selg det billig, slik at det blir til en liten pytt.

På strekningen Oslo - Namdalen kommer milene langs Snåsavatnet høyt opp på lista over de aller kjedeligste strekningene.

Skrevet

For all del, ta vannet fra selve Snåsavatnet og selg det billig, slik at det blir til en liten pytt.

På strekningen Oslo - Namdalen kommer milene langs Snåsavatnet høyt opp på lista over de aller kjedeligste strekningene.

Det blir neppe mer spennende om dere bare ser et gjørmehøl av et nedtappet Snåsavann! ;-)

Skrevet

Det blir neppe mer spennende om dere bare ser et gjørmehøl av et nedtappet Snåsavann! ;-)

Jo - første sommeren er det interessant. Vann er det nok av på de kanter. Etterpå kan de lage et opplevelsessenter der eller noe (særlig - nordtrøndere er jo like driftige som - oops, husker plutselig hvem jeg skriver med) :-)))

Et sånt Åndenes Makt-land i et tørrlagt Snåsavatn, det hadde vært noe...

Skrevet

PS: Sør-trøndere er sikkert driftige nok.

* smisker for Lillemus, morsan m.fl. *

Skrevet

Jo - første sommeren er det interessant. Vann er det nok av på de kanter. Etterpå kan de lage et opplevelsessenter der eller noe (særlig - nordtrøndere er jo like driftige som - oops, husker plutselig hvem jeg skriver med) :-)))

Et sånt Åndenes Makt-land i et tørrlagt Snåsavatn, det hadde vært noe...

Ja, mulighetene er mange! :-)

Én ting er sikkert - det ville vært veldig spooky med en rutsjebane her:

http://dominicapsn.freeyellow.com/Photos/drylake.JPG

Skrevet

*smisking akseptert*

Skrevet

Noen henslengte knokler langs banen, så er det perfekt...

*he he*/huff;-)

Skrevet

Snåsa ligger i Nord-Trøndelag da!

*fryktelig såret* ;)

Skrevet

Snåsa ligger i Nord-Trøndelag da!

*fryktelig såret* ;)

Det vet jeg vel! FØRST skrev jeg svaret over her, som antydet at nordtrøndere ikke var driftige nok til å gjøre noe stort utav saken. SÅ smisket jeg litt for sørtrønderne, siden det tross alt var en av den sorten jeg skrev til...

Skrevet

Egentlig burde de vel ikke selge (bare) drikkevann fra Snåsa, men dertil selveste Snåsamannens pent brukte (?) badevann! DET hadde vært noe, det! :-D

Usj:-)

Skrevet

Usj:-)

Men det virker sikkert! ;-) For den som bare tror!

Hvis gubben har varme hender, bare tenk på hva hele _kroppen_ hans utsondrer! *knegg*

Skrevet

Men det virker sikkert! ;-) For den som bare tror!

Hvis gubben har varme hender, bare tenk på hva hele _kroppen_ hans utsondrer! *knegg*

Ja til og med gjennom telefonen bare ved å snakke med dem. Utrolig;o)

Skrevet

Det vet jeg vel! FØRST skrev jeg svaret over her, som antydet at nordtrøndere ikke var driftige nok til å gjøre noe stort utav saken. SÅ smisket jeg litt for sørtrønderne, siden det tross alt var en av den sorten jeg skrev til...

Ok, sorry... Leste ikke alle innleggene i tråden, sjø ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...