adelie Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Hvordan oppbevare et par ekstra madrasser uten at de støver helt ned, de blir ikke brukt på et par år? Tips? 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Legg på et gammelt laken? Plastsekker? 0 Siter
ekte nick Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Jeg har en slik madrass. Jeg har rullet den sammen, tredd den nedi en søppelsekk, og så en søppelsekk til den motsatte veien. Har den i kjellerboden. Men dette er en skumgummimadrass da, jeg vet ikke hva slags madrass du har. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Pakk de inn i papir, og oppbevar de tørt. Hvis de blir pakket for tett inn i plast, kan det lett bli mugg i de. 0 Siter
adelie Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Skrevet 4. februar 2009 Pakk de inn i papir, og oppbevar de tørt. Hvis de blir pakket for tett inn i plast, kan det lett bli mugg i de. Hvor får du så stort papir? En rull med gråpapir? Fra kontorrekvisitabutikk? 0 Siter
adelie Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Skrevet 4. februar 2009 Jeg har en slik madrass. Jeg har rullet den sammen, tredd den nedi en søppelsekk, og så en søppelsekk til den motsatte veien. Har den i kjellerboden. Men dette er en skumgummimadrass da, jeg vet ikke hva slags madrass du har. Skumgummi, men jeg vet ikke om jeg får rullet den. Den er for stor for søppelsekker uansett. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Hvor får du så stort papir? En rull med gråpapir? Fra kontorrekvisitabutikk? Avispapir Rull med gråpapir kjøpt i matbutikken. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Hvis det eneste problemet er støv, ville jeg tatt et stretchlaken på hver side. De holder seg på plass så det blir tett, men samtidig luftig. 0 Siter
ekte nick Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Skumgummi, men jeg vet ikke om jeg får rullet den. Den er for stor for søppelsekker uansett. Du kan trekke et dynetrekk rundt madrassen (hvis det går), da blir den i alle fall ikke støvete inni. 0 Siter
adelie Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Skrevet 4. februar 2009 Du kan trekke et dynetrekk rundt madrassen (hvis det går), da blir den i alle fall ikke støvete inni. Det var lurt, hvis den har åpning i enden, og jeg hadde noen til overs. Det har jeg ikke, men jeg har fått mange tips og finner en løsning. 0 Siter
morsan Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Det var lurt, hvis den har åpning i enden, og jeg hadde noen til overs. Det har jeg ikke, men jeg har fått mange tips og finner en løsning. Kanskje du finner noe på loppemarked? :-) ellers kan du benytte anledningen og unnskyldningen til å fornye utvalget av sengetøy i heimen;-) 0 Siter
adelie Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Skrevet 4. februar 2009 Kanskje du finner noe på loppemarked? :-) ellers kan du benytte anledningen og unnskyldningen til å fornye utvalget av sengetøy i heimen;-) ''ellers kan du benytte anledningen og unnskyldningen til å fornye utvalget av sengetøy i heimen;-) '' hehe - jeg er ikke av den kjøpelystne sorten. (Finanskrisen skyldes altså ikke meg, men alle dere andre som lever over evne etter å ha blitt lurt av banker og finansinstitusjoner.) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.