Gå til innhold

Oppbevaring, bod/loft

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan oppbevare et par ekstra madrasser uten at de støver helt ned, de blir ikke brukt på et par år? Tips?

Skrevet

Jeg har en slik madrass. Jeg har rullet den sammen, tredd den nedi en søppelsekk, og så en søppelsekk til den motsatte veien. Har den i kjellerboden.

Men dette er en skumgummimadrass da, jeg vet ikke hva slags madrass du har.

Gjest høstløv
Skrevet

Pakk de inn i papir, og oppbevar de tørt. Hvis de blir pakket for tett inn i plast, kan det lett bli mugg i de.

Skrevet

Pakk de inn i papir, og oppbevar de tørt. Hvis de blir pakket for tett inn i plast, kan det lett bli mugg i de.

Hvor får du så stort papir? En rull med gråpapir? Fra kontorrekvisitabutikk?

Skrevet

Jeg har en slik madrass. Jeg har rullet den sammen, tredd den nedi en søppelsekk, og så en søppelsekk til den motsatte veien. Har den i kjellerboden.

Men dette er en skumgummimadrass da, jeg vet ikke hva slags madrass du har.

Skumgummi, men jeg vet ikke om jeg får rullet den. Den er for stor for søppelsekker uansett.

Gjest høstløv
Skrevet

Hvor får du så stort papir? En rull med gråpapir? Fra kontorrekvisitabutikk?

Avispapir

Rull med gråpapir kjøpt i matbutikken.

mil1365380270
Skrevet

Hvis det eneste problemet er støv, ville jeg tatt et stretchlaken på hver side. De holder seg på plass så det blir tett, men samtidig luftig.

Skrevet

Skumgummi, men jeg vet ikke om jeg får rullet den. Den er for stor for søppelsekker uansett.

Du kan trekke et dynetrekk rundt madrassen (hvis det går), da blir den i alle fall ikke støvete inni.

Skrevet

Du kan trekke et dynetrekk rundt madrassen (hvis det går), da blir den i alle fall ikke støvete inni.

Det var lurt, hvis den har åpning i enden, og jeg hadde noen til overs. Det har jeg ikke, men jeg har fått mange tips og finner en løsning. :)

Skrevet

Det var lurt, hvis den har åpning i enden, og jeg hadde noen til overs. Det har jeg ikke, men jeg har fått mange tips og finner en løsning. :)

Kanskje du finner noe på loppemarked? :-)

ellers kan du benytte anledningen og unnskyldningen til å fornye utvalget av sengetøy i heimen;-)

Skrevet

Kanskje du finner noe på loppemarked? :-)

ellers kan du benytte anledningen og unnskyldningen til å fornye utvalget av sengetøy i heimen;-)

''ellers kan du benytte anledningen og unnskyldningen til å fornye utvalget av sengetøy i heimen;-)

'' hehe - jeg er ikke av den kjøpelystne sorten.

(Finanskrisen skyldes altså ikke meg, men alle dere andre som lever over evne etter å ha blitt lurt av banker og finansinstitusjoner.)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...