Gå til innhold

Fin hilsen fra en eks...


morsan

Anbefalte innlegg

Jeg oppfattet innlegget til Morsan som en morsom observasjon hun gjorde som ung og ikke at hun nå i voksen alder dømmer folk etter hvilken side av elven de kommer fra sånn egentlig.

Det var da veldig så seriøse dere var midt på natta? Jeg oppfattet det heller ikke som noen fordømmelse, langt ifra.

Jeg burde kanskje slengt på et smilefjes da jeg kommenterte "analysen" hennes, men de sitter ikke så løst hos meg at de kommer automatisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 186
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Colette

    35

  • morsan

    31

  • laban

    7

  • AneM1365380603

    7

Mest aktive i denne tråden

;-)

Aller mest var det vel en "glimrende" mulighet til å fylle lungene med eksos samtidig som man vrir ryggen ut av ledd for å få tak i tier'n fra damer som ikke tør kjøre særlig tettere innpå bombua enn 70 cm, eller menn som ikke gidder å rulle ned vinduet mer enn 5 cm.

Men jeg husker da noen særtilfeller, som ikke var knyttet til geografi:

En kar som passerte daglig hadde tiern'n festa i en klesklype som han strakk ut for å slippe å ta oss i hendene. Kvitteringsbongen måtte vi legge inn i klypa som han holdt klar...;-)

En eldre dame passerte også daglig i sin lille bil og med sin lille terrier på setet ved siden av. Hunden var opplært til å "ta imot" kvitteringsbongen, mens dama roste den voldsomt;-) de var nå søte, da. Jeg så liksom for meg at hun var på sin daglige tur til mannens grav, men jeg kan jo ta feil.

*LOL*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun? Jeg tenker vi sier han:)

Helt enig i at webmaster er en han.

Webmaster og Jølsen er faktisk samme person, det har eg skjønt lenge no... :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da veldig så seriøse dere var midt på natta? Jeg oppfattet det heller ikke som noen fordømmelse, langt ifra.

Jeg burde kanskje slengt på et smilefjes da jeg kommenterte "analysen" hennes, men de sitter ikke så løst hos meg at de kommer automatisk.

Ok:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da veldig så seriøse dere var midt på natta? Jeg oppfattet det heller ikke som noen fordømmelse, langt ifra.

Jeg burde kanskje slengt på et smilefjes da jeg kommenterte "analysen" hennes, men de sitter ikke så løst hos meg at de kommer automatisk.

"Seriøs" is my middle name!! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...