Gå til innhold

Fin hilsen fra en eks...


morsan

Anbefalte innlegg

Farsan? Er det faren din? Du skjønner sikkert at det er fullt mulig å flytte diskusjoner fra en person til en annen. Bare temaet stemmer sånn noenlunde overens :-)

Jeg er jo morsan, ikke sant? Da kan jo ikke farsan være _min_ far! *S*

Men jeg kan kalle han for Finn, hvis det gjør saken bedre;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 186
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Colette

    35

  • morsan

    31

  • Atene

    7

  • AneM1365380603

    7

Mest aktive i denne tråden

Jeg synes du skal skjerpe deg overfor Geir nå, VKF:-( Føler det nesten om om du krangler med han i stedet for mannen du er gift med.....Beklager å måtte si det, men jeg håper ikke roen i hjemmet opprettholdes ved å bruke Geir som skyteskive. Det er i så fall temmelig urettferdig !

*LOL*

Sa du ikke noe om å ikke blande seg inn i andres diskusjoner sa du?

Når slår du ihjel alle dine egne argumenter du har brukt i mot Frosken her i denne tråden.

Dette ble nesten litt komisk;o)

Jeg fortrekker foresten å snakke til folk når jeg har noe å si og ikke om folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jo morsan, ikke sant? Da kan jo ikke farsan være _min_ far! *S*

Men jeg kan kalle han for Finn, hvis det gjør saken bedre;-)

He..he...Ok :-) farsan eller Finn- det er opp til deg :-) LOL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ble raka bort ganske så kjapt, he he. Jeg lufta for han i går om han ikke kunne spare til litt skjegg igjen, og det kom et klart "NEI!". De ler visst av han på jobben fremdeles. Det var ikke måte på hvor mange homosmultring-kommentarer han fikk ;)

*he he* Det er litt komisk da.

Jeg humrer forresten fortsatt litt inni meg, av og til, over en kommentar jeg hadde mot en fyr på en fest en gang for mange år siden. Han drev og tullet så voldsomt med andre og dro ymse homoinsinueringer litt vel langt, etter min mening.

Fyren hadde noen skikkelige koteletter til kinnskjegg, og så hadde han dressjakke med to splitt bak, slik at det blir som en "flapp".

Jeg _måtte_ til slutt bare lire av meg en kommentar om at han selv jo både hadde homohåndtak og homoluke, og da skal jeg love deg det ble slutt på 'vitsingen' hans*he he*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*LOL*

Sa du ikke noe om å ikke blande seg inn i andres diskusjoner sa du?

Når slår du ihjel alle dine egne argumenter du har brukt i mot Frosken her i denne tråden.

Dette ble nesten litt komisk;o)

Jeg fortrekker foresten å snakke til folk når jeg har noe å si og ikke om folk.

*he he*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*LOL*

Sa du ikke noe om å ikke blande seg inn i andres diskusjoner sa du?

Når slår du ihjel alle dine egne argumenter du har brukt i mot Frosken her i denne tråden.

Dette ble nesten litt komisk;o)

Jeg fortrekker foresten å snakke til folk når jeg har noe å si og ikke om folk.

Jeg ser jo hvordan du går løs på en person. Uten at jeg snakker ut fra moral eller andre generelle hensyn. Jeg snakker kun om den måten du går løs på Geir på. Og jeg har ikke denne vanen i hver eneste tråd som måtte dukke opp. I dette tilfellet, så føler jeg imidlertid, sterkt, at det må ligge noe mer bak: At Geir blir angrepet - rett og slett fordi han er av hankjønn :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AneM1365380603

*he he* Det er litt komisk da.

Jeg humrer forresten fortsatt litt inni meg, av og til, over en kommentar jeg hadde mot en fyr på en fest en gang for mange år siden. Han drev og tullet så voldsomt med andre og dro ymse homoinsinueringer litt vel langt, etter min mening.

Fyren hadde noen skikkelige koteletter til kinnskjegg, og så hadde han dressjakke med to splitt bak, slik at det blir som en "flapp".

Jeg _måtte_ til slutt bare lire av meg en kommentar om at han selv jo både hadde homohåndtak og homoluke, og da skal jeg love deg det ble slutt på 'vitsingen' hans*he he*

Å uff, hehe. han hørtes ikke mye lekker ut med de kotelettene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

He..he...Ok :-) farsan eller Finn- det er opp til deg :-) LOL.

En venninne holdt på å le seg ihjel da vi kom hjem til meg og det var en lapp til meg fra "Faderen". ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne holdt på å le seg ihjel da vi kom hjem til meg og det var en lapp til meg fra "Faderen". ;)

OK .-) LOL. Og hvem er "Faderen"? Mannen din, regner jeg med? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags erfaring man har med upper class jobbmessig kommer vel an på hva slags type jobb man har.

Jeg har faktisk en fortid som eksosrype - jobbet en sommer i bomringen da jeg studerte! ;-) Da var det vrikelig _klasseforskjell_ på mange av dem som passerte oppe ved Frøen og dem som passerte i ytre Oslo Øst.

Ved Frøen kom de fiine, eldre damene i sin dyre Jaguar, chanel-drakter og ferdiglagt hår og var blide, smilte og snakket hyggelig og ønsket meg god dag og skrøt over hvor hyggelige og blide vi i bomstasjonen var.

På 'andre sida' kunen man bli utsatt for tyggegummislafsende rips med Grorud-palme som prøvde å latterliggjøre meg overfor venninnene i den skræbbete bilen. De fant vel en slags glede i å tenke at det ihvertfall var ett menneske i denne byen som var lavere på rangstigen enn dem selv...

Men jeg tror ikke at Jaguar-damene ved Frøen hadde ønsket at jeg skulle komme hjem til dem på te i Securitasuniformen min...;-)

I den øst/vest-skildringen der ville noen _kanskje_ anklage deg for å overforenkle aldri så lite...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser jo hvordan du går løs på en person. Uten at jeg snakker ut fra moral eller andre generelle hensyn. Jeg snakker kun om den måten du går løs på Geir på. Og jeg har ikke denne vanen i hver eneste tråd som måtte dukke opp. I dette tilfellet, så føler jeg imidlertid, sterkt, at det må ligge noe mer bak: At Geir blir angrepet - rett og slett fordi han er av hankjønn :-(

Kommentaren jeg kom med nå er en ganske uskyldig kommentar for å få frem et poeng overfor Geir når det gjelder ytrinsfrihet. Hvis du ikke har fått det med deg så er det slik at MP blir kalt hore og madrass i hvert eneste innlegg av Jølsen.

Jeg regner med at Geir skjønner veldig godt at jeg ikke kommer til å kalle han horebukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppfattet du det slik at jeg kritiserte henne?

Hos meg stakk det egentlig ikke dypt slik som det ser ut til at det gjør hos deg. Jeg trodde ikke det lå en snev av kritikk bak min kommentar.

Jeg kan ikke tenke meg at det er Frosken som ha bedt om å få det slettet. Det høres litt rart ut.

Vi får vel bare vente å se om hun kommenterer dette selv.

Jeg tror heller ikke det er frosken som står bak.

Det er kanskje heller et eller annet med at man ikke skal ha gjentatte henvisninger til personlige opplysninger. Jeg konfronterte en gang en bruker med noe vedkommende hadde sagt om seg selv (vedr. alkoholforbruk), og det ble slettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I den øst/vest-skildringen der ville noen _kanskje_ anklage deg for å overforenkle aldri så lite...

Jeg beskriver bare fakta - slik som jeg opplevde det i den jobben, akkurat som Colette beskriver sine erfaringer fra sin jobb.

De aller fleste som passerte bomringen enten det var der eller der oppførte seg ikke noe spesielt fra eller til, men det var kun ved Frøen og bak Colosseum jeg fikk massivt skryt for at jeg var så blid og at det var såååå hyggelig å passere oss, og det var bare på tvetenveien eller hvor det var at jeg ble gjort narr av og hermet etter av at jeg sa "takk" og "værsågod" osv mens de andre folkene i bilen lo.

Mitt poeng var ikke å sette øst-vest i ferdig definerte båser én gang for alle og i enhver sammenheng, men å få fram at man kan ha ymse erfaringer med de ulike samfunnslag ut fra den jobben man har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommentaren jeg kom med nå er en ganske uskyldig kommentar for å få frem et poeng overfor Geir når det gjelder ytrinsfrihet. Hvis du ikke har fått det med deg så er det slik at MP blir kalt hore og madrass i hvert eneste innlegg av Jølsen.

Jeg regner med at Geir skjønner veldig godt at jeg ikke kommer til å kalle han horebukk.

Jeg vet hva som har foregått mellom Jølsen og Geir. Og jeg skjønner hva du siktet til med din kommentar. Allikevel..så er det noe med dine innlegg som appellerer til aggresjon og hat overfor det motsatte kjønn. Misforstå meg rett: Jeg har også god grunn til å mislike mange menn, men derfra til å ta det ut åpenlyst her inne...er veien lang.

Jeg fastholder at du har et problem med aggresjon overfor menn. Det virker slik ut fra dine innlegg. Og det er ikke vondt ment å nevne det. Aggresjon som ikke får utløp- blir til depresjon :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror heller ikke det er frosken som står bak.

Det er kanskje heller et eller annet med at man ikke skal ha gjentatte henvisninger til personlige opplysninger. Jeg konfronterte en gang en bruker med noe vedkommende hadde sagt om seg selv (vedr. alkoholforbruk), og det ble slettet.

Men den henvisningen du sikter til ble jo ikke slettet. Den står der den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beskriver bare fakta - slik som jeg opplevde det i den jobben, akkurat som Colette beskriver sine erfaringer fra sin jobb.

De aller fleste som passerte bomringen enten det var der eller der oppførte seg ikke noe spesielt fra eller til, men det var kun ved Frøen og bak Colosseum jeg fikk massivt skryt for at jeg var så blid og at det var såååå hyggelig å passere oss, og det var bare på tvetenveien eller hvor det var at jeg ble gjort narr av og hermet etter av at jeg sa "takk" og "værsågod" osv mens de andre folkene i bilen lo.

Mitt poeng var ikke å sette øst-vest i ferdig definerte båser én gang for alle og i enhver sammenheng, men å få fram at man kan ha ymse erfaringer med de ulike samfunnslag ut fra den jobben man har.

Greit - det svaret var sånn ca. 50 ganger så saklig som mitt innlegg var ment...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men den henvisningen du sikter til ble jo ikke slettet. Den står der den.

Jo - men man sletter kanskje repetisjoner. Men nå spekulerer jeg bare, jeg aner virkelig ikke hvordan Webmaster her resonnerer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...