Gå til innhold

Fin hilsen fra en eks...


morsan

Anbefalte innlegg

Du skal være veldig dum i topplokket om du frivillig går ut i media og sier at du valgte en fyr pga. av pengene.

Selvsagt har det ikke vært slik.

Nå sier hun vel ikke at hun valgte han pga av pengene. Men at det ble vanskelig å gå fra han av økonomiske årsaker. Det er en viss forskjell, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 186
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Colette

    35

  • morsan

    31

  • laban

    7

  • AneM1365380603

    7

Mest aktive i denne tråden

Jeg synes ikke har er pen i ansiktet. nå er det ikke først og fremst hans utseendet jeg misliker, men hele hans vesen.

Jeg synes ikke han virker direkte usympatisk, men litt "strial" , kanskje. Men nå har jeg akkurat sittet og kost meg med Gøran Sørloth i "Mesternes Mester", og det er en godgutt, synes jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Så du mener at menn som jobber på MacDonalds stort sett er single mennesker uten muligheter på sjekkemarkedet?''

Finnes det noen over 23 år som jobber på Maccern? ;o)

*he he* tenkte det samme selv;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal være veldig dum i topplokket om du frivillig går ut i media og sier at du valgte en fyr pga. av pengene.

Selvsagt har det ikke vært slik.

Det må da være noen innlegg i denne tråden som har blitt slettet i dag? Jeg mener å huske en liten diskusjon mellom deg og frosken på formiddagen i dag - og den er jo ikke her lenger?

Skremmende :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå snakket jo ikke Geir om "folk", men Vibeke Klemetsen. Og noe sier meg at hun ikke er så fornøyd med en lagerarbeider, for å si det sånn. Rart med det- når hun selv er modell og kjent tv-fjes. Hennes siste utkårede er jo tidligere modell :-)

Hadde jeg møtt en mann som presenterte seg som lege/advokat/siv.ing., så hadde jeg falt pladask med en gang :-)

''Hennes siste utkårede er jo tidligere modell :-)

Hadde jeg møtt en mann som presenterte seg som lege/advokat/siv.ing., så hadde jeg falt pladask med en gang :-)''

Hva hvis han hadde presentert seg som _tidligere_ lege/advokat/siv.ing, da? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Hennes siste utkårede er jo tidligere modell :-)

Hadde jeg møtt en mann som presenterte seg som lege/advokat/siv.ing., så hadde jeg falt pladask med en gang :-)''

Hva hvis han hadde presentert seg som _tidligere_ lege/advokat/siv.ing, da? ;-)

Hm.....da må de jo ha mistet bevillingen? For de mister jo ikke den om de blir pensjonister?

Uansett - ikke aktuelt for meg :-) Jeg liker best nevenyttige karer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Hennes siste utkårede er jo tidligere modell :-)

Hadde jeg møtt en mann som presenterte seg som lege/advokat/siv.ing., så hadde jeg falt pladask med en gang :-)''

Hva hvis han hadde presentert seg som _tidligere_ lege/advokat/siv.ing, da? ;-)

Vel...Tidligere modell sier jo bare noe om naturlig kroppslig forfall. Tidligere lege/advokat derimot. Her snakker vi tap av lisens eller sammenbrudd og lukket psykiatrisk post;)

Kan man si sånn....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.....da må de jo ha mistet bevillingen? For de mister jo ikke den om de blir pensjonister?

Uansett - ikke aktuelt for meg :-) Jeg liker best nevenyttige karer :-)

''Hm.....da må de jo ha mistet bevillingen?''

Nettopp, og da høres det jo unektelig litt skummelt ut;-)

(Gjelder vel neppe siv.ing, da, for de har ikke bevilling...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Hm.....da må de jo ha mistet bevillingen?''

Nettopp, og da høres det jo unektelig litt skummelt ut;-)

(Gjelder vel neppe siv.ing, da, for de har ikke bevilling...)

Ja, ikke sant?...det er skummelt, ja. Siv.ing. har overhodet ikke vært inne i min verden som noe attraktivt. Det er da ingen med en personlighet i behold som velger en slik utdannelse?

Nå er jeg riktignok bedriftsøkonom selv, men det blir jo noe helt annet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant?...det er skummelt, ja. Siv.ing. har overhodet ikke vært inne i min verden som noe attraktivt. Det er da ingen med en personlighet i behold som velger en slik utdannelse?

Nå er jeg riktignok bedriftsøkonom selv, men det blir jo noe helt annet :-)

''Det er da ingen med en personlighet i behold som velger en slik utdannelse? ''

Det var da en voldsom til forhåndsdømming og å skjære alle over én kam!

Riktignok var en NTH-student som jeg hadde som kjæreste i 1986 en dust på mange vis, men man kan da ikke dømme alle fra dette studiestedet. NTH hadde ihvertfall ekstremt mye større andel av kjekkaser enn det var på Dragvoll på samme tid;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må da være noen innlegg i denne tråden som har blitt slettet i dag? Jeg mener å huske en liten diskusjon mellom deg og frosken på formiddagen i dag - og den er jo ikke her lenger?

Skremmende :-(

Jeg la ikke merke til det før du sa det. Det var jo en helt greit diskusjon, så den forstår jeg ikke. Innleggene til henne som ikke brukte eget nick er også borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la ikke merke til det før du sa det. Det var jo en helt greit diskusjon, så den forstår jeg ikke. Innleggene til henne som ikke brukte eget nick er også borte.

Jøss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Det er da ingen med en personlighet i behold som velger en slik utdannelse? ''

Det var da en voldsom til forhåndsdømming og å skjære alle over én kam!

Riktignok var en NTH-student som jeg hadde som kjæreste i 1986 en dust på mange vis, men man kan da ikke dømme alle fra dette studiestedet. NTH hadde ihvertfall ekstremt mye større andel av kjekkaser enn det var på Dragvoll på samme tid;-)

Jeg bare fleiper:-) Håpte at du, av alle, skjønte det :-) jeg stigmatiserer ingen ut fra utdannelse/tittel. Selv om jeg (ref. mine tilligere innlegg i denne tråden) - ikke har så god erfaring med "the upper class" :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes ikke har er pen i ansiktet. nå er det ikke først og fremst hans utseendet jeg misliker, men hele hans vesen.

Nå. Det var da voldsomt? Er ikke du for å framheve det positive i mennesket og å ikke gi andre dårlig selvbilde?

Jeg burde vel egentlig oversett innlegget ditt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la ikke merke til det før du sa det. Det var jo en helt greit diskusjon, så den forstår jeg ikke. Innleggene til henne som ikke brukte eget nick er også borte.

Merkelig...jeg hadde nemlig en kommentar jeg hadde lyst til å komme med i den diskusjonen. Jeg synes nemlig at du hadde 100% rett i din kommentar til frosken. Og jeg lurer på hva slags rolle hun egentlig har her på dol. Hun gir mange og kloke svar - for all del - men noen ganger føler jeg det som om hun er en slags "skjult moderator", som skal passe på at alle vi andre ikke går over streken, eller sier noe "feil".

Og når kritiske kommentarer mot henne blir slettet- så lurer jeg enda mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare fleiper:-) Håpte at du, av alle, skjønte det :-) jeg stigmatiserer ingen ut fra utdannelse/tittel. Selv om jeg (ref. mine tilligere innlegg i denne tråden) - ikke har så god erfaring med "the upper class" :-)

Hva slags erfaring man har med upper class jobbmessig kommer vel an på hva slags type jobb man har.

Jeg har faktisk en fortid som eksosrype - jobbet en sommer i bomringen da jeg studerte! ;-) Da var det vrikelig _klasseforskjell_ på mange av dem som passerte oppe ved Frøen og dem som passerte i ytre Oslo Øst.

Ved Frøen kom de fiine, eldre damene i sin dyre Jaguar, chanel-drakter og ferdiglagt hår og var blide, smilte og snakket hyggelig og ønsket meg god dag og skrøt over hvor hyggelige og blide vi i bomstasjonen var.

På 'andre sida' kunen man bli utsatt for tyggegummislafsende rips med Grorud-palme som prøvde å latterliggjøre meg overfor venninnene i den skræbbete bilen. De fant vel en slags glede i å tenke at det ihvertfall var ett menneske i denne byen som var lavere på rangstigen enn dem selv...

Men jeg tror ikke at Jaguar-damene ved Frøen hadde ønsket at jeg skulle komme hjem til dem på te i Securitasuniformen min...;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig...jeg hadde nemlig en kommentar jeg hadde lyst til å komme med i den diskusjonen. Jeg synes nemlig at du hadde 100% rett i din kommentar til frosken. Og jeg lurer på hva slags rolle hun egentlig har her på dol. Hun gir mange og kloke svar - for all del - men noen ganger føler jeg det som om hun er en slags "skjult moderator", som skal passe på at alle vi andre ikke går over streken, eller sier noe "feil".

Og når kritiske kommentarer mot henne blir slettet- så lurer jeg enda mer.

Jeg har ikke tenkt på det på samme måte egentlig.

Frosken er rettferdig og gir gode råd og av en eller annen grunn er hun ofte en jeg velger å høre på. Hun er klok og kunnskapsrik.

Det plager meg ikke at jeg fikk litt "kjeft"og når jeg tenker meg litt om så vet jeg jo at hun har rett i det hun sa. Det var bare det at jeg ikke hadde lyst til å høre etter akkurat i dag;o)

Men hvis du mener det du mener så er jeg sikker på at Frosken tåler veldig godt at du sier fra direkte til henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke tenkt på det på samme måte egentlig.

Frosken er rettferdig og gir gode råd og av en eller annen grunn er hun ofte en jeg velger å høre på. Hun er klok og kunnskapsrik.

Det plager meg ikke at jeg fikk litt "kjeft"og når jeg tenker meg litt om så vet jeg jo at hun har rett i det hun sa. Det var bare det at jeg ikke hadde lyst til å høre etter akkurat i dag;o)

Men hvis du mener det du mener så er jeg sikker på at Frosken tåler veldig godt at du sier fra direkte til henne.

Ja, jeg hadde spurt henne direkte hvis diskusjonen ikke var slettet fra tråden her. Finnes jo ikke noe innlegg å spørrre under lenger :-(

Men jeg må si jeg reagerer ganske kraftig på at noen skal ha mer "patent på vettet" enn andre, og jeg liker ikke de stadige irettesettelsene som kan komme fra den kanten. Eller de stadige inngrepene for å få slutt på diskusjoner mellom andre brukere. Da skal man inneha en rolle som legitimerer den slags inngripen, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg hadde spurt henne direkte hvis diskusjonen ikke var slettet fra tråden her. Finnes jo ikke noe innlegg å spørrre under lenger :-(

Men jeg må si jeg reagerer ganske kraftig på at noen skal ha mer "patent på vettet" enn andre, og jeg liker ikke de stadige irettesettelsene som kan komme fra den kanten. Eller de stadige inngrepene for å få slutt på diskusjoner mellom andre brukere. Da skal man inneha en rolle som legitimerer den slags inngripen, synes jeg.

Man kan jo velge og fortsette å dikutere likevel. Det gjorde jeg:-)

Jeg regner med å bli slettet hvis det blir for ille. Jeg respekterer det.

Men jeg forstår ikke hvorfor akkurat trådene mellom henne og meg ble slettet i dag. Jeg oppfattet ikke de som stygge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo velge og fortsette å dikutere likevel. Det gjorde jeg:-)

Jeg regner med å bli slettet hvis det blir for ille. Jeg respekterer det.

Men jeg forstår ikke hvorfor akkurat trådene mellom henne og meg ble slettet i dag. Jeg oppfattet ikke de som stygge.

Nei, det skjønner ikke jeg heller. De var ikke stygge i det hele tatt. Dere var saklige, begge to. Derfor går jeg ut fra at det er frosken som har bedt om å få disse innleggene slettet. Og at hennes ønske har blitt imøtekommet. Hva annet kan det være?

Du er faktisk den eneste som jeg har sett kritisere hennes innlegg, og bare det er jo rart i seg selv. Jeg synes det er merkelig at ikke flere har gjort opprør mot at et menneske skal fungere som moderator på forumet.

Men i morgen så er vel disse innleggene slettet, vil jeg tro :-) Ytringsfriheten - lenge leve :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...