Gå til innhold

Fin hilsen fra en eks...


morsan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 186
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Colette

    35

  • morsan

    31

  • laban

    7

  • AneM1365380603

    7

Mest aktive i denne tråden

He he. Nei, det ville ikke mannen min skrevet ;)

Da hadde det nesten vært som i Snøfte Smith - der kaller jo ekteparet hverandre for mutter og fatter;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hva som har foregått mellom Jølsen og Geir. Og jeg skjønner hva du siktet til med din kommentar. Allikevel..så er det noe med dine innlegg som appellerer til aggresjon og hat overfor det motsatte kjønn. Misforstå meg rett: Jeg har også god grunn til å mislike mange menn, men derfra til å ta det ut åpenlyst her inne...er veien lang.

Jeg fastholder at du har et problem med aggresjon overfor menn. Det virker slik ut fra dine innlegg. Og det er ikke vondt ment å nevne det. Aggresjon som ikke får utløp- blir til depresjon :-(

Eh he he, bare for å få det på det rene.

Jeg liker veldig godt menn og jeg vil ikke ha det på meg at jeg ikke liker menn. Fydda, tenk å si slikt. Det er bedre at kaller meg noe annet stygt.

Hva du vil, men ikke mannehater please:-)

Faktisk så liker jeg Geir også jeg, men noen ganger føler jeg for å sette ting på spissen hvis jeg synes noen er inn i granskauen trangsynt og akkurat i DENNE tråden så synes jeg det.

Og når det gjelder Jølsen så har jeg også store problemer med å skjønne Geir.

Bortsett fra det så synes jeg Geir virker å være en koselig, snill og grei kar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo - men man sletter kanskje repetisjoner. Men nå spekulerer jeg bare, jeg aner virkelig ikke hvordan Webmaster her resonnerer...

Var det noen repitisjoner der da? Tenker du på hun anonyme da kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det noen repitisjoner der da? Tenker du på hun anonyme da kanskje?

Jeg husker ikke detaljene, men det ble vel henvist til / sitert fra ditt innlegg etpar ganger. Det blir uansett bare spekulasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eh he he, bare for å få det på det rene.

Jeg liker veldig godt menn og jeg vil ikke ha det på meg at jeg ikke liker menn. Fydda, tenk å si slikt. Det er bedre at kaller meg noe annet stygt.

Hva du vil, men ikke mannehater please:-)

Faktisk så liker jeg Geir også jeg, men noen ganger føler jeg for å sette ting på spissen hvis jeg synes noen er inn i granskauen trangsynt og akkurat i DENNE tråden så synes jeg det.

Og når det gjelder Jølsen så har jeg også store problemer med å skjønne Geir.

Bortsett fra det så synes jeg Geir virker å være en koselig, snill og grei kar.

Jeg har ikke sagt at du ikke liker menn - men at du har en del aggresjon i forhold til dem. Men ok - da e vi vel stort sett enige da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK;-)

Men jeg tviler ikke et øyeblikk på at jobb i bomringen på ulike steder må ha vært en glimrende anledning til sosiologiske / antropologiske studier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sagt at du ikke liker menn - men at du har en del aggresjon i forhold til dem. Men ok - da e vi vel stort sett enige da :-)

Vel, jeg husker to stykker som rottet seg sammen mot en mann her inne (Du husker sikkert hvem) hvor jeg tro til å forsvarte vedkommende. Det var ikke måte på kritikk.

Jeg kan bli ivrig i sak akkurat som deg ser det ut til, men jeg kan fortelle deg det en gang til. Jeg ELSKER menn;o) Skjønner?

En annen sak er jo at det blir ganske komisk det du starter med å si om Frosken og hvordan du ender opp her nå.

Jeg mener, hvis du selv ikke liker at folk vil stoppe en diskusjon mellom deg og en annen, bør du nesten prøve å stå for det når det gjelder deg selv også synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg tviler ikke et øyeblikk på at jobb i bomringen på ulike steder må ha vært en glimrende anledning til sosiologiske / antropologiske studier...

Jeg oppfattet innlegget til Morsan som en morsom observasjon hun gjorde som ung og ikke at hun nå i voksen alder dømmer folk etter hvilken side av elven de kommer fra sånn egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg tviler ikke et øyeblikk på at jobb i bomringen på ulike steder må ha vært en glimrende anledning til sosiologiske / antropologiske studier...

;-)

Aller mest var det vel en "glimrende" mulighet til å fylle lungene med eksos samtidig som man vrir ryggen ut av ledd for å få tak i tier'n fra damer som ikke tør kjøre særlig tettere innpå bombua enn 70 cm, eller menn som ikke gidder å rulle ned vinduet mer enn 5 cm.

Men jeg husker da noen særtilfeller, som ikke var knyttet til geografi:

En kar som passerte daglig hadde tiern'n festa i en klesklype som han strakk ut for å slippe å ta oss i hendene. Kvitteringsbongen måtte vi legge inn i klypa som han holdt klar...;-)

En eldre dame passerte også daglig i sin lille bil og med sin lille terrier på setet ved siden av. Hunden var opplært til å "ta imot" kvitteringsbongen, mens dama roste den voldsomt;-) de var nå søte, da. Jeg så liksom for meg at hun var på sin daglige tur til mannens grav, men jeg kan jo ta feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg husker to stykker som rottet seg sammen mot en mann her inne (Du husker sikkert hvem) hvor jeg tro til å forsvarte vedkommende. Det var ikke måte på kritikk.

Jeg kan bli ivrig i sak akkurat som deg ser det ut til, men jeg kan fortelle deg det en gang til. Jeg ELSKER menn;o) Skjønner?

En annen sak er jo at det blir ganske komisk det du starter med å si om Frosken og hvordan du ender opp her nå.

Jeg mener, hvis du selv ikke liker at folk vil stoppe en diskusjon mellom deg og en annen, bør du nesten prøve å stå for det når det gjelder deg selv også synes jeg.

''Jeg ELSKER menn''

Oisann! Flertall, gitt! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg husker to stykker som rottet seg sammen mot en mann her inne (Du husker sikkert hvem) hvor jeg tro til å forsvarte vedkommende. Det var ikke måte på kritikk.

Jeg kan bli ivrig i sak akkurat som deg ser det ut til, men jeg kan fortelle deg det en gang til. Jeg ELSKER menn;o) Skjønner?

En annen sak er jo at det blir ganske komisk det du starter med å si om Frosken og hvordan du ender opp her nå.

Jeg mener, hvis du selv ikke liker at folk vil stoppe en diskusjon mellom deg og en annen, bør du nesten prøve å stå for det når det gjelder deg selv også synes jeg.

Jeg husker hvilken mann jeg snakket i mot her inne. Men ikke at jeg rottet meg sammen med noen. Og i ettertid så har jeg sett at vedkommende fortsetter med sin ordbruk, uten at noen tar til motmæle. Og det irriterer meg grenseløst :-(

Nå hadde ikke dette noe å gjøre med at han var mann. Mer at han er et menneske. Og slutt med å bruke det folk har sagt tidligere i mot dem- det er sjelden kledelig/saklig.. Enhver situasjon har sin spesielle setting. Det er kun når ting gjentar seg- over lang tid - som et mønster - at jeg reagerer. Ikke i enkelt-tråder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg husker hvilken mann jeg snakket i mot her inne. Men ikke at jeg rottet meg sammen med noen. Og i ettertid så har jeg sett at vedkommende fortsetter med sin ordbruk, uten at noen tar til motmæle. Og det irriterer meg grenseløst :-(

Nå hadde ikke dette noe å gjøre med at han var mann. Mer at han er et menneske. Og slutt med å bruke det folk har sagt tidligere i mot dem- det er sjelden kledelig/saklig.. Enhver situasjon har sin spesielle setting. Det er kun når ting gjentar seg- over lang tid - som et mønster - at jeg reagerer. Ikke i enkelt-tråder.

Men Jølsen har kalt MP hore i lang tid og Geir fosrvarer det med ytringsfriheten.

Derfor sa jeg til Geir at jeg skulle begynne å kalle han horebukk. Dette sa jeg for å se om han kanskje ville forstå ett eller annet.

Det var ikke stygt sagt en gang. Jeg regnet jo faktisk med at alle ville skjønne at det var en spøk og ikke et tegn på hat mot menn. Makan;o)

Når det er sagt så oppfatter ikke jeg denkaren du snakker om som ufin.

Jeg tror vi heller får være enig om at vi reagerer på forkjellige ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Jølsen har kalt MP hore i lang tid og Geir fosrvarer det med ytringsfriheten.

Derfor sa jeg til Geir at jeg skulle begynne å kalle han horebukk. Dette sa jeg for å se om han kanskje ville forstå ett eller annet.

Det var ikke stygt sagt en gang. Jeg regnet jo faktisk med at alle ville skjønne at det var en spøk og ikke et tegn på hat mot menn. Makan;o)

Når det er sagt så oppfatter ikke jeg denkaren du snakker om som ufin.

Jeg tror vi heller får være enig om at vi reagerer på forkjellige ting.

Nei, jeg oppfatter han heller ikke som direkte "ufin". Men mer elsket og dyrket enn han egentlig fortjener. Fordi han framstår som en noenlunde sivisliert mann på dette forumet. Men han er rask til å kalle folk dumme og bruke ord som "tilbakestående". Det synes jeg ikke vitner om et allright mennesksyn, dessverre. Og jeg ser det gang på gang, på gang, uten at noen reagerer.

Ikke mitt problem, heldigvis:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg oppfatter han heller ikke som direkte "ufin". Men mer elsket og dyrket enn han egentlig fortjener. Fordi han framstår som en noenlunde sivisliert mann på dette forumet. Men han er rask til å kalle folk dumme og bruke ord som "tilbakestående". Det synes jeg ikke vitner om et allright mennesksyn, dessverre. Og jeg ser det gang på gang, på gang, uten at noen reagerer.

Ikke mitt problem, heldigvis:)

Vel, så lenge det ikke går ut over samme person støtt og stadig så får man vel tåle litt.

Jeg har diskutert heftig med han selv jeg mange ganger, men så liker jo jeg den type diskusjoner:-)

Jeg skal komme med litt selvkritikk når det gjelder min første utalelse til Geir. Den var ikke pen, men jeg lot meg provosere på Vibekes bekostning. Jeg synes han kom med mye stygt i denne tråden uten å egentlig vite noe som helst om hvorfor de valgte som de gjorde.

Når det gjelder den siste kommentaren min så mener jeg ikke den var stygg. Det var en spøk som jeg trodde alle og enhver ville forstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, så lenge det ikke går ut over samme person støtt og stadig så får man vel tåle litt.

Jeg har diskutert heftig med han selv jeg mange ganger, men så liker jo jeg den type diskusjoner:-)

Jeg skal komme med litt selvkritikk når det gjelder min første utalelse til Geir. Den var ikke pen, men jeg lot meg provosere på Vibekes bekostning. Jeg synes han kom med mye stygt i denne tråden uten å egentlig vite noe som helst om hvorfor de valgte som de gjorde.

Når det gjelder den siste kommentaren min så mener jeg ikke den var stygg. Det var en spøk som jeg trodde alle og enhver ville forstå.

Det går bra :-) Du er en klok og intelligent dame :-) Jeg synes jeg har hatt en fin diskusjon med deg denne kvelden, og takk for det :-) Men nå må jeg legge meg. Ønsker deg en riktig god natt:-)

Så får jeg bare grue meg til å få "kjeft" av frosken i morgen. Men de spørsmålene jeg lurte på rundt henne, er ting jeg har lurt på i lange tider :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går bra :-) Du er en klok og intelligent dame :-) Jeg synes jeg har hatt en fin diskusjon med deg denne kvelden, og takk for det :-) Men nå må jeg legge meg. Ønsker deg en riktig god natt:-)

Så får jeg bare grue meg til å få "kjeft" av frosken i morgen. Men de spørsmålene jeg lurte på rundt henne, er ting jeg har lurt på i lange tider :-)

Godnatt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...