Gå til innhold

Fin hilsen fra en eks...


morsan

Anbefalte innlegg

Nei, det skjønner ikke jeg heller. De var ikke stygge i det hele tatt. Dere var saklige, begge to. Derfor går jeg ut fra at det er frosken som har bedt om å få disse innleggene slettet. Og at hennes ønske har blitt imøtekommet. Hva annet kan det være?

Du er faktisk den eneste som jeg har sett kritisere hennes innlegg, og bare det er jo rart i seg selv. Jeg synes det er merkelig at ikke flere har gjort opprør mot at et menneske skal fungere som moderator på forumet.

Men i morgen så er vel disse innleggene slettet, vil jeg tro :-) Ytringsfriheten - lenge leve :-)

''Ytringsfriheten - lenge leve :-)''

Der er sikkert Jølsen enig med deg...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 186
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Colette

    35

  • morsan

    31

  • Atene

    7

  • AneM1365380603

    7

Mest aktive i denne tråden

Nei, det skjønner ikke jeg heller. De var ikke stygge i det hele tatt. Dere var saklige, begge to. Derfor går jeg ut fra at det er frosken som har bedt om å få disse innleggene slettet. Og at hennes ønske har blitt imøtekommet. Hva annet kan det være?

Du er faktisk den eneste som jeg har sett kritisere hennes innlegg, og bare det er jo rart i seg selv. Jeg synes det er merkelig at ikke flere har gjort opprør mot at et menneske skal fungere som moderator på forumet.

Men i morgen så er vel disse innleggene slettet, vil jeg tro :-) Ytringsfriheten - lenge leve :-)

''Jeg synes det er merkelig at ikke flere har gjort opprør mot at et menneske skal fungere som moderator på forumet. ''

Kanskje fordi flere av oss ikke deler din oppfatning av henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det skjønner ikke jeg heller. De var ikke stygge i det hele tatt. Dere var saklige, begge to. Derfor går jeg ut fra at det er frosken som har bedt om å få disse innleggene slettet. Og at hennes ønske har blitt imøtekommet. Hva annet kan det være?

Du er faktisk den eneste som jeg har sett kritisere hennes innlegg, og bare det er jo rart i seg selv. Jeg synes det er merkelig at ikke flere har gjort opprør mot at et menneske skal fungere som moderator på forumet.

Men i morgen så er vel disse innleggene slettet, vil jeg tro :-) Ytringsfriheten - lenge leve :-)

Oppfattet du det slik at jeg kritiserte henne?

Hos meg stakk det egentlig ikke dypt slik som det ser ut til at det gjør hos deg. Jeg trodde ikke det lå en snev av kritikk bak min kommentar.

Jeg kan ikke tenke meg at det er Frosken som ha bedt om å få det slettet. Det høres litt rart ut.

Vi får vel bare vente å se om hun kommenterer dette selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppfattet du det slik at jeg kritiserte henne?

Hos meg stakk det egentlig ikke dypt slik som det ser ut til at det gjør hos deg. Jeg trodde ikke det lå en snev av kritikk bak min kommentar.

Jeg kan ikke tenke meg at det er Frosken som ha bedt om å få det slettet. Det høres litt rart ut.

Vi får vel bare vente å se om hun kommenterer dette selv.

Nå blir jeg litt nysgjerrig på hva som ble sagt...;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg synes det er merkelig at ikke flere har gjort opprør mot at et menneske skal fungere som moderator på forumet. ''

Kanskje fordi flere av oss ikke deler din oppfatning av henne?

Det er mye mulig. Og hvis min oppfatning kun er min egen,så greit :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Ytringsfriheten - lenge leve :-)''

Der er sikkert Jølsen enig med deg...:)

Geir da....ikke samnelign meg med han, vær så snill.:-( Det er snakk om mye mer uskyldige ytringer enn hans, før det settes en stopper. Men sikkert meg som tar feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Ytringsfriheten - lenge leve :-)''

Der er sikkert Jølsen enig med deg...:)

Jeg synes det er veldig rart at du ikke ser forskjellen på å hisse seg opp og ta av i en diskusjon en gang i blant og den systematiske mobbinga Jølsen drev med mot samme person mange ganger daglig.

Jeg begynner nesten å lure litt på ditt kvinnesyn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir jeg litt nysgjerrig på hva som ble sagt...;-)

Nei, det var bare det at jeg fikk litt kjeft av Frosken og jeg sa at jeg synes det er bra at hun passer på oss usikkelige og at jeg hører på henne av og til, men at jeg ikke hadde lyst til å høre etter i dag.

Ett eller annet i den duren. Det var ikke verre enn det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Ytringsfriheten - lenge leve :-)''

Der er sikkert Jølsen enig med deg...:)

Jeg tviler på at det finnes det regimet i verden som verdsetter ytringsfrihet og som ikke samtidig har regler for å beskytte folk mot sjikane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det var bare det at jeg fikk litt kjeft av Frosken og jeg sa at jeg synes det er bra at hun passer på oss usikkelige og at jeg hører på henne av og til, men at jeg ikke hadde lyst til å høre etter i dag.

Ett eller annet i den duren. Det var ikke verre enn det:-)

Åja, men _det_ rakk jeg å lese;-) Trodde det kom mer etter det;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir jeg litt nysgjerrig på hva som ble sagt...;-)

Det var ikke noe annet enn at frosken sa til VKf at hun ikke likte at hun gikk løs på Geir i forhold til hva han hadde opplyst om seg selv før. Og at en naturlig konsekvens av dette måtte bli at vi alle måtte blir forsiktige med å gi opplysninger om oss selv. Og at det var på tide å slutte med dette nå. Da svarte VKF at hun satte pris på at frosken passet på at vi andre brukere ikke gikk for langt, og at hun skulle ha ros for å passe på oss andre "uskikkelige". Eller noe i den duren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, men _det_ rakk jeg å lese;-) Trodde det kom mer etter det;-)

Ikke som jeg har fått med meg, men så har jeg ikke tid til å være like mye på dol på dagtid lenger, så det er ikke sikkert jeg har fått med meg alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geir da....ikke samnelign meg med han, vær så snill.:-( Det er snakk om mye mer uskyldige ytringer enn hans, før det settes en stopper. Men sikkert meg som tar feil!

Alt Jølsen skriver blir konsekvent sletta, uansett om det skulle ha vært et utdrag fra "fader vår" eller noe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke som jeg har fått med meg, men så har jeg ikke tid til å være like mye på dol på dagtid lenger, så det er ikke sikkert jeg har fått med meg alt.

Det var ikke noe mer enn det. Desto rarere at det ble slettet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt Jølsen skriver blir konsekvent sletta, uansett om det skulle ha vært et utdrag fra "fader vår" eller noe. :)

Det er jo fordi han har gått alt for langt- alt for mange ganger. Eller? Det skjønner du sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags erfaring man har med upper class jobbmessig kommer vel an på hva slags type jobb man har.

Jeg har faktisk en fortid som eksosrype - jobbet en sommer i bomringen da jeg studerte! ;-) Da var det vrikelig _klasseforskjell_ på mange av dem som passerte oppe ved Frøen og dem som passerte i ytre Oslo Øst.

Ved Frøen kom de fiine, eldre damene i sin dyre Jaguar, chanel-drakter og ferdiglagt hår og var blide, smilte og snakket hyggelig og ønsket meg god dag og skrøt over hvor hyggelige og blide vi i bomstasjonen var.

På 'andre sida' kunen man bli utsatt for tyggegummislafsende rips med Grorud-palme som prøvde å latterliggjøre meg overfor venninnene i den skræbbete bilen. De fant vel en slags glede i å tenke at det ihvertfall var ett menneske i denne byen som var lavere på rangstigen enn dem selv...

Men jeg tror ikke at Jaguar-damene ved Frøen hadde ønsket at jeg skulle komme hjem til dem på te i Securitasuniformen min...;-)

*LOL*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er veldig rart at du ikke ser forskjellen på å hisse seg opp og ta av i en diskusjon en gang i blant og den systematiske mobbinga Jølsen drev med mot samme person mange ganger daglig.

Jeg begynner nesten å lure litt på ditt kvinnesyn.

''Jeg synes det er veldig rart at du ikke ser forskjellen på å hisse seg opp og ta av i en diskusjon en gang i blant og den systematiske mobbinga Jølsen drev med mot samme person mange ganger daglig.''

Det er klart eg ser forskjell på det, men ytringsfrihet er ytringsfrihet!

Utdrag fra Grunnlovens paragraf nr 100.

''Frimodige Ytringer om Statsstyrelsen og hvilkensomhelst anden Gjenstand ere Enhver tilladte.''

''Forhaandscensur og andre forebyggende Forholdsregler kunne ikke benyttes, medmindre det er nødvendigt for at beskytte Børn og Unge imod skadelig Paavirkning fra levende Billeder.''

''Det paaligger Statens Myndigheder at lægge Forholdene til Rette for en aaben og oplyst offentlig Samtale.''

''Jeg begynner nesten å lure litt på ditt kvinnesyn.''

Det er du i din fulle rett til å lure på så mye du vil, og ytre deg her (og der) om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg må innrømme at jeg synes det var litt rart:-)

Muligens var det en pekepinn til hvem som er webmaster? Jeg bare gjetter nå, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler på at det finnes det regimet i verden som verdsetter ytringsfrihet og som ikke samtidig har regler for å beskytte folk mot sjikane.

Det er godt mulig du har rett i.

Sjikane er ikkje bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...