Gå til innhold

Fin hilsen fra en eks...


morsan

Anbefalte innlegg

Ja jeg må innrømme at jeg synes det var litt rart:-)

Det var veldig rart. Det var ikke noe annet enn en diskusjon mellom to jevnbyrdige bidragsytere, hvor verken den ene eller den andre kunne sees på som ufin. Merkelig!

Kanskje vi får et svar på det etter hvert. Men jeg tror nesten ikke det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 186
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Colette

    35

  • morsan

    31

  • laban

    7

  • AneM1365380603

    7

Mest aktive i denne tråden

Muligens var det en pekepinn til hvem som er webmaster? Jeg bare gjetter nå, men...

Vet ikke, men jeg ville heller trodd at hun da ville slettet andre ting i tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig rart. Det var ikke noe annet enn en diskusjon mellom to jevnbyrdige bidragsytere, hvor verken den ene eller den andre kunne sees på som ufin. Merkelig!

Kanskje vi får et svar på det etter hvert. Men jeg tror nesten ikke det :-)

Det kan jo hende at det har blitt med i dragsuget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo fordi han har gått alt for langt- alt for mange ganger. Eller? Det skjønner du sikkert.

Joda eg skjønner det, men eg synes de burde sletta de slemme innlegga og latt de snille stå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo hende at det har blitt med i dragsuget.

Nei, det kan jeg ikke tro. At de har så liten respekt for innlegg som skrives her at de bare sletter vilt. Det er i tilfelle helt utrolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg synes det er veldig rart at du ikke ser forskjellen på å hisse seg opp og ta av i en diskusjon en gang i blant og den systematiske mobbinga Jølsen drev med mot samme person mange ganger daglig.''

Det er klart eg ser forskjell på det, men ytringsfrihet er ytringsfrihet!

Utdrag fra Grunnlovens paragraf nr 100.

''Frimodige Ytringer om Statsstyrelsen og hvilkensomhelst anden Gjenstand ere Enhver tilladte.''

''Forhaandscensur og andre forebyggende Forholdsregler kunne ikke benyttes, medmindre det er nødvendigt for at beskytte Børn og Unge imod skadelig Paavirkning fra levende Billeder.''

''Det paaligger Statens Myndigheder at lægge Forholdene til Rette for en aaben og oplyst offentlig Samtale.''

''Jeg begynner nesten å lure litt på ditt kvinnesyn.''

Det er du i din fulle rett til å lure på så mye du vil, og ytre deg her (og der) om dette.

Heretter skal jeg følge etter deg å kalle deg horebukk i alle dine innlegg.

Det er jo ytringsfrihet så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det kan jeg ikke tro. At de har så liten respekt for innlegg som skrives her at de bare sletter vilt. Det er i tilfelle helt utrolig.

Med 'dragsuget' menes ikke slette vilt, men at når man sletter innlegg lenger opp, så blir også alle svar under dette innlegget borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda eg skjønner det, men eg synes de burde sletta de slemme innlegga og latt de snille stå.

Det blir for mye jobb på en bruker, tror jeg. Pluss at tålmodigheten er oppbrukt, for lengst. Skjønner ikke helt din sympati den veien. Han har jo ikke alltid vært like snill, for å si det sånn. Han har stort sett vært ufyselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heretter skal jeg følge etter deg å kalle deg horebukk i alle dine innlegg.

Det er jo ytringsfrihet så.

Bare kall meg horebukk du.

Eg gir nå blanke faen uansett. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Bare kall meg horebukk du.

Eg gir nå blanke faen uansett. :-)

En mann blir vel mer krenket over å bli kalt f eks skinkerytter enn horebukk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heretter skal jeg følge etter deg å kalle deg horebukk i alle dine innlegg.

Det er jo ytringsfrihet så.

Jeg synes du skal skjerpe deg overfor Geir nå, VKF:-( Føler det nesten om om du krangler med han i stedet for mannen du er gift med.....Beklager å måtte si det, men jeg håper ikke roen i hjemmet opprettholdes ved å bruke Geir som skyteskive. Det er i så fall temmelig urettferdig !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal skjerpe deg overfor Geir nå, VKF:-( Føler det nesten om om du krangler med han i stedet for mannen du er gift med.....Beklager å måtte si det, men jeg håper ikke roen i hjemmet opprettholdes ved å bruke Geir som skyteskive. Det er i så fall temmelig urettferdig !

''men jeg håper ikke roen i hjemmet opprettholdes ved å bruke Geir som skyteskive.''

Oi! DEN muligheten har jeg ikke tenkt på før!! Nå blir farsan glad i tiden som kommer;-) ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''men jeg håper ikke roen i hjemmet opprettholdes ved å bruke Geir som skyteskive.''

Oi! DEN muligheten har jeg ikke tenkt på før!! Nå blir farsan glad i tiden som kommer;-) ;-)

Farsan? Er det faren din? Du skjønner sikkert at det er fullt mulig å flytte diskusjoner fra en person til en annen. Bare temaet stemmer sånn noenlunde overens :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Tenker på mannen din og homodonut'en*S*

Den ble raka bort ganske så kjapt, he he. Jeg lufta for han i går om han ikke kunne spare til litt skjegg igjen, og det kom et klart "NEI!". De ler visst av han på jobben fremdeles. Det var ikke måte på hvor mange homosmultring-kommentarer han fikk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...