adelie Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Noen lyder du synes er morsomme? Jeg synes lyden av en nuppefjerner. Når den svelger unna nupper den finner (sokkenupper). Den høres glupsk ut! 0 Siter
henrikke71 Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Jeg elsker snåle lyder, godt å høre at man ikke er den eneste som har denne litt merkelige interessen;-) Har ikke hørt nuppefjernerlyd, men den høres morsom ut. Den lyden fra busser når de fiser er ganske god, lyden av gamle arkade-spill fra åtti-tallet er helt genial. Pac-man f eks. Og Ice Climber http://www.youtube.com/watch?v=zJN_O-VS4uo Men det er kanskje mere over i musikk, og ikke lyd... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Hullmaskinlyden. Ja, hadde helt glemt at jeg elsket klikket fra hullemaskinen da jeg var liten! 0 Siter
cathlin Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Ja, hadde helt glemt at jeg elsket klikket fra hullemaskinen da jeg var liten! Jeg liker også lyder av når man brekker noe porøst, f.eks sånne porøse sandsteiner. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Jeg liker også lyder av når man brekker noe porøst, f.eks sånne porøse sandsteiner. Ja . Hvordan klarer du å komme på sånt? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Jeg liker også lyder av når man brekker noe porøst, f.eks sånne porøse sandsteiner. Liker forresten også lyden av fottrykk i kald og hard snø. 0 Siter
cathlin Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Ja . Hvordan klarer du å komme på sånt? Hehe, sikkert fordi jeg begynte å tenke intenst på det, som en avledning i forhold til det jeg egentlig skal gjøre, nemlig lese. Så over til fotosyntesen! ;-) 0 Siter
cathlin Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Liker forresten også lyden av fottrykk i kald og hard snø. Snølyder er gode. 0 Siter
Gjest vingla Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Lyden når en hopper, tråkker på frosset is i sølepytter! 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Liker forresten også lyden av fottrykk i kald og hard snø. Knitrelyd i snø er barndomsminner 0 Siter
adelie Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Skrevet 4. februar 2009 Jeg elsker snåle lyder, godt å høre at man ikke er den eneste som har denne litt merkelige interessen;-) Har ikke hørt nuppefjernerlyd, men den høres morsom ut. Den lyden fra busser når de fiser er ganske god, lyden av gamle arkade-spill fra åtti-tallet er helt genial. Pac-man f eks. Og Ice Climber http://www.youtube.com/watch?v=zJN_O-VS4uo Men det er kanskje mere over i musikk, og ikke lyd... hehe .. ''Men det er kanskje mere over i musikk, og ikke lyd...'' Heller ulyd! 0 Siter
adelie Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Skrevet 4. februar 2009 Hullmaskinlyden. Hva sier den igjen? Tzæpp, tzæpp? 0 Siter
adelie Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Skrevet 4. februar 2009 Liker forresten også lyden av fottrykk i kald og hard snø. Åja! Sqoiiik, sqoiik... Herlig. 0 Siter
adelie Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Skrevet 4. februar 2009 Lyden når en hopper, tråkker på frosset is i sølepytter! Den herlige lyden, også når en innsjø har fått en millimeter tynt dekke. Åhhhjeg elsker den lyden, og så får jeg litt dårlig samvittighet for ungene som kommer etter meg, og så har jeg 'tatt' noe av isen. Men flotte istapper lar jeg være i fred. De er så vakre. Men alle unger brekker dem! *flire* 0 Siter
Gjest Vinita Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Har en behagelig lyd : ) Lyden av regn når man sitter tørr og varm inni et telt,det er også den beste lyden å sovne til. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Åh, dette var en koselig tråd! Hører for meg alle de gode lydene nedover her, og de brakte med seg mange gode minner ) 0 Siter
henrikke71 Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 hehe .. ''Men det er kanskje mere over i musikk, og ikke lyd...'' Heller ulyd! hæ?! pacman ulyd? aldri;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.