Gå til innhold

Hva syns du?

Anbefalte innlegg

Gjest littanonym
Skrevet

Traff en fyr på fest i helga, og det ble litt flørting og småklining på slutten av kvelden. Spurte ikke etter tlf nr hans, men han aksepterte en venneforespørsel på facebook dagen etter.

Aberet er at jeg er 27, mens han er 21...jeg ble likevel litt nyskjerrig på ham. Hva syns dere? Er dette litt på kanten?

Usikker på om jeg skal spørre om han vil finne på noe...Nesten barnerov, jo...

Skrevet

Kjør på :) Han kan jo vise seg å være en voksen 21 åring :)

Gjest littanonym
Skrevet

Kjør på :) Han kan jo vise seg å være en voksen 21 åring :)

Jeg slites mellom alle fordommene jeg har mot å date fyrer mer enn 3 år yngre enn meg selv, og tanken om at man lever jo bare en gang :)

Kanskje jeg gjør det...etterpå!

Skrevet

''Nesten barnerov, jo''

Tull. Alder er bare tall på et papir. Trives man sammen er alder uvesentlig. Og så lenge han er over 18 ser jeg ikke noe galt i det. :-)

Lykke til med flørten!

Skrevet

Ikke bry deg med tøvete ting som alder. Nyt livet - og gutten. Barnerov er det ikke.

Skrevet

Herlighet, dere er myndige begge to - ja. dere er jo til og med i tjueåra begge to. Kjør på!

Gjest slem i dag
Skrevet

Siden du skriver nyskjerrig med kj..., så kjør på:-)

AneM1365380603
Skrevet

Hvis jeg var singel ville ikke alderen vært noe problem. Dere er jo voksne begge to :)

Skrevet

Siden du skriver nyskjerrig med kj..., så kjør på:-)

den der var litt slem, men morsom:)

Skrevet

Typen min er åtte år yngre enn meg. Han trodde ikke på meg når vi møttes og jeg sa hvor gammel jeg var, så klart jeg falt for han;-) Alder er ikke noe hinder, dere kan saktens være på bølgelende med seks års aldersforskjell. Kjæresten min er moden for alderen, og jeg er dritbarnslig, så det er perfect match:)

Skrevet

Det er nå bare 6 års aldersforskjell da. Jeg hadde ikke hatt betenkeligheter i alle fall :)

Det forutsetter jo at han er noget moden da...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...