Gå til innhold

kebab er digg, men ikke sååå digg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud...

Men ingenting forundrer meg ang kebab lenger. Da jeg kom på HiO på Bislet første skoledag, var det 30 meter kø uttafor Bislet kebab. Og da var klokka 10.15..

candyqueen_83
Skrevet

Jeg elsker kebab, men jeg hadde nok heller ventet til i morgen og spandert på meg en til 70 kr altså :o)

Gjest Justini
Skrevet

Dette handler nok om 95% ungdom som har fritidsproblemer i utgangspunktet. De kunne like godt henge utenfor kebabsjappa og få seg litt gratis mat som å stå å henge på hvilket som helst annet gatehjørnet!

Skrevet

Er veldig glad i kebab jeg,men du hadde nok ikke funnet meg i den køen heller.

Her koster kebaben 60 kr : )

Skrevet

Er veldig glad i kebab jeg,men du hadde nok ikke funnet meg i den køen heller.

Her koster kebaben 60 kr : )

Kebab er godt ja, men jeg spiser kun kjøttet, uten grønnsaker og dressing. Enda synes jeg det er godt :)

Men aldri i verden om jeg ville stått i _den_ køen for det :)

AneM1365380603
Skrevet

Det hadde ikke jeg heller giddet, selv om jeg elsker kebab. Rart at jeg liker det i grunnen, for tidligere ble jeg ofte syk av å spise det. En stund etter måltidet ble jeg hvit som et laken, jeg skalv og kasta opp. Jeg var på nippet til å ringe mattilsynet, eller noe ;) De siste åra har jeg ikke blitt syk.

Skrevet

50kr med cola på Bislet Kebab. Det hadde ikke jeg stått i kø for i timesvis heller

Skrevet

Har ikke fått en anstendig kebab på årevis, den siste fikk jeg på rallytur i sverige for fem år siden tror jeg. Her i danmark fins det ikke god kebab, og jeg har problemer med å finne god kebab når jeg er i oslo også. Blir nesten lei meg, skal jeg aldri få en lekker kebab mere, eller kan dere anbefale gode kebabsteder til når neste oslotur står for døren?

candyqueen_83
Skrevet

Har ikke fått en anstendig kebab på årevis, den siste fikk jeg på rallytur i sverige for fem år siden tror jeg. Her i danmark fins det ikke god kebab, og jeg har problemer med å finne god kebab når jeg er i oslo også. Blir nesten lei meg, skal jeg aldri få en lekker kebab mere, eller kan dere anbefale gode kebabsteder til når neste oslotur står for døren?

Bislett kebab skal visst være best i Oslo, men jeg har aldri spist der. Sibylla i Lillestrøm har god kebab ;O)

Skrevet

Bislett kebab skal visst være best i Oslo, men jeg har aldri spist der. Sibylla i Lillestrøm har god kebab ;O)

He he, har aldri vært i Lillestrøm, kanskje jeg skal hoppe av flytoget neste gang. Kanskje de har så god kebab der at jeg aldri kommer meg inn til oslo, humre.

Gjest annlovinda
Skrevet

Den køen hadde jeg aldri stilt meg i for en kebab - eller for noe annen junk-mat.

Er egentlig ikke noe glad i kebab heller - men spiser det på natta de få gangene i året jeg har vært på byen. Og da er det skikkelig digg.

Skrevet

Jeg hadde gladelig betalt 70 kroner for å _slippe_ å spise kebab!!

Skrevet

Jeg hadde gladelig betalt 70 kroner for å _slippe_ å spise kebab!!

*hehe*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...