Gjest Prompelukten Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 jeg synes desidert andres....lurer på om det bare er meg som synes det. Min egen promplukt gjør meg ingenting, synes ikke den er ubehagelig engang. 0 Siter
Åsemor Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Er du en av de som bare "må" snuse litt på din egen promp, eller? 0 Siter
Gjest Prompelukten Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Er du en av de som bare "må" snuse litt på din egen promp, eller? jepp (0: 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Selvfølgelig andres ) Min dufter bare blomster. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Er du en av de som bare "må" snuse litt på din egen promp, eller? Lol! 0 Siter
Rith Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Nå for tiden..definitivt min egen! Må ha noe å gjøre med at jeg er gravid å gjøre..det lukter helt for jævli! 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 All fiselukt er ekkel. Som kvinne fiser jeg aldri 0 Siter
Gjest fiser under dyna og lar den godgjøre seg Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Min egen fislukt lukter til tider rimelig råttent, men likevel syns jeg den er ganske god og må sniffe litt på den. Andre sin fislukt er kvalmt. De har liksom ikke en slik aroma og fylde som fisen min har, ikke stikker de sånn deilig i nesen heller. Folk flest har for tam fislukt. 0 Siter
Bookworm Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Holdt på å si, selvfølgelig synes jeg andres prompelukt er verst... Men egen kan jeg tolerere på en helt annen måte (Guri for en diskusjon så tidlig på en torsdag)... 0 Siter
Bookworm Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Min egen fislukt lukter til tider rimelig råttent, men likevel syns jeg den er ganske god og må sniffe litt på den. Andre sin fislukt er kvalmt. De har liksom ikke en slik aroma og fylde som fisen min har, ikke stikker de sånn deilig i nesen heller. Folk flest har for tam fislukt. ''men likevel syns jeg den er ganske god og må sniffe litt på den.'' Æsj!! 0 Siter
Bookworm Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 All fiselukt er ekkel. Som kvinne fiser jeg aldri Nei selvfølgelig - det burde jeg jo ha svart... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Begge er ille, men andres er desidert verst. 0 Siter
morsan Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Min egen fislukt lukter til tider rimelig råttent, men likevel syns jeg den er ganske god og må sniffe litt på den. Andre sin fislukt er kvalmt. De har liksom ikke en slik aroma og fylde som fisen min har, ikke stikker de sånn deilig i nesen heller. Folk flest har for tam fislukt. *ha ha* 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 *ha ha* En gang kom jeg til å slippe en skikkelig bønne i bilen mens jeg kjørte barna. Ble litt flau overfor dem, men minstemann påstod at den luktet kjempegodt! DA ble jeg litt kvalm :# 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.