Gå til innhold

Quiz om dingser!

Anbefalte innlegg

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• henrikke71

18

• morsan

6

• bustebeisa

4

• mrxx

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

11 av 20...

Ikke helt stødig på dingser, skjønner jeg... Men jeg tror virkelig ikke at det ene der var russisk sukkerspinn, altså;-)

Skrevet

19 av 20. :o)

Wow, imponerende - jeg hadde en god dose med gjetting på den, altså:-)

Skrevet

Jeg var helt sikker på at jeg hadde alt riktig, men hadde 19 og jeg vet ikke hva jeg har svart feil på. Jeg hadde forresten mye av dette i garasjen min:-)

Skrevet

Jeg var helt sikker på at jeg hadde alt riktig, men hadde 19 og jeg vet ikke hva jeg har svart feil på. Jeg hadde forresten mye av dette i garasjen min:-)

Nå ble jeg stolt. :-)

At jeg klarte like bra som deg. :-)

Skrevet

Wow, imponerende - jeg hadde en god dose med gjetting på den, altså:-)

Nysgjerrig av meg, så når jeg har vært med andre i garasje og verksted, så maser og graver jeg. :-)

Skrevet

Nå ble jeg stolt. :-)

At jeg klarte like bra som deg. :-)

Ikke verst det:-) Men jeg fant ikke ut hva jeg hadde svart feil på.

Skrevet

Ikke verst det:-) Men jeg fant ikke ut hva jeg hadde svart feil på.

Kanskje den om rockebandet? ;-) For det var vel neppe et spørsmål om _dingser_!!

Skrevet

Kanskje den om rockebandet? ;-) For det var vel neppe et spørsmål om _dingser_!!

Jeg også stusset litt over det spørsmålet der. Kan jo være der jeg tok feil.

Skrevet

9 av 15...

Ikke spesielt stødig på matlaging heller, skjønner jeg. Ingen som har en bokquiz da? ;-)

Da kanskje du er bedre på denne? Ja, nå fant jeg ikke en bokquiz, men tenkte dette var et godt alternativ:) Jeg fikk 15 av 20 på denne, litt skuffet over meg selv der..

Skrevet

12 av 20, hvilket jeg er superfornøyd med:-)

Bra jobba:)

Skrevet

12 av 15 her også.

Der var det mye gjetting på meg altså, så god forstand har jeg bestemt ikke på kokekunst!

Skrevet

19 av 20, det var bare gjengetappen jeg blingsa på.

Mange kjekke dingser der forresten, har en del av dem i heimen.

Skrevet

19 av 20, det var bare gjengetappen jeg blingsa på.

Mange kjekke dingser der forresten, har en del av dem i heimen.

Der er du i toppen med mrxx og bustebeisa, gitt:-) folk har forstand på dingsbumser her altså!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...