Gå til innhold

Quiz om dingser!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, her må du altså holde deg fast, denne er en hard nøtt å knekke. *knegg*

http://quiz.start.no/?p=play&quizID=51847

Herremoses for en gruuuuusom test!! Både mht enkelte av svaralternativene, og mht skrivefeilene.

Hva er man om man er en snobb - bortsjemt (!!) dum eller frekk?? Hva slags alternativer er det da?

Og "muse fletter" *grøss* "stådd" "kjøre tøy" "vert" (i betydningen "vært") + ørten andre orddelingsfeil.

"hva ville du helst hadd? .... en book" - hvafforno??

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• henrikke71

18

• morsan

6

• bustebeisa

4

• mrxx

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Herremoses for en gruuuuusom test!! Både mht enkelte av svaralternativene, og mht skrivefeilene.

Hva er man om man er en snobb - bortsjemt (!!) dum eller frekk?? Hva slags alternativer er det da?

Og "muse fletter" *grøss* "stådd" "kjøre tøy" "vert" (i betydningen "vært") + ørten andre orddelingsfeil.

"hva ville du helst hadd? .... en book" - hvafforno??

jeg holdt på å falle av stolen av latter når jeg tok den testen, he he, det språket! Er nok ikke den skarpeste kniven i skuffen hun der:-D

Skrevet

jeg holdt på å falle av stolen av latter når jeg tok den testen, he he, det språket! Er nok ikke den skarpeste kniven i skuffen hun der:-D

...eventuelt veldig ung, men isåfall er hun påfallende opptatt av moter og limo og party! ;-)

ja, den testen ble underholdning på et litt annet nivå enn som quiz;-)

Skrevet

...eventuelt veldig ung, men isåfall er hun påfallende opptatt av moter og limo og party! ;-)

ja, den testen ble underholdning på et litt annet nivå enn som quiz;-)

Ja, hun kan vel neppe være så gammel, stakkar, humre:)

Gjest Elextra
Skrevet

Ok, her må du altså holde deg fast, denne er en hard nøtt å knekke. *knegg*

http://quiz.start.no/?p=play&quizID=51847

Hehe, tok den nå, det var da en utrolig teit test! VM i skrivefeil! Og kan ikke forstå det finnes noen fasit på de dumme spørsmålene og alternativene? Det gjør kanskje ikke det? Jeg fikk i hvertfall

''Perfekt! elsker deg vi har så mye til felles jeg lever på mote

73% har landet på denne bedømmelsen.''

Skrevet

Hehe, tok den nå, det var da en utrolig teit test! VM i skrivefeil! Og kan ikke forstå det finnes noen fasit på de dumme spørsmålene og alternativene? Det gjør kanskje ikke det? Jeg fikk i hvertfall

Jeg fikk også den der "elsker deg - vi har så mye til felles-greia"! Ikke akkurat en drømmesituasjon å havne i samme kategori som hun som laget den quiz'en;-)

Skrevet

Hi hi, ja, og det dustete resultatet, lo godt i skjegget her:) Tror jeg fikk det samme som deg, humre.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg fikk også den der "elsker deg - vi har så mye til felles-greia"! Ikke akkurat en drømmesituasjon å havne i samme kategori som hun som laget den quiz'en;-)

Hun og jeg er nok bare sååå close, assa! :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...