morsan Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Ok, her må du altså holde deg fast, denne er en hard nøtt å knekke. *knegg* http://quiz.start.no/?p=play&quizID=51847 Herremoses for en gruuuuusom test!! Både mht enkelte av svaralternativene, og mht skrivefeilene. Hva er man om man er en snobb - bortsjemt (!!) dum eller frekk?? Hva slags alternativer er det da? Og "muse fletter" *grøss* "stådd" "kjøre tøy" "vert" (i betydningen "vært") + ørten andre orddelingsfeil. "hva ville du helst hadd? .... en book" - hvafforno?? 0 Siter
henrikke71 Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Skrevet 5. februar 2009 Herremoses for en gruuuuusom test!! Både mht enkelte av svaralternativene, og mht skrivefeilene. Hva er man om man er en snobb - bortsjemt (!!) dum eller frekk?? Hva slags alternativer er det da? Og "muse fletter" *grøss* "stådd" "kjøre tøy" "vert" (i betydningen "vært") + ørten andre orddelingsfeil. "hva ville du helst hadd? .... en book" - hvafforno?? jeg holdt på å falle av stolen av latter når jeg tok den testen, he he, det språket! Er nok ikke den skarpeste kniven i skuffen hun der:-D 0 Siter
morsan Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 jeg holdt på å falle av stolen av latter når jeg tok den testen, he he, det språket! Er nok ikke den skarpeste kniven i skuffen hun der:-D ...eventuelt veldig ung, men isåfall er hun påfallende opptatt av moter og limo og party! ;-) ja, den testen ble underholdning på et litt annet nivå enn som quiz;-) 0 Siter
henrikke71 Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Skrevet 5. februar 2009 ...eventuelt veldig ung, men isåfall er hun påfallende opptatt av moter og limo og party! ;-) ja, den testen ble underholdning på et litt annet nivå enn som quiz;-) Ja, hun kan vel neppe være så gammel, stakkar, humre:) 0 Siter
Aggathe Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 18 av 20! Sier meg fornøyd med den tror jeg! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Ok, her må du altså holde deg fast, denne er en hard nøtt å knekke. *knegg* http://quiz.start.no/?p=play&quizID=51847 Hehe, tok den nå, det var da en utrolig teit test! VM i skrivefeil! Og kan ikke forstå det finnes noen fasit på de dumme spørsmålene og alternativene? Det gjør kanskje ikke det? Jeg fikk i hvertfall ''Perfekt! elsker deg vi har så mye til felles jeg lever på mote 73% har landet på denne bedømmelsen.'' 0 Siter
morsan Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Hehe, tok den nå, det var da en utrolig teit test! VM i skrivefeil! Og kan ikke forstå det finnes noen fasit på de dumme spørsmålene og alternativene? Det gjør kanskje ikke det? Jeg fikk i hvertfall ''Perfekt! elsker deg vi har så mye til felles jeg lever på mote 73% har landet på denne bedømmelsen.'' Jeg fikk også den der "elsker deg - vi har så mye til felles-greia"! Ikke akkurat en drømmesituasjon å havne i samme kategori som hun som laget den quiz'en;-) 0 Siter
henrikke71 Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Skrevet 5. februar 2009 Hehe, tok den nå, det var da en utrolig teit test! VM i skrivefeil! Og kan ikke forstå det finnes noen fasit på de dumme spørsmålene og alternativene? Det gjør kanskje ikke det? Jeg fikk i hvertfall ''Perfekt! elsker deg vi har så mye til felles jeg lever på mote 73% har landet på denne bedømmelsen.'' Hi hi, ja, og det dustete resultatet, lo godt i skjegget her:) Tror jeg fikk det samme som deg, humre. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Jeg fikk også den der "elsker deg - vi har så mye til felles-greia"! Ikke akkurat en drømmesituasjon å havne i samme kategori som hun som laget den quiz'en;-) Hun og jeg er nok bare sååå close, assa! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.