Gå til innhold

Noen rockeeksperter her? Eller god hukommelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker dere et program som ble vist, den gangen kun NRK eksisterte, engang på åttitallet, om rockens historie? Det var en morsom brite (tror det var Jools Holland) som reiste rundt i USA og intervjuet forskjellige rock/blues-artister, husker spesielt godt Fats Domino.

Programlederen var så utrolig morsom. Han fortalte hele tiden små vitser, hva en levy, i drove my chevy to the levy betyr og sånt noe tull.

Er det bare meg som har fått med meg dette programmet, eller er det andre her som har sett det? Vil så gjerne finne ut av hva det var så jeg kan skaffe det, må bare se det igjen!

Skrevet

Send en epost til NRK og spør?

Ja, det kan jeg selvsagt godt, takk for det:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...