henrikke71 Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Kjæresten og meg hadde treårsdag på tirsdagen, vi skal møtes på midtveien i helga og feire litt. Gjør dere noe spesielt på den dagen dere ble kjærester, eller har dere i det hele tatt en sånn dag? Vi syns det er litt kos vi, går gjerne ut og spiser og hygger oss, men skulle kanskje prøve noe nytt. Tips? 0 Siter
morsan Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Vi bruker som regel å nøye oss med å kommentere at "i-dag-er-det-x-år-siden..." og hvis det passer seg slik, kan det jo hende vi skåler i et glass vin eller to;-) Men til høsten blir det 20-årsdag, så kanskje vi gjør mer ut av det da? ;-) 0 Siter
henrikke71 Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Skrevet 5. februar 2009 Vi bruker som regel å nøye oss med å kommentere at "i-dag-er-det-x-år-siden..." og hvis det passer seg slik, kan det jo hende vi skåler i et glass vin eller to;-) Men til høsten blir det 20-årsdag, så kanskje vi gjør mer ut av det da? ;-) Vi liker gode unnskyldninger for å være litt "festlige" vi da sjø, kremt;) Men 20 år da, det står det respekt av. Krever vel litt mere enn et beskjedent rødvinsglass det:) 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Vi vet hvilken dag vi møttes, ja (;-)), og de par første årene gjorde vi nok noe ut av det. Men - nå koker det bare bort i kålen, liksom, det er travel tider. :-) Vi minner hverandre på det, da, både den dagen, dagen for frier, dagen vi satte på oss ringer og dagen vi giftet oss. Feiringer er det derimot dårlig med for tida, vi får "ta'n helt ut" på 15-års bryllupsdag, tenker jeg! :-) 0 Siter
Bookworm Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Før vi ble forlovet, feirer vi "ble-sammen-dagen", før vi ble gift feiret vi forlovelsesdagen, og nå feirer bryllupsdagen. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Vi bruker som regel å nøye oss med å kommentere at "i-dag-er-det-x-år-siden..." og hvis det passer seg slik, kan det jo hende vi skåler i et glass vin eller to;-) Men til høsten blir det 20-årsdag, så kanskje vi gjør mer ut av det da? ;-) ''Men til høsten blir det 20-årsdag, så kanskje vi gjør mer ut av det da? ;-)'' Da burde du invitere med deg mannen din på en overraskelsestur til et spennende sted! Ordne alt på forhånd og få ham til å holde av helgen uten å fortelle hva dere skal eller at dere skal noe spennende :-). Det gjorde jeg til vår 5-års bryllupsdag, og tenker å gjøre noe lignende til 10-årsjubileet (med mindre mannen min kommer meg i forkjøpet - men det tviler jeg på!) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Vi feirer gjerne både "bli-sammen"-dagen og bryllupsdagen, enten ved å lage en bedre middag, gå ut og spise eller kanskje bare ta et glass vin sammen. Og kanskje, men ikke nødvendigvis, blomster og gave®. Til femårsdagen vår arrangerte jeg overaskelsestur og hadde ordnet barnevakt og alt. Det var gøy! 0 Siter
henrikke71 Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Skrevet 5. februar 2009 Vi vet hvilken dag vi møttes, ja (;-)), og de par første årene gjorde vi nok noe ut av det. Men - nå koker det bare bort i kålen, liksom, det er travel tider. :-) Vi minner hverandre på det, da, både den dagen, dagen for frier, dagen vi satte på oss ringer og dagen vi giftet oss. Feiringer er det derimot dårlig med for tida, vi får "ta'n helt ut" på 15-års bryllupsdag, tenker jeg! :-) Ja, det blir vel sånn med oss også etterhvert. Men så lenge man vet at man er "the ones" så gjør det vel heller ikke så mye. Vi er jo gode til å være glade i hverandre ellers også så 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Ja, det blir vel sånn med oss også etterhvert. Men så lenge man vet at man er "the ones" så gjør det vel heller ikke så mye. Vi er jo gode til å være glade i hverandre ellers også så I en fase i livet så druker kanskje sånne dager litt, men jeg er prisipiell tilhenger av å feire hyggelige ting - så vi tar det kanskje opp igjen. :-) Kos dere i helga! 0 Siter
henrikke71 Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Skrevet 5. februar 2009 Vi feirer gjerne både "bli-sammen"-dagen og bryllupsdagen, enten ved å lage en bedre middag, gå ut og spise eller kanskje bare ta et glass vin sammen. Og kanskje, men ikke nødvendigvis, blomster og gave®. Til femårsdagen vår arrangerte jeg overaskelsestur og hadde ordnet barnevakt og alt. Det var gøy! det er kjempearti å overraske, enda morsommere enn å bli overrasket selv:) 0 Siter
henrikke71 Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Skrevet 5. februar 2009 I en fase i livet så druker kanskje sånne dager litt, men jeg er prisipiell tilhenger av å feire hyggelige ting - så vi tar det kanskje opp igjen. :-) Kos dere i helga! Takk, det skal vi gjøre vettu, og så må dere prøve å finne tid til litt mimring også da:) 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Vi feirer bursdagen til sønnen vår den dagen vi møttes. Vi ble sammen på dagen 6 år før sønnen vår ble født. 0 Siter
morsan Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 ''Men til høsten blir det 20-årsdag, så kanskje vi gjør mer ut av det da? ;-)'' Da burde du invitere med deg mannen din på en overraskelsestur til et spennende sted! Ordne alt på forhånd og få ham til å holde av helgen uten å fortelle hva dere skal eller at dere skal noe spennende :-). Det gjorde jeg til vår 5-års bryllupsdag, og tenker å gjøre noe lignende til 10-årsjubileet (med mindre mannen min kommer meg i forkjøpet - men det tviler jeg på!) God idé, men det er midt i skolens høstferie, så sjansen er nok større for at det blir en familietur;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 God idé, men det er midt i skolens høstferie, så sjansen er nok større for at det blir en familietur;-) ''God idé, men det er midt i skolens høstferie, så sjansen er nok større for at det blir en familietur;-)'' Da kan du jo informere gemalen om at det blir tur til svigermor, og sette kurs for flyplassen i stedet! Tipper han blir storøyd når han ser deg ta av mot Gardermoen! Du kan jo jukse litt med bagasjepakkingen og ta med et par plagg til ham som passer destinasjonen. Kjempeidé? Ja! 0 Siter
morsan Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 ''God idé, men det er midt i skolens høstferie, så sjansen er nok større for at det blir en familietur;-)'' Da kan du jo informere gemalen om at det blir tur til svigermor, og sette kurs for flyplassen i stedet! Tipper han blir storøyd når han ser deg ta av mot Gardermoen! Du kan jo jukse litt med bagasjepakkingen og ta med et par plagg til ham som passer destinasjonen. Kjempeidé? Ja! ''Du kan jo jukse litt med bagasjepakkingen og ta med et par plagg til ham som passer destinasjonen.'' *tørker lattertårer* Han er så langt unna Lillemus sin kjæreste som det går an når det gjelder interesse for klær, så en bagasjepakking gjort av meg hadde virkelig vært ille! ;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 ''Du kan jo jukse litt med bagasjepakkingen og ta med et par plagg til ham som passer destinasjonen.'' *tørker lattertårer* Han er så langt unna Lillemus sin kjæreste som det går an når det gjelder interesse for klær, så en bagasjepakking gjort av meg hadde virkelig vært ille! ;-) ''Han er så langt unna Lillemus sin kjæreste som det går an når det gjelder interesse for klær, så en bagasjepakking gjort av meg hadde virkelig vært ille! ;-)'' Destod større pris setter han på at du har et par plagg i bakhånd når han skjønner turen går til Paris og ikke til svigermor! 0 Siter
BMS! Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Tja, feirer å feierer. Vi hadde store planer om å ha åpent hus forje fredag, når vi hadde 10 års bryllupsdag. Men vi var så slitene, at vi bestemte oss for å "feire" alene. Men så var vi enda slitnere, så droppet både vin og champanen, sånn kan det gå. Jeg lå vel mest å snorket å sov ;-) Men jeg fikk blomster, det får jeg vært år, og vi pleier å kose oss med litt vin og en god middag, men som regel er vi på jobbreise, den dagen, men vi sniker oss noen timer for oss selv.... Andre dager feier vi ikke, untatt bursdager. Kos dere :-D 0 Siter
morsan Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 ''Han er så langt unna Lillemus sin kjæreste som det går an når det gjelder interesse for klær, så en bagasjepakking gjort av meg hadde virkelig vært ille! ;-)'' Destod større pris setter han på at du har et par plagg i bakhånd når han skjønner turen går til Paris og ikke til svigermor! ...spørs om jeg hadde vært så happy av at han hadde flydd ut på supershopping for å skaffe alt det han mente jeg ikke hadde klart å få med;-) Men det er klart at dersom vi drar til Paris eller London er det grenser for hvor store endringer i pakkinga som er påkrevet i forhold til en tur til min mor, men ettersom vi var i Paris sist høstferie, kunne jeg vel kanskje tenke meg en sydentur denne gangen;-) Vi får se. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 ...spørs om jeg hadde vært så happy av at han hadde flydd ut på supershopping for å skaffe alt det han mente jeg ikke hadde klart å få med;-) Men det er klart at dersom vi drar til Paris eller London er det grenser for hvor store endringer i pakkinga som er påkrevet i forhold til en tur til min mor, men ettersom vi var i Paris sist høstferie, kunne jeg vel kanskje tenke meg en sydentur denne gangen;-) Vi får se. Palma! Storby og syden i ett! *S* (sier jeg som ikke har vært der, men som stadig har et håp om en tur dit) 0 Siter
morsan Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Palma! Storby og syden i ett! *S* (sier jeg som ikke har vært der, men som stadig har et håp om en tur dit) *S* Jeg har faktisk vært der, og det er en utrolig koselig by. Jeg var der på en tid på året da bading ikke føltes så naturlig, men kan gjerne se for meg at det gjør reisemålet bare enda bedre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.