Gå til innhold

En slags bursdag det òg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har fireårsdag til våren, men så langt har vi ikke feiret på noe spesielt vis. Det hører mer fjortisalderen til synes jeg. ;o) Vi gratulerer med dagen enten på sms eller direkte om vi er sammen.

Men ser ikke bort fra at jeg kan finne på noe på runde dager som 5-årsdagen da.

Skrevet

''Du kan jo jukse litt med bagasjepakkingen og ta med et par plagg til ham som passer destinasjonen.''

*tørker lattertårer* Han er så langt unna Lillemus sin kjæreste som det går an når det gjelder interesse for klær, så en bagasjepakking gjort av meg hadde virkelig vært ille! ;-)

''Han er så langt unna Lillemus sin kjæreste som det går an når det gjelder interesse for klær, så en bagasjepakking gjort av meg hadde virkelig vært ille! ;-)''

Høh. På den annen side - det er praktisk med en kar som er glad til bare skjorta er ren. ;o)

candyqueen_83
Skrevet

Vi aner ikke hvilken dag vi ble kjærester. Så nei det feirer vi ikke.

Skrevet

Vi ga hverandre gaver når det var 1 år siden vi møttes. Ellers har vi ikke markert den dagen med noe spesielt etter det.

Nå markerer vi bryllupsdagen med å konkurrere om hvem som husker å gratulerer den andre først...

Så langt leder mannen min... Sikkert fordi han bare har seg selv å tenke på om morgenen, mens jeg har meg selv + 3 barn + 3 skolesekker osv.osv. :D

Skrevet

Vi pleier kose oss litt ekstra. Men hva vi gjør avhenger litt av hvilken dag det faller på.

Vet om et par som reiser på hotell hver år på den dagen de giftet seg. Hørtes veldig koslig ut.

Koslige med slike dager da. :0)

Skrevet

''Han er så langt unna Lillemus sin kjæreste som det går an når det gjelder interesse for klær, så en bagasjepakking gjort av meg hadde virkelig vært ille! ;-)''

Høh. På den annen side - det er praktisk med en kar som er glad til bare skjorta er ren. ;o)

Absolutt! ;-)

Gjest Elextra
Skrevet

''På den annen side - det er praktisk med en kar som er glad til bare skjorta er ren. ;o)''

Men den røde skjorta må da bli veldig slitt om den vaskes hver eneste dag? ;)

Skrevet

Vi aner ikke hvilken dag vi ble kjærester. Så nei det feirer vi ikke.

Var du såååå full? ;-)

Skrevet

''På den annen side - det er praktisk med en kar som er glad til bare skjorta er ren. ;o)''

Men den røde skjorta må da bli veldig slitt om den vaskes hver eneste dag? ;)

*Fnis* Finskjorta brukes ikke hver dag, ellers har han jo et utvalg ulltrøyer nå på vinteren og rundt 60 t-skjorter å velge mellom...

Gjest Elextra
Skrevet

*Fnis* Finskjorta brukes ikke hver dag, ellers har han jo et utvalg ulltrøyer nå på vinteren og rundt 60 t-skjorter å velge mellom...

;)

candyqueen_83
Skrevet

Var du såååå full? ;-)

Hehe :o) Vi bare "ble" kjærester. Ingen som trengte å spørre. Hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...