Gå til innhold

Når dusjer du deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er mest opptatt av dette med orden i sokkeskuffen og hvorvidt det samvarierer med antall minutter bruk av rockering daglig. Hva tror du om det?

Jeg tror ar jo flere minutter man benytter rockeringen om dagen, desto mindre orden får man både i sokkeskuffer og alle andre skuffer!

• Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

16

• plommeblomst

4

• candyqueen_83

3

• AneM1365380603

2

AneM1365380603
Skrevet

Jeg synes tvert i mot at vi på dol burde få lov til å stemme over andre folks dusjevaner, spisevaner etc. Det skulle bare mangle!

Det er jo ikke så mange måneder siden vi fikk beskrivelser av selve vaskingen når en dusjer ;) Hvor begynne og hvor slutte altså....

candyqueen_83
Skrevet

Jeg dusjer om morgenen siden jeg uansett MÅ vaske håret hver morgen. Dusjer innimellom før jeg legger meg i tillegg.

Gjest VannLilja29
Skrevet

Føler det er lettere å dusje om kvelden siden jeg står opp halv fem og er litt treg om morgenen. Jeg dusjer hver kveld. Når jeg vasker håret, annen hver dag, legger jeg meg med balsam i håret, og skyller ut om morgenen, for å få følelsen av nyvasket hår:)

Gjest ViViola
Skrevet

Føler det er lettere å dusje om kvelden siden jeg står opp halv fem og er litt treg om morgenen. Jeg dusjer hver kveld. Når jeg vasker håret, annen hver dag, legger jeg meg med balsam i håret, og skyller ut om morgenen, for å få følelsen av nyvasket hår:)

''legger jeg meg med balsam i håret, og skyller ut om morgenen,''

Sånn rent praktisk: Har du da noe på hodet om natta? Eller lar du det "tørke" i håret før du legger deg?

Ser for meg et jæ.... gris, men jeg er kanskje ikke praktisk nok i tankegangen min?

Gjest ViViola
Skrevet

Jeg tror ar jo flere minutter man benytter rockeringen om dagen, desto mindre orden får man både i sokkeskuffer og alle andre skuffer!

Målet må vel være å bli så god med den ringen at man kan gjøre andre ting i tillegg - slik at det har en gevinst totalt sett?!

Skrevet

Morgen eller kveld. :o) Varierer med dagsform og behov.

Skrevet

''legger jeg meg med balsam i håret, og skyller ut om morgenen,''

Sånn rent praktisk: Har du da noe på hodet om natta? Eller lar du det "tørke" i håret før du legger deg?

Ser for meg et jæ.... gris, men jeg er kanskje ikke praktisk nok i tankegangen min?

Jeg vet om ei som fester en plastpose rundt håret når hun legger seg med balsam eller hårkurer... Jeg ville fått vanskeligheter med sovingen, hvis jeg skulle hørt den knitringen i ørene hele natta;-)

Skrevet

Jeg dusjer om kvelden før jeg legger meg.

Og så dusjer jeg på jobb før dagen starter når jeg sykler på jobb.

Gjest babydillah
Skrevet

Så sånn generelt virker det som de fleste dusjer seg hver/annenhver dag :D Det er bra. Mannen min mener jeg dusjer meg for ofte :D

Å dusje seg om morgenen nå tror jeg ikke jeg får tid til, jeg ELSKER laaaaaaaaange vaaaarme dusjer - og jeg vasker håret i samme slengen pga det så lett blir vått når jeg dusjer, og da ødelegges fasongen på håret, så da må jeg vaske det likevel for å få det til å se fint ut.

Skrevet

I all hovedsak dusjer jeg meg på morgenen annenhver dag.

Står opp en halvtime før da.

Skrevet

Jeg hopper som regel i badekaret sent på kvelden. Da er jeg helt sikker på at ungene sover.

Hvor ofte jeg bader varierer etter hva jeg bedriver dagene med.

Håret vasker jeg ca en gang i uka.

:0)

candyqueen_83
Skrevet

Jeg hopper som regel i badekaret sent på kvelden. Da er jeg helt sikker på at ungene sover.

Hvor ofte jeg bader varierer etter hva jeg bedriver dagene med.

Håret vasker jeg ca en gang i uka.

:0)

Vasker håret en gang i uka? Blir det ikke litt ekkelt da? føler meg skikkelig utilpass jeg om jeg ikke vasker det hver dag.

Skrevet

Må dusje om morgenen. Har forsøkt å jøre det om kvelden istedet, men den rutinen er bare ikke innarbeidet hos meg, og jeg husker det rett og slett ikke... blir et ork også. Dusj om morgenen trenger jo ikke ta mer enn 2-3 min :-)

Skrevet

Så sånn generelt virker det som de fleste dusjer seg hver/annenhver dag :D Det er bra. Mannen min mener jeg dusjer meg for ofte :D

Å dusje seg om morgenen nå tror jeg ikke jeg får tid til, jeg ELSKER laaaaaaaaange vaaaarme dusjer - og jeg vasker håret i samme slengen pga det så lett blir vått når jeg dusjer, og da ødelegges fasongen på håret, så da må jeg vaske det likevel for å få det til å se fint ut.

Skru dusjhodet lavere ned på stanga?

Skrevet

Vasker håret en gang i uka? Blir det ikke litt ekkelt da? føler meg skikkelig utilpass jeg om jeg ikke vasker det hver dag.

Nei, faktisk ikke. Jeg har aldri fett hår. Er vel hva håret er vandt med kanskje?

Jeg har ganske langt hår, og vil ikke slite det for mye. O når jeg er hjemmeværende, tregns det ikke vaskes så ofte som når jeg jobbet :0)

candyqueen_83
Skrevet

Nei, faktisk ikke. Jeg har aldri fett hår. Er vel hva håret er vandt med kanskje?

Jeg har ganske langt hår, og vil ikke slite det for mye. O når jeg er hjemmeværende, tregns det ikke vaskes så ofte som når jeg jobbet :0)

Ja, sant det. Man kan jo venne håret til å bli vasket sjeldnere. Men jeg klarer ikke å gå med skittent hår den perioden det tar. :P

Skrevet

Jeg kunne ikke drømme om å gå ut i verden uten å dusje om morgenen, med unntak av de gangene jeg trener på morgenen/formiddagen (ikke så ofte). Hårvask fire-fem ganger i uka, tørrshampo de andre dagene.

Skrevet

Ja, sant det. Man kan jo venne håret til å bli vasket sjeldnere. Men jeg klarer ikke å gå med skittent hår den perioden det tar. :P

Hehe, nei er jo noe med det da! ;0)

Jeg begynte på en ny shampo for en tid siden, Bed head. Den er helt utrolig god :0)

Gjest babydillah
Skrevet

Jeg kunne ikke drømme om å gå ut i verden uten å dusje om morgenen, med unntak av de gangene jeg trener på morgenen/formiddagen (ikke så ofte). Hårvask fire-fem ganger i uka, tørrshampo de andre dagene.

Hvordan får du tørrshampoen til å funke? jeg føler jeg må vaske håret omtrent hver dag, men nå dusjer og vasker jeg håret annenhver dag og syns det funker greit, hvis jeg fletter håret når det er nyvasket virker det nyvasket lenger, det er oftest luggen som blir fet og da har en nødløsning om jeg ikke vasker hele håret å kun vaske luggen i vasken, kjapt og greit... har prøvd tørrshampoo på luggen, men får det liksom ikke helt til....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...