Gjest Morradusj på meg Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Det kommer vel an på hvor mye en svetter også det. Noen svetter ikke i det hele tatt, da kan en nok godt dusje om kvelden. Men jeg svetter ofte litt om natta, og kunne ikke tenke meg å gå ut i verden slik. Vasker du deg ikke i armhulen engang på morgenen da eller? Nei, jeg må iallefall dusje om morgenen for å føle meg i gang med dagen. 0 Siter
Gjest Min mening er... Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Dusjer når jeg har blitt svett (trener eller har en hverdagsaktivitet med høy puls daglig), så jeg dusjer nesten aldri om morgenen lenger. Du er neppe _skitten_ om morgenen om du dusjer om kvelden. Eller dusjer hver 2. dag. :-) De fleste av oss dusjer da ikke for at vi er skitne, men at vi er svette. En svetter jo når en har sex feks, så da nytter det jo iokke å ha dusja om kvelden,hvis en har sex etterpå. Men alle her har nok sex til andre tider? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 De fleste av oss dusjer da ikke for at vi er skitne, men at vi er svette. En svetter jo når en har sex feks, så da nytter det jo iokke å ha dusja om kvelden,hvis en har sex etterpå. Men alle her har nok sex til andre tider? Eg dusjer om morningen, 2-3 ganger i uka. ''Men alle her har nok sex til andre tider?'' Ja, det varierer nok en god del. Eg for min del har sex 29 februar. 0 Siter
morsan Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Det er jo ikke så mange måneder siden vi fikk beskrivelser av selve vaskingen når en dusjer Hvor begynne og hvor slutte altså.... Det er fint vi har et sted hvor vi kan belære hverandre:-) 0 Siter
morsan Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Målet må vel være å bli så god med den ringen at man kan gjøre andre ting i tillegg - slik at det har en gevinst totalt sett?! Ja, da kan man samtidig som man rocker rydde sokkeskuffen med venstre hånd og pusse tennene med høyre! DA snakker vi multitasking, da! ;-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Ja, da kan man samtidig som man rocker rydde sokkeskuffen med venstre hånd og pusse tennene med høyre! DA snakker vi multitasking, da! ;-) I såfall har man ekstremt lange armer 0 Siter
morsan Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 I såfall har man ekstremt lange armer Eller en sokkeskuff i passende høyde;-) 0 Siter
morsan Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Jeg vet om ei som fester en plastpose rundt håret når hun legger seg med balsam eller hårkurer... Jeg ville fått vanskeligheter med sovingen, hvis jeg skulle hørt den knitringen i ørene hele natta;-) Ja, plastpose hørtes ikke bra ut, og dessuten _klamt_. De gangene jeg har vasket håret rett før leggetid slik at det er vått (men ikke klissete pga balsam og slikt som er igjen), har jeg lagt et frottéhåndkle rundt puta. Jeg får som regel ekstra krøllete hår av slik "tørking" - det er akkurat som om tynggdekraften ellers retter ut håret;-) 0 Siter
morsan Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Jeg kunne ikke drømme om å gå ut i verden uten å dusje om morgenen, med unntak av de gangene jeg trener på morgenen/formiddagen (ikke så ofte). Hårvask fire-fem ganger i uka, tørrshampo de andre dagene. Oi, finnes tørrshampo fortsatt? *mimrer om cirka 1979* 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Ja, plastpose hørtes ikke bra ut, og dessuten _klamt_. De gangene jeg har vasket håret rett før leggetid slik at det er vått (men ikke klissete pga balsam og slikt som er igjen), har jeg lagt et frottéhåndkle rundt puta. Jeg får som regel ekstra krøllete hår av slik "tørking" - det er akkurat som om tynggdekraften ellers retter ut håret;-) ''Jeg får som regel ekstra krøllete hår av slik "tørking"'' Hadde jeg nå enda fått krøller av å legge meg med vått hår. Vil heller si at jeg får merkelige verver og vinkler på håret, og typisk blir det flatt på ene siden og står rett ut på andre. Eller noe sånt *sukker*. 0 Siter
Gjest Min mening er... Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Eg dusjer om morningen, 2-3 ganger i uka. ''Men alle her har nok sex til andre tider?'' Ja, det varierer nok en god del. Eg for min del har sex 29 februar. hehe... Ja, da slipper du prestasjonsangsten mer enn hvert fjerde år i såfall. Må nok innrømme at grunnen til min morgendusjing mer er nattesvette enn heftig sex. har mer sansen for morgensex faktisk, og da slår en jo to fluer i en smekk. Angående dusjing altså... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Eg dusjer om morningen, 2-3 ganger i uka. ''Men alle her har nok sex til andre tider?'' Ja, det varierer nok en god del. Eg for min del har sex 29 februar. ''Eg for min del har sex 29 februar.'' *LOL* Synd det ikke blir noe på deg i år, da. 0 Siter
morsan Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 De fleste av oss dusjer da ikke for at vi er skitne, men at vi er svette. En svetter jo når en har sex feks, så da nytter det jo iokke å ha dusja om kvelden,hvis en har sex etterpå. Men alle her har nok sex til andre tider? ''så da nytter det jo iokke å ha dusja om kvelden,hvis en har sex etterpå'' Ja, det er helt utenkelig å ha sex først og dusje etterpå, denslags slingrer i valsen vil man ikke ha noe av! 0 Siter
morsan Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 ''Eg for min del har sex 29 februar.'' *LOL* Synd det ikke blir noe på deg i år, da. Men heldigvis for Geir kunne han ha seg i år 2000! Det er nemlig ikke skuddår i de årene som slutter på 00, unntatt dem som er delelig med 400;-) 0 Siter
henrikke71 Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Jeg skal ut og løpe nå, og i dusjen etterpå. Så fikk jeg skrytt litt av meg selv OG fortalt om dusjetid:) 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Jeg vet om ei som fester en plastpose rundt håret når hun legger seg med balsam eller hårkurer... Jeg ville fått vanskeligheter med sovingen, hvis jeg skulle hørt den knitringen i ørene hele natta;-) PLASTPOSE???? Vel, det hadde jeg IKKE fiksa - som du sier, det må jo knitre?!?! 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 De fleste av oss dusjer da ikke for at vi er skitne, men at vi er svette. En svetter jo når en har sex feks, så da nytter det jo iokke å ha dusja om kvelden,hvis en har sex etterpå. Men alle her har nok sex til andre tider? For all del - sex var bare ikke tema her, derfor tok jeg ikke alle forbehold. Men OK - dusj på morgenen når man svetter om natta pga. sex, mareritt, feber e.l. Ut over det er det nok helt greit å ikke dusje om morgenen når man dusjer om kvelden. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Ja, plastpose hørtes ikke bra ut, og dessuten _klamt_. De gangene jeg har vasket håret rett før leggetid slik at det er vått (men ikke klissete pga balsam og slikt som er igjen), har jeg lagt et frottéhåndkle rundt puta. Jeg får som regel ekstra krøllete hår av slik "tørking" - det er akkurat som om tynggdekraften ellers retter ut håret;-) Bløtt hår skjønner jeg, det har jeg også gjort og lagt på et tykt frottehåndkle på puta. Men det er jo ikke på puta når jeg våkner neste morgen, så håndkle vil ikke duge for meg med hue fullt av balsam. Trur eg. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Ja, da kan man samtidig som man rocker rydde sokkeskuffen med venstre hånd og pusse tennene med høyre! DA snakker vi multitasking, da! ;-) Og såpass synes jeg man bør greie, faktisk, etter litt trening i alle fall. Ser også for meg at man kan klø bestefar på ryggen med tåneglene, men det innser jeg at er for viderekommende. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.