morsan Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Bløtt hår skjønner jeg, det har jeg også gjort og lagt på et tykt frottehåndkle på puta. Men det er jo ikke på puta når jeg våkner neste morgen, så håndkle vil ikke duge for meg med hue fullt av balsam. Trur eg. Du får kjøpe deg en sånn nattlue som de hadde i huset på prærien;-) http://imagecache2.allposters.com/images/pic/adc/10048387A~Little-House-on-the-Prairie-Posters.jpg 0 Siter
morsan Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Og såpass synes jeg man bør greie, faktisk, etter litt trening i alle fall. Ser også for meg at man kan klø bestefar på ryggen med tåneglene, men det innser jeg at er for viderekommende. ...eventuelt må man spare litt først... http://image30.webshots.com/466/5/26/75/2918526750101615968UMvtGc_ph.jpg 0 Siter
Gjest Min mening er ... Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 ''så da nytter det jo iokke å ha dusja om kvelden,hvis en har sex etterpå'' Ja, det er helt utenkelig å ha sex først og dusje etterpå, denslags slingrer i valsen vil man ikke ha noe av! Jeg tenkte på med tanke på å dusje om kvelden for å være fesh om morra'n jeg da, og spare tid på å ikke dusje da! DA kan en jo ikke ha sex i mellomtida, mente jeg. Isåfall måtte det bare være skikkelig gubbesex. 0 Siter
Gjest Min mening er ... Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 For all del - sex var bare ikke tema her, derfor tok jeg ikke alle forbehold. Men OK - dusj på morgenen når man svetter om natta pga. sex, mareritt, feber e.l. Ut over det er det nok helt greit å ikke dusje om morgenen når man dusjer om kvelden. Jeg har ikke alltid sex etter leggetid, men jeg svetter ofte om natta, så morran er allikevel best for meg. Vaske seg må en jo allikevel, hvis ikke er dere annerledes skapt enn meg, og en dusj tar ikke lenger tid en klattevasking i servanten. Mulig jeg er klønete og ikke har teken, men sånn er det bare. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Nei, faktisk ikke. Jeg har aldri fett hår. Er vel hva håret er vandt med kanskje? Jeg har ganske langt hår, og vil ikke slite det for mye. O når jeg er hjemmeværende, tregns det ikke vaskes så ofte som når jeg jobbet :0) Blir det ikke vond lukt av håret? Jeg opplever innimellom barn (i forbindelse med jobben min) som jeg mistenker ikke vasker håret for ofte. Det blir fort vond lukt av håret :-( 0 Siter
morsan Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Jeg tenkte på med tanke på å dusje om kvelden for å være fesh om morra'n jeg da, og spare tid på å ikke dusje da! DA kan en jo ikke ha sex i mellomtida, mente jeg. Isåfall måtte det bare være skikkelig gubbesex. Enig i det;-) Jeg er ikke noen kveldsdusjer selv. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Jeg dusjer alltid på morgenen (det gjorde jeg også når jeg hadde baby) og noen ganger også før leggetid (da som regel uten hårvask). Dusjingen tar 2 minutter og hårføning 3-4 minutter, så det går kjapt unna 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Blir det ikke vond lukt av håret? Jeg opplever innimellom barn (i forbindelse med jobben min) som jeg mistenker ikke vasker håret for ofte. Det blir fort vond lukt av håret :-( Nei, det blir ikke vondt lukt.. Da hadde jeg nok vasket det oftere ;0) Men det er klart jeg vasker det jo etter behov. Og det hender jeg bare skyller håret. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Blir det ikke vond lukt av håret? Jeg opplever innimellom barn (i forbindelse med jobben min) som jeg mistenker ikke vasker håret for ofte. Det blir fort vond lukt av håret :-( Forresten, nå måtte jeg snuse på håret, bare sånn for sikkerhets skyld! Hehe! Luktet forsatt Bed head shampoen. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Nei, det blir ikke vondt lukt.. Da hadde jeg nok vasket det oftere ;0) Men det er klart jeg vasker det jo etter behov. Og det hender jeg bare skyller håret. Kanskje du ikke kjenner det selv? ;-) Neida, regner med du har full kontroll Jeg vaska ikke håret på 10 dager i forbindelse med CI-operasjonen min og det var grusomt!! Faktisk fikk jeg flass i hodebunnen, noe jeg aldri før hadde hatt. Etter daglig hårvask i ukene etterpå, så forsvant heldigvis flasset 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Forresten, nå måtte jeg snuse på håret, bare sånn for sikkerhets skyld! Hehe! Luktet forsatt Bed head shampoen. Høres ut som en bra shampoo Jeg vasker håret hver morgen fordi jeg ser ut som et lykketroll når jeg står opp 0 Siter
plommeblomst Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Oi, finnes tørrshampo fortsatt? *mimrer om cirka 1979* Å jadda, ble tipset om det her inne for noen måneder siden og gikk til innkjøp av en sprayflaske. Definitivt hverdagsløsning, men temmelig fjernt fra "pudderet" jeg husker fra 70-tallet 0 Siter
plommeblomst Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Hvordan får du tørrshampoen til å funke? jeg føler jeg må vaske håret omtrent hver dag, men nå dusjer og vasker jeg håret annenhver dag og syns det funker greit, hvis jeg fletter håret når det er nyvasket virker det nyvasket lenger, det er oftest luggen som blir fet og da har en nødløsning om jeg ikke vasker hele håret å kun vaske luggen i vasken, kjapt og greit... har prøvd tørrshampoo på luggen, men får det liksom ikke helt til.... Får til? Jeg gjør vel sånn det står på flaska. Sprayer på og gnir inn. Men det er en hverdagsløsning. Når jeg vasker håret må jeg alltid føne det tørt, og det er deilig å slippe å gjøre det _hver_ dag. Noen minutter spart et par dager i uka 0 Siter
morsan Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Å jadda, ble tipset om det her inne for noen måneder siden og gikk til innkjøp av en sprayflaske. Definitivt hverdagsløsning, men temmelig fjernt fra "pudderet" jeg husker fra 70-tallet Jeg hhadde en slags spray husker jeg:-) Men hvor kjøper du dette, da? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Høres ut som en bra shampoo Jeg vasker håret hver morgen fordi jeg ser ut som et lykketroll når jeg står opp Hehe, sånn sett er det greit med langt hår! ;0) 0 Siter
plommeblomst Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Jeg hhadde en slags spray husker jeg:-) Men hvor kjøper du dette, da? Jeg kjøpte det i en Vita-butikk. Hadde flere merker der. Mener å huske fra forrige tråd om dette at det også var å få kjøpt på Cubus. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Hehe, sånn sett er det greit med langt hår! ;0) Sant nok 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Du får kjøpe deg en sånn nattlue som de hadde i huset på prærien;-) http://imagecache2.allposters.com/images/pic/adc/10048387A~Little-House-on-the-Prairie-Posters.jpg Snasent! :-/ Tipper sexlivet hadde nådd nye høyder da, ja! :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Du får kjøpe deg en sånn nattlue som de hadde i huset på prærien;-) http://imagecache2.allposters.com/images/pic/adc/10048387A~Little-House-on-the-Prairie-Posters.jpg *mimrer om Huset på prærien* Husker jeg syntes han pappaen var så kjekk! Men mulig jeg da var over kjerne-målgruppen til serien 0 Siter
morsan Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 *mimrer om Huset på prærien* Husker jeg syntes han pappaen var så kjekk! Men mulig jeg da var over kjerne-målgruppen til serien Åja, han var superkjekk! Jeg var bare i 10-årsalderen selv (pluss/minus) men hadde da øye for denne karen lell. Men på et helt annet plan enn jeg ville hatt i en høyere alder *he he* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.