Gjest venter på telefon Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Mannen min skulle ringe meg da han var kommet på hotellet. Han tok flyet 07.30 i dag til Østerrike. Skal til aplene, så vet ikke hvor tid det er med buss dit? Skulle tro han var fremme nå. 0 Siter
morsan Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Flyet burde være fremme fo lengst - kan aldri tenke meg at det tar mer enn 3-4 timer ned dit med fly. men så spørs det hvor langt unna selve vintersportsstedet denne flyplassen er, da. I mange tilfelller må det busses/tas tog for å komme frem. Men har han ikke mobil du kan ringe til, da? 0 Siter
Gjest kommer veldig an på Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Direktefly? I såfall har han kanskje fått bagasjen halv elleve - elleve? Bussen gikk kanskje tolv? Bussen tar fra 1/2 til 12 timer eller mer avhengig av hvilken flyplass han dro til, og hvor i Alpene han skal bo på hotell. Har han ikke med mobil så du kan sende ham en sms mens han sitter på bussen? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Det tar jo ikke så mye tid i luften, det er transittiden som evt. gjør reisen lang. For alt du vet måtte han kanskje vente et par timer i f.eks. Frankfurt, vente en time på bagasjen ¨på destinasjonen, og til slutt tilbringe minst en time i buss før han fikk sjekket inn på hotellet. Så fortvil ikke! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.