Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.side2.no/mote/article2528307.ece

Det synes ikke jeg. Jeg synes ikke hun ser noe for tynn ut i det hele tatt. Helt normal, egentlig. Kanskje til og med bittelitt kraftige bein?

Er det mine øyne eller preferanser når det kommer til kroppsfasong det er noe galt med, eller er det nettavisens folk som overdriver en smule?

• Svar 102
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tonie

30

• Bookworm

9

• morsan

6

• Lotte :o)

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Syns hun er ganske fin, men hadde ikke gjort noe om hun la på seg 5 kg. Hun har da ikke kraftige ben??

Skrevet

Det eneste som er feil med Katie, er mannen hennes. *eg blir kvalm*

Skrevet

Syns hun er ganske fin, men hadde ikke gjort noe om hun la på seg 5 kg. Hun har da ikke kraftige ben??

Ikke? Jeg synes de ser litt kraftige ut.

Det er godt mulig at de er jeg som har et litt avvikende syn på hva som er for tynt. Jeg synes Angelina Jolie er for tynn til tider, og fru Beckham, men denne dama her og veldig mange andre såkalt syltynne synes jeg er helt fine.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1233842165' post='4084787]

Helt enig! Jeg får frysninger av å se mr Cruise.

Skrevet

Nja,- jeg synes hun så litt i overkant tynn ut på de bildene der.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1233842165' post='4084787]

Der er jeg helt enig. Han altså.....At stakkars Katie skulle rote seg bort i den fyren da. Det ble en søt unge ut av det da!:)

Skrevet

Hmm...

Holdningen hennes var ikke fin. derfor synes jeg ryggen hennes kom frem på en dårlig måte. Og når hun står på den måten der, var ikke det partiet vakkert på henne.

Men ser man på armene hennes, er ikke de for tynne, slik man ofte har sett på andre som har blitt kalt for tynne...

Skrevet

Der er jeg helt enig. Han altså.....At stakkars Katie skulle rote seg bort i den fyren da. Det ble en søt unge ut av det da!:)

Synes ikke ungen er noe annet enn ordinær, jeg.

Dattera mi er penere... *påståelig* ;-)

Skrevet

Helt enig! Jeg får frysninger av å se mr Cruise.

Han er ekkel...

Skrevet

Ingen former, ikke noe. Joda, ho er for tynn og ser egentlig ikke frisk ut.

Skrevet

Hun har da slettes ikke "kraftige" bein!

Å si noe sånt er et hån mot de mange som kanskje har enda litt mere kjøtt på beina, men allikevel er langt ifra tykke...

Forøvrig synes jeg ikke hun er FOR tynn, i den forstand at det ser usunt ut. Men hun har ikke så veldig mye å gå på heller før hun begynner å virke "skranglete"

.

Skrevet

Ingen former, ikke noe. Joda, ho er for tynn og ser egentlig ikke frisk ut.

Ingen former? Hva er former da, egentlig? Hun har jo smal midje og timeglassfigur? Förvirrad:)

Gjest ViViola
Skrevet

På shoppingbildet ser hun aldeles helt normal ut, men kjolebildene var ikke riktig så - eh - flatterende. Der ser hun mer mager ut.

Skrevet

Kraftige ben, du liksom! Den var litt vel frekk! ;-)

Men jeg synes ikke hun ser "for" tynn ut, i betydningen skrapa og/eller syk. Men jeg synes kanskje ikke den kjolen var det beste på henne. Når man er såpass slank og har så slanke armer kan man lett få litt sån Pippi Langstrømpe-look i slike kjoler.

Skrevet

Tja... Hun hadde ikke hatt vondt av å legge på seg et par kilo, men jeg synes ikke hun ser sjuk ut.

En annen ting er at kjolen hennes var skikkelig ukledelig, og så ut som den skulle falle av henne. Ikke pent.

Skrevet

Nå skuffer du tonie. Du må finne på noe mer høykulturelt å diskutere enn Katie Holmes sin kroppsfasong...*s*

Skrevet

Kraftige ben, du liksom! Den var litt vel frekk! ;-)

Men jeg synes ikke hun ser "for" tynn ut, i betydningen skrapa og/eller syk. Men jeg synes kanskje ikke den kjolen var det beste på henne. Når man er såpass slank og har så slanke armer kan man lett få litt sån Pippi Langstrømpe-look i slike kjoler.

Kraftig var kanskje å ta i, men...Hun har sånn kropp som jeg har. Spinkle skuldre og armer, smal midje, men hofter og ben som ser litt "kraftige" ut i forhold.

Enig angående kjolen.

Skrevet

Nå skuffer du tonie. Du må finne på noe mer høykulturelt å diskutere enn Katie Holmes sin kroppsfasong...*s*

Jeg har ikke godt av å gå hjemme, jeg. Jeg er blitt Se og Hør-kjerring etter bare to dager. Tenk hvordan jeg skulle blitt hvis jeg gikk hjemme på heltid! :-O

Skrevet

Normal synes jeg hun ser ut. Men hun er vel nærmere å være litt for tynn, enn kraftig iallefall..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...