Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns denne er _litt_ for søt. Hadde det vært hakket mindre sukker hadde den vært perfekt...

Freia FTW

Skrevet

Den er jo steingod! Lenge siden jeg har smakt den. :)

Skrevet

Den er jo steingod! Lenge siden jeg har smakt den. :)

Nå har jeg spist masse sjokolade... nesten et helt lite måltid... sånt blir man jaggu kvalm og uggen i magen av.

Skrevet

Nå har jeg spist masse sjokolade... nesten et helt lite måltid... sånt blir man jaggu kvalm og uggen i magen av.

Siden du har spist deg kvalm, har du godteri-nekt i en uke - hvis du tar utfordringen?

Jeg trenger noen å konkurrere mot. :-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1233850194' post='4084898]

Siden du har spist deg kvalm, har du godteri-nekt i en uke - hvis du tar utfordringen?

Jeg trenger noen å konkurrere mot. :-)

Hehe, hvis det er _konkurranse_ du vil ha burde du kanskje finne en sterkere utfordrer! =P

Skrevet

Hehe, hvis det er _konkurranse_ du vil ha burde du kanskje finne en sterkere utfordrer! =P

Jeg spiser snop altfor ofte. Skal vi holde oss uten snop fram til fredag om en uke?

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1233850364' post='4084901]

Jeg spiser snop altfor ofte. Skal vi holde oss uten snop fram til fredag om en uke?

Jeg er ikke med. ;o)

Skrevet

Jeg er ikke med. ;o)

Hei, snopguri! Du har lov å snope denne uka ;-p

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1233850364' post='4084901]

Ja. Er med. Synd jeg har mer sjokolade i hus, men det tar jeg som en ekstra utfordring.

Skrevet

Ja. Er med. Synd jeg har mer sjokolade i hus, men det tar jeg som en ekstra utfordring.

Send sjokoladen i posten, jeg kan passe på den ;p

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1233850532' post='4084903]

Hei, snopguri! Du har lov å snope denne uka ;-p

Har jeg? Snoper ikke hver dag, men i helga vanker det godteposer på ungene og en liten godtepose på meg. :o) De har fått noen aldeles vidunderlige småsjokolader med myk (ikke flytende) lakris inni på nærbutikken min... *sikle*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1233850580' post='4084905]

Send sjokoladen i posten, jeg kan passe på den ;p

Neh, de skal jeg ta på styrten neste fredag!

Skrevet

Har jeg? Snoper ikke hver dag, men i helga vanker det godteposer på ungene og en liten godtepose på meg. :o) De har fått noen aldeles vidunderlige småsjokolader med myk (ikke flytende) lakris inni på nærbutikken min... *sikle*

Ja, siden du har vært et pms-troll i noen dager, så JA! *hehe*

Skrevet

Neh, de skal jeg ta på styrten neste fredag!

Da blir du mettet av en liten sjokobit. Du er nesten avvendt, du da! :-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1233851104' post='4084912]

Da blir du mettet av en liten sjokobit. Du er nesten avvendt, du da! :-)

Tror du virkelig det. =)

Skrevet

Fysj, ødelegge sjokoladen på den måten der...

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1233851063' post='4084910]

Ja, siden du har vært et pms-troll i noen dager, så JA! *hehe*

Ikke pms, men ms. :o) Jeg får det jo når mensen kommer, ikke i forkant.

Skrevet

Ikke pms, men ms. :o) Jeg får det jo når mensen kommer, ikke i forkant.

:-)

Gjest Mirakelet
Skrevet

Litt mer salt, mindre sukker..... du får sende mail til freia :)

Jeg savner Lion peanut mmmmmmmmm den selger de ikke lenger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...