Gjest grusomegunilla Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Mista filofaksen min i do. Det var bare vann i do. Nå ligger den i fryseboksen i håp om at bakteriene dør. Hvor mye tåler bakteriene? Har ikke lyst til å kaste den å kjøpe ny for det blir så mye jobb å over føre alt på nytt. desuten ble det bare vått på under halvparten av sidene. Dele erfaringer? 0 Siter
Gjest Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Tror ikke bakterier flest dør av å bli fryst? Det som er er vel at de ikke får den varmen de trenger til å formere seg... 0 Siter
Gjest grusomegunilla Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Tror ikke bakterier flest dør av å bli fryst? Det som er er vel at de ikke får den varmen de trenger til å formere seg... Svarte.... da må jeg koke den, da. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Svarte.... da må jeg koke den, da. Ja eller ta den en tur i vaskemaskinen. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Unnskyld at jeg ler... ;-) Jeg hadde kjøp en ny en. Den skal vare i 11 mnd til, ikke sant? 0 Siter
Mrs D Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1233858451' post='4085122] Unnskyld at jeg ler... ;-) Jeg hadde kjøp en ny en. Den skal vare i 11 mnd til, ikke sant? En filofax koster masse penger, i alle fall om trådstarter mener en ekte filofax. Dyrt omslag som man årlig kjøper nytt innhold til. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 En filofax koster masse penger, i alle fall om trådstarter mener en ekte filofax. Dyrt omslag som man årlig kjøper nytt innhold til. Jeg hadde nok ikke drassa frem en dassvannbefrengt filofaks resten av året/flere år framover - så jeg vet hva jeg hadde gjort. 0 Siter
Mrs D Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1233859673' post='4085151] Jeg hadde nok ikke drassa frem en dassvannbefrengt filofaks resten av året/flere år framover - så jeg vet hva jeg hadde gjort. En filofax-perm kan renses med lærrens, og så kan man bytte ut innholdet. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 En filofax koster masse penger, i alle fall om trådstarter mener en ekte filofax. Dyrt omslag som man årlig kjøper nytt innhold til. Omslaget kan man jo bare tørke av med Antibac eller lignende, da. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Prøv microbølgeovnen heller. Det tenkte jeg også på! 0 Siter
Gjest grusomegunilla Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Prøv microbølgeovnen heller. Ja særlig... 0 Siter
Gjest grusomegunilla Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1233858451' post='4085122] Unnskyld at jeg ler... ;-) Jeg hadde kjøp en ny en. Den skal vare i 11 mnd til, ikke sant? Jo. Får ha den i en pose inntil videre. 0 Siter
Mrs D Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Omslaget kan man jo bare tørke av med Antibac eller lignende, da. Ja, var ikke jeg som skev jeg ville kaste det... 0 Siter
morsan Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Ja, var ikke jeg som skev jeg ville kaste det... Man kan jo kaste papirinnholdet bare. Jeg tror jeg ville ha gjort det, om ikke annet så fordi jeg misliker at sidene krøller seg og blir stygge. Jeg sølte kaffe på min 7. sans et år - heldigvis på slutten av året, men jeg hadde glatt bytta ut den hvis det var i februar;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Kanskje er jeg grisete, men jeg ville ikke bekymret meg noe særlig om disse bakteriene. Vill tørket av med en klut, latt tørke, og ellers vært fornøyd. Forøvrig har jeg ikke brukt Filofax på 10 år, så det er bare et fjernt minne :-). 0 Siter
3stakk Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Bakterier skal man ha, så noen fra eller til spiller neppe stor rolle 0 Siter
Mrs D Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Man kan jo kaste papirinnholdet bare. Jeg tror jeg ville ha gjort det, om ikke annet så fordi jeg misliker at sidene krøller seg og blir stygge. Jeg sølte kaffe på min 7. sans et år - heldigvis på slutten av året, men jeg hadde glatt bytta ut den hvis det var i februar;-) ''Man kan jo kaste papirinnholdet bare.'' Nemlig, det er det je ghar prøvd å få frem. 0 Siter
Gjest fniselise Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Ja særlig... Hvorfor ikke???? Jeg mente det seriøst jeg da, men om du heller vil koke boka... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.