Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det nokon som har prisliste over Mary Kay-produkt? Eg lurer på kva "Extra emollient night cream" kostar? Har fått ein prøve og tykte den var nesten like bra som den superdyre kremen eg vanlegvis brukar (bortsett frå at den ikkje lukta særlig bra??).

Takk for hjelp :-)

Skrevet

Skulle sjekke for deg på nettet, men Mary Kay kjenner ikke meg mer... en stund siden jeg handlet der sist...

Forøvrig synes jeg at Mary Kay-produktene er kjempedyre...

Skrevet

Kr. 291,- i des.08.

Ja, bra produkter, liker kjempegodt Timewise 3-1 og leppebalsamen.

Skrevet

Dette er ikke svar på ditt spørsmål, men jeg er forbauset over at noen er interessert i så dyre produkter, som lukter så fælt. Jeg fikk noen vareprøver forleden, og det lukta grusomt. :-(

Skrevet

Jeg bruker også dyre kremer, men ville adri byttet over til Mary Kay, hadde en solkrem jeg fikk i presang, helt grei, men den kostet mange hundrekroner, og jeg kjøper gjerne dyre solkremer også jeg, men Mary Kay syns jeg bare er dyrt og ikke noe spesielt med det.

Men jeg kjenner som sagt bare solkremen, og har vært på en demonstrasjon, uten å bli særlig imponert.

God helg. Hold deg til kremen du liker du, den er sikkert ikke så utrolig mye billigere den fra Mary Kay ;-D

Gjest et lite tips.......
Skrevet

www.touchofpinkcosmetics.com selger MK produkter rimelig. Det er som regel fra selgere som brenner inne med produktene. Jeg har handla litt derfra. Kjøpt billige sminkekoster, øyenskygge m.m der.

Aldri mer at jeg går på MK party, makan til pågående selger har jeg aldri møtt........

Skrevet

Kr. 291,- i des.08.

Ja, bra produkter, liker kjempegodt Timewise 3-1 og leppebalsamen.

Tusen takk - men veit du kor stor den boksen er..?

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...