Aggathe Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/troms_og_finnmark/1.6467764 Her er det nok en overhengende fare for at mor sitter igjen med svarteper tror jeg, får håpe hun ikke brukte pengene bare på tull å tøys i sin tid da. Men veldig kjip sak da, om det var slik at hun bare spilte på hans kort uten å tenke videre over det, tipper jeg at hun angrer på at hun ikke spilte uregistrert i stedet. Men om hun forhørte seg om sin rett til å få pengene og fikk ja, bør vel de som tok avgjørelsen også svi litt, ikke bare hun? Ikke enkelt dette altså! 0 Siter
3stakk Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Huff, tenk å lage slik drama i familien. Mye penger er skumle greier. 0 Siter
pekkaline Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Om de hadde delt gevinsten så hadde det vært mer riktig sånn dem imellom. Jeg antar at pengene har kommet han tilgode også på et vis. Han er blendet av pengene han liksom vant, jeg forstå ham også. Ikke en enkel sak nei. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Overformynderiet har ikke gjort jobben sin. Og moren har tabbet seg ut. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.